Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър-2 част. И добър шлаиф в Плд?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    не съм ли по червена иконка няма както и да е темата приключи, само маи трябва да отпусна ангренажа че малко вие сигур съм го пренатегнал.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #47
      Slavi_Lancia написа:
      не съм ли по червена иконка няма както и да е темата приключи, само маи трябва да отпусна ангренажа че малко вие сигур съм го пренатегнал.
      На ролката няма ли индикатор?

      Коментар


        #48
        Няма, тя е наи обикновен лагер с малко по широка периферия, в центъра дето се стяга има една шаиба с 4 дупки в нея, през една дупка минава болта за стягането а през другите две има един спецялен иструмент с два щифта дето влизат в тея дупки и рамо, като на рамото има един топуз - тежест, които се наглася на определено разстояние и се пуска, от тежеста шифтовете завъртат и ролката с необходима сила и тя обтяга ремъка Съответно такъв инструмент нямам и всичко правя на усет ама явно съм се улял, нищо поне е на удобно място за 10 мин ще я отпусна, как не се сетих да дупна една дупка на капака за ремъка точно срещу болта като на хондата деба, ся нямаше да се налага да го свалям за да стегна после с нужната сила гаиката на шаибата, ще тряя на ръка и по преценка а не с дино ключа профи п.п. Охооооо момко, ти си накиприл тоиотка със здраве да си я караш и безавариино п.п. Отпуснах ремъка и всичко заспа п.п.-3 не помня стана ли върпос но за да го има като информация ако някои търси а и гугъл би го довел тука ще кажа за шлаифа.Шлаифах при тези момчета и съм много доволен http://www.vasanobg.com/contacts_bg.php намират се до новата сграда на ПУ, направиха ми шлаифа за има няма 3 часа + миене на главата, там правят всичко що е свързано с двг, машините им са по нови и модерни, цената за шлаифа е 25 кинта и 5 лева за измиване, ако си я измиеш сам и я занесеш чиста си ги спетяваш
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #49
          и аз не знам в коя гледаш,ама се сменят,поне в 3.38

          Коментар


            #50
            оо,не аз съм с грешка,макар,че ги сменям винаги,просто съм запомнил за jtd-тата

            Коментар


              #51
              На Пунтото ми е същия мотор 1.2/60 и не пише да се сменят, но като ги свалих всеки беше с различна дължина. Аз също не ги подмених, но при вторите 90 градуса се усещаше, че ако се пренатегне малко ще се скъсат.

              Коментар


                #52
                Нищо не е приключило колеги, тъпата италянска кучка пак работи на 3 цилиндъра студена, инак поне за 200км изминати тея дни не е загубила вода, и ся кво става, и водата не е фактор за 1 ви цилиндър, преди се съмнявах че зарaди горенето на вода и тои не бачка в началото, но ето вече не гори вода но тои на студено пак не работи. Тая сутрин преодолях мързела и след като я бях запалил слезнах вдигнах капака и измъкнах кабела на 1 ви, ток ще те отрепе бензин ще те удави не бачка и тва си му е, от зад си мирише на неизгорял бензин, и вече не знам ква може да е причината да не бачка на беинзин, щом минах на газ веднага заработи, и осезаемо като му измъкнеш кабела се усеща разилаката. Не знам вече кво да я правя, предавам се ще акам, както викаше един колега Почвам си мисля че алгоритъма на компа на студен мотор не е в ред и или я даваи или не и стига гориво, тествал съм и с чисто нов темп датчик същата работа. Някои ако иска хубава ланча на 1/4 от цената на акорд 7 да свирка хаха, многоо е убава, на реални км, един собственик, сервизна история, без удари, джамбазка история п.п. Няма да ми се обиждате феновете тука, аз се познавам с доста от вас и уважавам много форума и хората в него, виждали сме се по италфестове, пили сме заедно и сме се веселили. НО опитах с 3 италянки, като след втората се зарекох да не потретвам но не си удържах на думата и реших да им дам 3 ти шанс, но уви, и 30 шанса да им дам тва са си пълни боклуци. С реис ще ходя но повече италянска кола няма да си купя!!! писна ми, не е изминала и 9000 км а само с нея се занимавам, и само не ми казваите че такъв ми бил късмета, щото и дори така да е, явно с тях нямам късмет което автоматично значи да ги избягвам. Които ми е виждал и трите италянки знае за какви запазени коли става дума, просто които и от вас да търси такава кола и я срещне няма начин да не я купи, казвам това за да не си мислите че съм купувал разни бараки за без парим винаги съм ги избирал внимателно и на малко км, а които ме познава знае че разбирам от втора ръка коли и съм оглеждал по поръчка на колеги и съм избрал за доста хора коли които са били в Пловдив и региона. Така че не е като да съм хванал първата срещната в салона и пак греда, представям си пък ако не разбирах и ги купувах по цвят. Та така, не се сърдете но на пролет я пускам за продан и вече подарък да ми ги дават няма да ги взема. Бесен съм!
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #53
                  Nе разбрх - с ГИ ли си, или с ГУ?Бих я взел, ама много грозни тея Ипсилони...
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #54
                    Slavi_Lancia написа:
                    Нищо не е приключило колеги, тъпата италянска кучка пак работи на 3 цилиндъра студена, инак поне за 200км изминати тея дни не е загубила вода, и ся кво става, и водата не е фактор за 1 ви цилиндър, преди се съмнявах че зарaди горенето на вода и тои не бачка в началото, но ето вече не гори вода но тои на студено пак не работи. Тая сутрин преодолях мързела и след като я бях запалил слезнах вдигнах капака и измъкнах кабела на 1 ви, ток ще те отрепе бензин ще те удави не бачка и тва си му е, от зад си мирише на неизгорял бензин, и вече не знам ква може да е причината да не бачка на беинзин, щом минах на газ веднага заработи, и осезаемо като му измъкнеш кабела се усеща разилаката. Не знам вече кво да я правя, предавам се ще акам, както викаше един колега Почвам си мисля че алгоритъма на компа на студен мотор не е в ред и или я даваи или не и стига гориво, тествал съм и с чисто нов темп датчик същата работа. Някои ако иска хубава ланча на 1/4 от цената на акорд 7 да свирка хаха, многоо е убава, на реални км, един собственик, сервизна история, без удари, джамбазка история п.п. Няма да ми се обиждате феновете тука, аз се познавам с доста от вас и уважавам много форума и хората в него, виждали сме се по италфестове, пили сме заедно и сме се веселили. НО опитах с 3 италянки, като след втората се зарекох да не потретвам но не си удържах на думата и реших да им дам 3 ти шанс, но уви, и 30 шанса да им дам тва са си пълни боклуци. С реис ще ходя но повече италянска кола няма да си купя!!! писна ми, не е изминала и 9000 км а само с нея се занимавам, и само не ми казваите че такъв ми бил късмета, щото и дори така да е, явно с тях нямам късмет което автоматично значи да ги избягвам. Които ми е виждал и трите италянки знае за какви запазени коли става дума, просто които и от вас да търси такава кола и я срещне няма начин да не я купи, казвам това за да не си мислите че съм купувал разни бараки за без парим винаги съм ги избирал внимателно и на малко км, а които ме познава знае че разбирам от втора ръка коли и съм оглеждал по поръчка на колеги и съм избрал за доста хора коли които са били в Пловдив и региона. Така че не е като да съм хванал първата срещната в салона и пак греда, представям си пък ако не разбирах и ги купувах по цвят. Та така, не се сърдете но на пролет я пускам за продан и вече подарък да ми ги дават няма да ги взема. Бесен съм!
                    Хаха, стига бре Слави.....................Подобен проблем може да го има при всеки автомобил. Просто късмет Няма да се ядосваш.Дай да изясним някои неща и да оправим колата:1. Предполагал си, че проблема е пробив на гарнитурата на главата и я оправи. Дотук добре. 2. Автомобила моно ли е? MPI? Дай да уточним. 3. Един неработещ цилиндър има, което означава, че НЯМА НИКАКВА ПРИЧИНА ДА СЕ ОБВИНЯВА ИНЖЕКЦИОНА И ДАТЧИЦИТЕ.4. Искроподаването как е организирано??? На всеки цилиндър или има искра в два цилиндъра едновременно? Ако е в два едновременно, задължително проба с размяна на местата на кабелите на едноименните!5. Компресия??? На студен мотор - много е важно. Може да има надран цилиндър, кофти сегмент и т.н. Дай първо тези неща и ще продължим. :D
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #55
                      Забравих, наистина уточни дали е АГУ или ГИ. Въпреки, че няма да е там проблема но ако е ГИ има повечко варианти.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #56
                        Ам то аз съм ги уточнил в началото но темата но не се хабете да ровите там ще го кажа пак. Колата е Моно, газовата е обикновена с плочка, паленето е с две бубини с едновремено подаване на искра на два цилиндъра, 1-4 и 2-3 разменял съм кабелите пак същото, компресия съм мерил и на студена и на топла кола все тая има си, мисля 11,5 на всички цилиндри с разлики от 0,1 макс. При сваляне на глава гледах цилиндрите не е надраскан, пробъвл съм няколко свещи, все нови, че и стари, все тая, пробвал съм няколко кабела все нови, и все си е тая. Чистил съм дросели , чистил съм инжектор, вече не се сещам какво да изчистя вече въобще не се сещам кво може да е подозренията за нещо по пътя на сместа към 1 ви също отпаднаха след като огледах смукателя, така че незнам вече кво може да е mins61 грозна е, спор няма, ама с времето се свиква, така ти се изкривява мирогледа че към края на първата година почваш да забелязваш красиви черти
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #57
                          Хм, незнаех, че този мотор го има моноинжекцион. На Пунтото същия е мулти.

                          Коментар


                            #58
                            Мани ми аз серсема спецялно му се лепнах като го видях че е и моно, и ще си му сложа сам газова, па тя ква стана, да си бях взел инжекцика да си сложа ГИ, те при фиат маи го няма моно да ти кажа, явно само при ланча е така. Пунтовци съм гледал с него ама все си бяха пълни инжекциони.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #59
                              Съмнявам се ,че проблема ти с този цилиндър е от газоразпределителната група.Някой клапан се шегува или повдигач ,хлабини на клапаните нещо там трябва да търсиш.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #60
                                Торнадо, преди седмица главата беше долу, всичко почистено, повдигачи няма тя е с пулове, хлабините са като по книга на всички клапани с минимални разлики което обезмисли и регулирането им и за мен доказа че наистина колата е на малко км, аз също се съмнявах нещо си там да не задържа да не затваря на време клапан или знам ли кво, но всичко си е на ред и там, пък и ако имаше такова нещо щеше да се отрази на компресията.
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X