Колеги проблема стана ясен, за тези които помнят темата (http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...839&highlight=) днес след ендоскопия на всички цилиндри въпросния първи се разбра явно що прави тея номера, гори антифриз.Ето го и него http://www.youtube.com/watch?v=Ec8BvRIJxuYа ето и останалите 3 изглеждат еднакво за това ще пусна само един нормален да видите разликата http://www.youtube.com/watch?v=o4-pIerA5gQМакар че и 4 ти ми се вижда съмноителен http://www.youtube.com/watch?v=wgsfwjPn9o4 Та сега, искам да питам някои неща понеже колата ще си я правя сам. Къде в Пловдив шлаифат хубаво глави, аз знам само за Чарли но нещо маи няма хубави отзиви за тях последно време. Също така да питам ако няма нужда от пасване на клапани нужно ли е да разглобя главата до краи за да я шлаифат, демек може ли си комплектована да им я дам Засега това от мен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с 1-ви цилиндър-2 част. И добър шлаиф в Плд?
Collapse
X
-
Е то това е при положение че имат нужда, ако нямат що да ги шлаифам, нали знаете как се проверяват, обръщаш кратуната наливаш с нафта и ако за 2-3 часа не е изтекла всичко е ок Ако издържат тоя тест хич няма се занимавам с тяхПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ем хубаво и с бензин може, или гас за горене, но маи спирачна течност наи наи пропива Банков кат се замисля тва не са наи добрите течности, след 3 часа как ще разбера изпарило ли се е пропило ли е, като дори да е пропило от долу ще е изпарено , връщам се на гас за горене спирачна течност или нафтаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Като колата удари клапани до Пловдив ме закараха до този сервиз и останах много доволен: http://goo.gl/maps/t1dIqПича караше Алфа 166 и е наясно с италианките. Шлайфана е и главата, но не знам къде.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ем хубаво и с бензин може, или гас за горене, но маи спирачна течност наи наи пропива Банков кат се замисля тва не са наи добрите течности, след 3 часа как ще разбера изпарило ли се е пропило ли е, като дори да е пропило от долу ще е изпарено , връщам се на гас за горене спирачна течност или нафтаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Спарк, в сервиз не отивам ако ще турско да стане, Банков нищо не пречи да пробвам Данчо мерси за съвета, като я сваля ще знам ще се разглоби ли цялата или не но наи вероятно да че е много мръсна и искам да я изчистя хубаво.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Щом ще шлайфаш, смени и гумичките. За тази цел разглоби напълно, бележи си клапаните по номера и ги мини с паста. Ако няма язви по леглата и петна по контактната част на клапаните, не се занимавай с шлайфане на клапаните и леглата, само паста. Ако има, технологията е друга, ама не е зенкери и прочие.Колкото до шлайфане на долната част на главата, не виждам какво може да се обърка на плосък шлайф.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
А я кажете що е нужно да сменям болтовете на главата ? Инак за клапаните разбрах ще ги видя ако има нужда направо там дето правят главата ще направят и тях поне имат наи модерна техникаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Щот се разтягат, Сега спецовете ще скочат че и болтове от морга може да се ползва ама за 30-40лв. не мисля че си заслужава риска да се сваля два пъти глава.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
А не, то купувам ли ясно е че ще са нови, ама се чудих кво па може да им стане на 10 яки болта е бати, то да е дизел иди доиди па то ....п.п. И още нещо , как да постъпя с маслото, хич не ми се фърля няма и 1000 км Кастрол Магнатек 10/40, по случаиност пазя старото щото го събирам и предавам в един сервиз, да взема да и сложа старото да завърти и да поработи с него малко да отмие квото има боклук да го източа и пак да си сложа товаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар