А да разбираме ли, че студена на газ няма проблем? Само на бензин е проблема, така ли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с 1-ви цилиндър-2 част. И добър шлаиф в Плд?
Collapse
X
-
Slavi_Lancia написа:Торнадо, преди седмица главата беше долу, всичко почистено, повдигачи няма тя е с пулове, хлабините са като по книга на всички клапани с минимални разлики което обезмисли и регулирането им и за мен доказа че наистина колата е на малко км, аз също се съмнявах нещо си там да не задържа да не затваря на време клапан или знам ли кво, но всичко си е на ред и там, пък и ако имаше такова нещо щеше да се отрази на компресията.
Коментар
-
Проверка с масло не съм правил, но си мисля че е излишна, когато беше свалена главата , бях налял камерите с спирт, таков аимах под ръка, за цяла нощ спирта си остана в камерите без да изтече на долу, само на първи беше една идея по малко, демек плътноста на клапаните според тоя тест е отлична.Мунс изпарителя е електрически.Бубините.... само съм разменял кабелите на същата бубина, кръстосвал съм ги демек, и проблема си оставаше на същия 1 ви, днес ще разменя самите бубини да видим.Дали го прави на газ.... вече не съм сигурен какво прави и какво не, но като че ли на газ си бачка ок, ще я прехвърля на газ другия път докато буоти и ще измъкна въпросния кабел за да я усетя бачка ли нормално на газ. А и още нещо съм забравил да ви кажа, ако и подам газ си бачка на 4 цилиндъра, демек форсира си се супер хубаво и мазно не е като да се форси на 3 цилиндъра, пусна ли газта и да падне на празен ход и пак почва бу бу бу буПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
max-2 написа:От някъде дърпа въздух първи цилиндър. Пръскай с дезодорант около всмукателния колектор и виж дали се оправя това бу-бу.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Да, ама тук вакума е от 4 ти да кажа след днещния тест, гарантирано на газ в ОК, като запалих сабалян тя си почна номера и веднага минах ха газ и съответно двигателя замърка, минах пак на бензин и пак се почта, така че на газ няма дерт, и сега вече почвам се съмнявам в плочката, ще взема да пробвам без нея, макар че имам отличен спомен че проблема си го имаше още преди газта, освен тогава да е бил заради горенето на вода, а сега да е останала само плочката причина. Подсетих се з анея щото одеве стана дума с един колега на които монтирахме газова скоро и тои вика- Аааа споко ве тя и моята е така (дедра 1,6 моно) тва вика е от плочката, пречи на дюзата хубаво да разпръсква бензина и олива на долу, махни я и ша се опраи, ако е толкова елементарно ша си изям топките фърлям плочката и си я правя по стария изпитан начин с щуцера.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Подсетих се з анея щото одеве стана дума с един колега на които монтирахме газова скоро и тои вика- Аааа споко ве тя и моята е така (дедра 1,6 моно) тва вика е от плочката, пречи на дюзата хубаво да разпръсква бензина и олива на долу, махни я и ша се опраи, ако е толкова елементарно ша си изям топките фърлям плочката и си я правя по стария изпитан начин с щуцера.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Идея нямам, тя дюзата пръска Данчо ама е над плочката и като погледна от горе, част от периферията на мъглата се олива върху плочката и прокапва на долу, и съответно нарушава пропорцията на сместа, а пък що само първи страда един господ знае. Но при всички случаи ще я пробвам без плочка как е.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар