Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откачен маркуч за бензин Фиат Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Откачен маркуч за бензин Фиат Браво 1.6

    Здравейте! Скоро си купих Фиат Браво и понеже съм жена и почти нищо не разбирам, го закарах при познат в сервиз,за основните задължителни процедури...и за други повреди,ако има такива. Той смени някои неща, 300лв. + 200лв. за газов изпарител. Нормални разходи за стара евтина количка...Преди два дни обаче, един маркуч,които подава бензин до двигателя се откачи,беше хванат с една скоба, но ми казаха,че е доста къс за там и за това излиза. И като се кара на газ от там тече бензин,направо пръска като фонтан. И следователно не може да се закара до сервиз, защото ще се запали.....И не знам какво да правя. Чудех се дали няма монтьор в Пловдив, които да доиде на място? Мислех си, че ще стане,ако се източи напълно бензина и си се кара на газ....но нз как става .... Нямам баща или брат,които да оправи нещата,колкото да стигне до сервиза....Благодаря!Надявам се да не бъда нападната от женомразци :D

    #2
    В никакъв случай недей да източваш бензина, че ще изгори бензиновата помпа.По-скоро се надявай да не бъдеш нападната от женолюбци-помагачи, че няма да им смогнеш на бира :DИма доста колеги от Пловдив, все някой ще удари едно рамо
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Но тя бензиновата помпа маи така или иначе трябва да се смени... Казаха ми,че в нея трябвало да има електронен датчик или нещо от сорта, които да я изклиучва, когато се кара на газ, а такъв нямало и постоянно впръсква бензин там и се получава голямо налягане,затова излизал маркуча,също можело мембраната да е запушена,затова да не се връща в резервоара този бензин....... та аз си мислех,че за траиното отстраняване на проблема ще трябва да сменя бензиновата помпа....Благодаря за позитивния отговор :D

      Коментар


        #4
        Това с датчика не е задължително. Ако всичко ти е изрядно, помпата не я бърка да си работи, но и се скъсява живота, но пък тя е някакви смешни пари.Ако този маркуч е рязан/преправян/преработван, сменете го със същия оригинален (може и втора употреба), вържете го пак и ако пак избуши значи има проблем с налягането, но пък до сега не съм чел на някой да му се е запушила мембрана на помпата.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Помпата ли струва смешни пари? Тези идеи ни ги даде един господин първия път като се отвори и изтече една локвичка....и ни видя 4 женки да гледаме под капака :D и ни съжали :D А колкото до маркуча, на мен ми изглежда, че е някаква импровизация...не че разбирам,но разгледах снимки из профила и не видях такъв на друго браво,или пък е скрит под един капак,които аз нямам :D рязан е и е много къс,сега ми се струва още по-скъсен,нз смъкнал ли се е, но въобще не може да покрие дюзата в момента и скобата остава във въздуха А се притеснявам само да се смени маркуча и пак да изскочи в движение, докато е на газ... аз затова имам доверие на майсторите,но когато я купувахме видях този маркуч да свисти и да пръска малко, ама пича го стегна и вика, че е ок.....като я взех от майстора му казах за това, той вика - виж ,че не тече сега,значи е ок, и можеше да се запалим както е ок Затова се обърнах към форума, тук има доста компетентни хора А ме е страх да я дръпнем до някъде, защото се заключвал волана и спирачките работели на 4та.... четох някъде....за опитни шофьори работа...Ако никой не се отзове тук за посещение, сигурно на платформа ли, не знам...те дали ще ми одерат кожата

          Коментар


            #6
            Айде бе няма ли кой да отиде да изтегле маркуча и да сложи една скоба
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Снимай под капака да видим този маркуч. Да не се окаже, че е на регулатора на налягането.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Ето снимките...Може би е добре да кажа, че няколко дни преди това да стане, на ниските обороти - към 1000 гаснеше понякога и трудно палеше на бензин, щом може да е друго,сигурно е полезно това инфо
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  :D
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Отиваш в първия магазин за авточасти и искаш 50 см. маркуч за бензин осмица и две скоби. Не трябва да е повече от 5 лв. Тук на Симеон е 7 лв. метъра.
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      Еее, стига де, това е голяма порнография В маркуча е проблема, помпата си е ок. Колегата е писал какво трябва, може 60 см да вземеш, за запас Виж как трябва да изглежда:
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря ви за бързата диагноза и съвета!!! После ще купя маркуч и скоби.И само остава да намеря някой да ги смени :D

                        Коментар


                          #13
                          Взех 60см маркуч Гуд Иър и две скоби - 5.90 лв. :D Аз дали ще мога сама да го сменя?Ако никой не прояви желание тук няколко дни, ще ида до някой сервиз да помоля след работа да мине Пак благодаря на всички, които взеха отношение

                          Коментар


                            #14
                            Извади бушона на помпата ( след като запалиш и прехвърлиш на газ ) и си карай до който сервиз искаш .Не знам кой номер е бушона , ако някой знае да сподели .При този познатия идиот повече не ходи , набутал те е като гледам какво е платено - 200лв изпарител Този късия маркуч пак познатия майстор ли го монтира...
                            Bravo 1.9 Mjet/120

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря за идеята! Ще чакам инфо за бушона,и дали е вътре под волана или под капака И ако може някой да ми каже как се отваря таблото с бушоните вътре, да не го разбия :D трябва ли да има някакви болтове, или е с някакви щифчета?Иначе за паленето, тя на газ направо си пали без проблем.

                              Коментар

                              Working...
                              X