Защо като въртя волана се чува скърцане,което е доста силно.При завъртане волана затяга,чува се силно пукане и тогава се освобождава и се върти леко,но скърца.Дали не трябва да се смени маслото на хидравликата,за да се оправи скърцането,а за затягането и пукането нямам идея.Моля,който е запознат да пише.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
хидравлика
Collapse
X
-
В тази връзка се сетих за една история, която ми разправя един майстор в Русе, докато чаках да ми донесат маслото от склада.Разправя им, че съм сменял тампона на Макферсона и ония ми вика знаеш ли що карета със сменил заради тоя тампон?! Вика идват клиентите и казват да ми смените карето, ок. Идват след седмица две пак и викат, абе пак пука какво става тука и майстора, ами ти ми каза да сменя карето, а то ти пука от тампона на Макферсона.Че така, големи шмекери са тез мастори незнайни. Внимавайте!
Коментар
-
И аз залагам на лагера на макферсона. Имах същия проблем на пунтото.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
fiat_love написа:Скърцането ще се оправи след смяна на лагерите на макферсона. Затягането може да е от старо масло или теч в рейката, но най-честата причина е повреда в някое от каренцата на кормилния прът. Ако е каре и при рязко въртене за обиране на луфта на волана се чува леко пукане в краката на водача.
Коментар
-
doofiat написа:Не се знае каква е колата, но нищо, ти си отскоро. Така като те слушам с това пукане не е чиста работата. Ако това пукане се чува когато колата не се движи, аз ще заложа на тампона на Макферсона, който при Брава/Браво имат лагер, който не може да бъде отделен от тампона. Сменя се целия.
Коментар
-
borchev написа:пробвай да долееш хидравлично масло...при 2 от колите който съм имал-помага....на мойто пунто като го взех чегърташе-долях приста-хидравлично и вече 2000км не е мръднало ама чукам на дърво да не чуе
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар