Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър-2 част. И добър шлаиф в Плд?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Разгадах го, това са 3 килограма демек 30 нютона
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #32
      Така е, първо 30Nm на всички и после другите етапи.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        Ако си със старите болтове внимавай на последните 90 градуса.

        Коментар


          #34
          Нищо им няма на старите болтове. На мотор с метална гарнитура наистина се сменят с всяко отваряне, защото там те са еластичният елемент в сглобката. На твоето двигателче гарнитурата е еластична и болтовете не са така напрегнати. Освен това, много по-голямо доверие имам на оригинален болт, нежели такъв от реномиран производител.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            Късно е вече, сменени са инак и аз имам доверие на оригиналния днеска сабалян занесах главата за шалиф, в 1 часа си я взех, наредих клапаните, проверих хлабините, и аре на таратаиката. За ся мърка като коте и работи сякаш доста по тихичко, ще я видим тея дни как ще е Гарнитура глава Паиен, болтове Паиен, гумички виктор реинц (нямаше по читави) изпускател- паиен, смукател - паиен, семеринг разпределителен вал - кортеко, един скапан О пръстен които продават за оригинален ама как да е и тва е Обаче имам съмнение че е гълтала вода не баш от гарнитурата глава, а от гарнитурата на смукателя, там има един глух отвор които се пълни с вода от колектора и тоя отвор се запушва от гарнитурата на колектора, старата там беше яко разядена и в кофти здраве, може би е просмуквала от там, но свалянето на главата не беше излишно така или иначе, профилактиката и се отрази добре. При шлаифа хората казаха че много малко са я тръкнали не била изметната както се опасявах. Това е, да я видим сега кога ще ми направи следващия номер и ще я засиля в некои дирек
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #36
              абе големи сте майстори и философи-производителя дава смяна ама вие сте си бай ганьовци.добре ,че си ги сменил колега и няма да съжаляваш,всичко друго е компромис

              Коментар


                #37
                И защо да ги сменяме?На заставката бяха фабрично пренатегнати(разтеглени) и нямаше проблем
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #38
                  Slavi_Lancia написа:
                  По Ауто дата пише 30 нютона първи етап и после още два етапа по 90 градуса така ли е правилно ?
                  така е правилно,но ако нямаш градусомер стягай на -30 нютона-65 нютона-90 нютона
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #39
                    Slavi_Lancia написа:
                    Късно е вече, сменени са инак и аз имам доверие на оригиналния днеска сабалян занесах главата за шалиф, в 1 часа си я взех, наредих клапаните, проверих хлабините, и аре на таратаиката. За ся мърка като коте и работи сякаш доста по тихичко, ще я видим тея дни как ще е Гарнитура глава Паиен, болтове Паиен, гумички виктор реинц (нямаше по читави) изпускател- паиен, смукател - паиен, семеринг разпределителен вал - кортеко, един скапан О пръстен които продават за оригинален ама как да е и тва е Обаче имам съмнение че е гълтала вода не баш от гарнитурата глава, а от гарнитурата на смукателя, там има един глух отвор които се пълни с вода от колектора и тоя отвор се запушва от гарнитурата на колектора, старата там беше яко разядена и в кофти здраве, може би е просмуквала от там, но свалянето на главата не беше излишно така или иначе, профилактиката и се отрази добре. При шлаифа хората казаха че много малко са я тръкнали не била изметната както се опасявах. Това е, да я видим сега кога ще ми направи следващия номер и ще я засиля в некои дирек
                    Поздравления за успешния ремонт. Не вярвам да стигне до дирек
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #40
                      nsn написа:
                      Slavi_Lancia написа:
                      По Ауто дата пише 30 нютона първи етап и после още два етапа по 90 градуса така ли е правилно ?
                      така е правилно,но ако нямаш градусомер стягай на -30 нютона-65 нютона-90 нютона
                      По-добре е да се стяга по градуси. Дори без градусомер малко находчивост е достатъчна за да спазиш ъглите. Много е важно при стягането на главата, да са почистени много много добре резбите и всички болтове да се движат до дъното без никакви усилия. В противен случай още първите Nm ще се сбъркат. Да не говорим нагоре колко могат да избягат. Но стягаш ли с ъгли, риска от гразлика в усилията е нищожен, стига да са чисти резбите и ДА НЯМА НИКАКВИ ТЕЧНОСТИ ВЪТРЕ.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        янко написа:
                        И защо да ги сменяме?На заставката бяха фабрично пренатегнати(разтеглени) и нямаше проблем
                        Всяко едно предписание може да бъде пренебрегнато по едно или друго съображение или просто от незнание или безотговорност. Не е казано, че това непременно ще доведе до проблем. Никога няма 100% успеваемост Някой е преценил че например от 20 двигателни глави 3-4 имат проблем със старите болтове - съвсем примерно. И за да се избегнат повторни разглобявания, време, нерви, този човек е предписал болтовете да се сменят. НО ТОВА НЕ Е ЗАПОВЕД, А ПРЕДПИСАНИЕ. В крайна сметка кой каквото си надроби.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Ми в аутодата пише че не се сменят, ама то за 10 лева кво да ги мисля, дупките ги почистих, подсуших от вода и бърках в тях да няма гняс ама нямаше беше си чисти и отверката опираше на хубав метал, не съм ги пробвал как се завиват, но си се стегна главата без дерт, първо на 30 и после два пъти по 90 градуса.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #43
                            точно в аутодатата пише че се сменят,имаш едно yes срещу болтовете на главата.a и за 10лв не си заслужава повторно отваряне ако стане нещо

                            Коментар


                              #44
                              Не знам в каква аутодата гледаш но ето какво пише в моята http://prikachi.com/images.php?images/446/6979446b.jpg
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #45
                                Ми да беше казал за каква кола става въпрос ли?
                                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                                Коментар

                                Working...
                                X