Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър-2 част. И добър шлаиф в Плд?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    А да разбираме ли, че студена на газ няма проблем? Само на бензин е проблема, така ли?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #62
      Slavi_Lancia написа:
      Торнадо, преди седмица главата беше долу, всичко почистено, повдигачи няма тя е с пулове, хлабините са като по книга на всички клапани с минимални разлики което обезмисли и регулирането им и за мен доказа че наистина колата е на малко км, аз също се съмнявах нещо си там да не задържа да не затваря на време клапан или знам ли кво, но всичко си е на ред и там, пък и ако имаше такова нещо щеше да се отрази на компресията.
      Аз не се сещам по-рано в темата как седи въпроса с компресията и промяната й при наливане на малко масло в цилиндъра? Пробва ли да размениш бубините (сигурно са две еднакви и могат да им се сменят местата), за да видиш дали друг цилиндър ще започне да прави парчета или все същия? Разменял ли си местата на свещите?

      Коментар


        #63
        Вакуумен, или електрически изпарител?
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #64
          Нека не звучи нагло ,но аз пак клоня към хлабини на клапани на първи цилиндър.Още една проверка няма да е излишна.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #65
            Проверка с масло не съм правил, но си мисля че е излишна, когато беше свалена главата , бях налял камерите с спирт, таков аимах под ръка, за цяла нощ спирта си остана в камерите без да изтече на долу, само на първи беше една идея по малко, демек плътноста на клапаните според тоя тест е отлична.Мунс изпарителя е електрически.Бубините.... само съм разменял кабелите на същата бубина, кръстосвал съм ги демек, и проблема си оставаше на същия 1 ви, днес ще разменя самите бубини да видим.Дали го прави на газ.... вече не съм сигурен какво прави и какво не, но като че ли на газ си бачка ок, ще я прехвърля на газ другия път докато буоти и ще измъкна въпросния кабел за да я усетя бачка ли нормално на газ. А и още нещо съм забравил да ви кажа, ако и подам газ си бачка на 4 цилиндъра, демек форсира си се супер хубаво и мазно не е като да се форси на 3 цилиндъра, пусна ли газта и да падне на празен ход и пак почва бу бу бу бу
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #66
              От някъде дърпа въздух първи цилиндър. Пръскай с дезодорант около всмукателния колектор и виж дали се оправя това бу-бу.

              Коментар


                #67
                max-2 написа:
                От някъде дърпа въздух първи цилиндър. Пръскай с дезодорант около всмукателния колектор и виж дали се оправя това бу-бу.
                Ей това и аз си мислях като имам точно определен заподозрян сервото на спирачките.Обикновенно вакуума се взема от първи цилиндър и ако сервото се е издънило се получава нещо подобно.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #68
                  Да, ама тук вакума е от 4 ти да кажа след днещния тест, гарантирано на газ в ОК, като запалих сабалян тя си почна номера и веднага минах ха газ и съответно двигателя замърка, минах пак на бензин и пак се почта, така че на газ няма дерт, и сега вече почвам се съмнявам в плочката, ще взема да пробвам без нея, макар че имам отличен спомен че проблема си го имаше още преди газта, освен тогава да е бил заради горенето на вода, а сега да е останала само плочката причина. Подсетих се з анея щото одеве стана дума с един колега на които монтирахме газова скоро и тои вика- Аааа споко ве тя и моята е така (дедра 1,6 моно) тва вика е от плочката, пречи на дюзата хубаво да разпръсква бензина и олива на долу, махни я и ша се опраи, ако е толкова елементарно ша си изям топките фърлям плочката и си я правя по стария изпитан начин с щуцера.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #69
                    Slavi_Lancia написа:
                    Да, ама тук вакума е от 4 ти да кажа след днещния тест, гарантирано на газ в ОК,
                    Значи няма да са бобини.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #70
                      Slavi_Lancia написа:
                      Подсетих се з анея щото одеве стана дума с един колега на които монтирахме газова скоро и тои вика- Аааа споко ве тя и моята е така (дедра 1,6 моно) тва вика е от плочката, пречи на дюзата хубаво да разпръсква бензина и олива на долу, махни я и ша се опраи, ако е толкова елементарно ша си изям топките фърлям плочката и си я правя по стария изпитан начин с щуцера.
                      Това ще е доста странно. Ако дюзата пръска както трябва, всичко там е един облак и не е проблем всеки цилиндър да си дърпа от него. И що па точно 1-ви ще се скапе а не на случаен признак.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #71
                        Идея нямам, тя дюзата пръска Данчо ама е над плочката и като погледна от горе, част от периферията на мъглата се олива върху плочката и прокапва на долу, и съответно нарушава пропорцията на сместа, а пък що само първи страда един господ знае. Но при всички случаи ще я пробвам без плочка как е.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар

                        Working...
                        X