Разгадах го, това са 3 килограма демек 30 нютона
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с 1-ви цилиндър-2 част. И добър шлаиф в Плд?
Collapse
X
-
Нищо им няма на старите болтове. На мотор с метална гарнитура наистина се сменят с всяко отваряне, защото там те са еластичният елемент в сглобката. На твоето двигателче гарнитурата е еластична и болтовете не са така напрегнати. Освен това, много по-голямо доверие имам на оригинален болт, нежели такъв от реномиран производител.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Късно е вече, сменени са инак и аз имам доверие на оригиналния днеска сабалян занесах главата за шалиф, в 1 часа си я взех, наредих клапаните, проверих хлабините, и аре на таратаиката. За ся мърка като коте и работи сякаш доста по тихичко, ще я видим тея дни как ще е Гарнитура глава Паиен, болтове Паиен, гумички виктор реинц (нямаше по читави) изпускател- паиен, смукател - паиен, семеринг разпределителен вал - кортеко, един скапан О пръстен които продават за оригинален ама как да е и тва е Обаче имам съмнение че е гълтала вода не баш от гарнитурата глава, а от гарнитурата на смукателя, там има един глух отвор които се пълни с вода от колектора и тоя отвор се запушва от гарнитурата на колектора, старата там беше яко разядена и в кофти здраве, може би е просмуквала от там, но свалянето на главата не беше излишно така или иначе, профилактиката и се отрази добре. При шлаифа хората казаха че много малко са я тръкнали не била изметната както се опасявах. Това е, да я видим сега кога ще ми направи следващия номер и ще я засиля в некои дирекПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Късно е вече, сменени са инак и аз имам доверие на оригиналния днеска сабалян занесах главата за шалиф, в 1 часа си я взех, наредих клапаните, проверих хлабините, и аре на таратаиката. За ся мърка като коте и работи сякаш доста по тихичко, ще я видим тея дни как ще е Гарнитура глава Паиен, болтове Паиен, гумички виктор реинц (нямаше по читави) изпускател- паиен, смукател - паиен, семеринг разпределителен вал - кортеко, един скапан О пръстен които продават за оригинален ама как да е и тва е Обаче имам съмнение че е гълтала вода не баш от гарнитурата глава, а от гарнитурата на смукателя, там има един глух отвор които се пълни с вода от колектора и тоя отвор се запушва от гарнитурата на колектора, старата там беше яко разядена и в кофти здраве, може би е просмуквала от там, но свалянето на главата не беше излишно така или иначе, профилактиката и се отрази добре. При шлаифа хората казаха че много малко са я тръкнали не била изметната както се опасявах. Това е, да я видим сега кога ще ми направи следващия номер и ще я засиля в некои дирекPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
nsn написа:Slavi_Lancia написа:По Ауто дата пише 30 нютона първи етап и после още два етапа по 90 градуса така ли е правилно ?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
янко написа:И защо да ги сменяме?На заставката бяха фабрично пренатегнати(разтеглени) и нямаше проблемPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ми в аутодата пише че не се сменят, ама то за 10 лева кво да ги мисля, дупките ги почистих, подсуших от вода и бърках в тях да няма гняс ама нямаше беше си чисти и отверката опираше на хубав метал, не съм ги пробвал как се завиват, но си се стегна главата без дерт, първо на 30 и после два пъти по 90 градуса.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Не знам в каква аутодата гледаш но ето какво пише в моята http://prikachi.com/images.php?images/446/6979446b.jpgПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар