Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

хидравлика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    хидравлика

    Защо като въртя волана се чува скърцане,което е доста силно.При завъртане волана затяга,чува се силно пукане и тогава се освобождава и се върти леко,но скърца.Дали не трябва да се смени маслото на хидравликата,за да се оправи скърцането,а за затягането и пукането нямам идея.Моля,който е запознат да пише.

    #2
    Не се знае каква е колата, но нищо, ти си отскоро. Така като те слушам с това пукане не е чиста работата. Ако това пукане се чува когато колата не се движи, аз ще заложа на тампона на Макферсона, който при Брава/Браво имат лагер, който не може да бъде отделен от тампона. Сменя се целия.

    Коментар


      #3
      doofiat написа:
      ...........аз ще заложа на тампона на Макферсона--------
      И аз! За мен пукането и затягането е от лагера...
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #4
        В тази връзка се сетих за една история, която ми разправя един майстор в Русе, докато чаках да ми донесат маслото от склада.Разправя им, че съм сменял тампона на Макферсона и ония ми вика знаеш ли що карета със сменил заради тоя тампон?! Вика идват клиентите и казват да ми смените карето, ок. Идват след седмица две пак и викат, абе пак пука какво става тука и майстора, ами ти ми каза да сменя карето, а то ти пука от тампона на Макферсона.Че така, големи шмекери са тез мастори незнайни. Внимавайте!

        Коментар


          #5
          пробвай да долееш хидравлично масло...при 2 от колите който съм имал-помага....на мойто пунто като го взех чегърташе-долях приста-хидравлично и вече 2000км не е мръднало ама чукам на дърво да не чуе
          FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

          Коментар


            #6
            И аз залагам на лагера на макферсона. Имах същия проблем на пунтото.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              fiat_love написа:
              Скърцането ще се оправи след смяна на лагерите на макферсона. Затягането може да е от старо масло или теч в рейката, но най-честата причина е повреда в някое от каренцата на кормилния прът. Ако е каре и при рязко въртене за обиране на луфта на волана се чува леко пукане в краката на водача.
              Я ме светни това с карета, че при мен се засилва, но винаги когато потеглям на първа от спряло положение. Нарочно съм въртял сукал волана, но не се чува - само като спра на светофар и като потеглям се чува. Колко долу-горе ще ми излезе ремонта/смяната?

              Коментар


                #8
                И аз съм за лагер на макферсона
                HONDA I-VTEC

                Коментар


                  #9
                  doofiat написа:
                  Не се знае каква е колата, но нищо, ти си отскоро. Така като те слушам с това пукане не е чиста работата. Ако това пукане се чува когато колата не се движи, аз ще заложа на тампона на Макферсона, който при Брава/Браво имат лагер, който не може да бъде отделен от тампона. Сменя се целия.
                  Колата е Брава 1.6,16V.Пукането се чува като колата е запалена и въртя волана- на място и в движение.

                  Коментар


                    #10
                    borchev написа:
                    пробвай да долееш хидравлично масло...при 2 от колите който съм имал-помага....на мойто пунто като го взех чегърташе-долях приста-хидравлично и вече 2000км не е мръднало ама чукам на дърво да не чуе
                    Нивото на маслото е добре,но може да е старо.Много е тъмно на цвят,не знам нормално ли е

                    Коментар

                    Working...
                    X