Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър-2 част. И добър шлаиф в Плд?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ясно, виж какво попитах още в предния пост докато ти си писал
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      За маслото ти си решаваш. Аз бих сложил ново, въпреки че ви с него каква работа ще имате. Челен шлайф на блока ще правите ли? Принципно е редно да се направи, за да си сигурен че ще е всичко наред.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        A да бе , как не съм свалил и блока, за тая кола от 1000 лева по скоро ще я хвърля на белканто Колата се ползва много малко прави има ням 3-4х.км годишно.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          няма нужда да сваляш блока,взимаш един камък за шмиргел(задължително не трябва да е използван странично) и почваш да го плъзгаш по блока като междувременно го въртиш-хваща ли навсякъде няма проблем с блока
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            това ,че клапана не изпуска,не значи че не е вече на 90пр от живота си.аз лично досега не съм срещал идеални,освен като ги направиш.изводите са за теб

            Коментар


              #21
              КОлега Слави, като те гледам какви въпроси задаваш...уважавам те, ама...туй защо да сменям, онуй защо да шлайфам, ми е ясно че ремонта без грам мерак ще го правиш.А без мерак нищо няма да стане, ми много ясно че ще смениш гумичките, и ще припаснеш клапаните с паста, хич да не е все ще имат язви, и нови болтове ще си вземеш. да не струват милиони, 20лв са на Елринг.Сменяй ги тия неща и да видиш как всичко ще върви по мед и масло.
              Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
              Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

              Коментар


                #22
                Как без мерак бре колега, щях ли да я свалям на улицата в тъмно ако нямах мерак Ето резултата, хора с слаби сърца да не гледат https://www.dropbox.com/sh/i4da7nwma6bekml/DCBf9v7spx Само клапаните не успях да сваля щото ключа ми не влиза в тея цилиндри дет са пружините, и утре ще взема друг ключ, не ми се щеше да чукам от горе и да оачаквам да фръкнат кученцата че къвто съм калитко ще ги загубя Утре отива за шлаиф и после ще я натъманя, споко бре ще взема и гумички и болтове и прочие, и хубави гарнитури, маркови Аз винаги съм така почвам с много мрънкане и претенции щото си ме помързява, гледам да мина по на 2-3 и да я сглобя, а накрая сменям всичко Утре ще докладвам до де е стигнало всичко, инак ми се чини че сякаш е била хлабава в краищата, 1 и 4 ти пръстените на гарнитурата вижте как седят , 4 ти също маи си е похапвал водица.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #23
                  Както се вижда маслото е отвратително, ама това сме го коментирали..........Сега си виждаш мотора от близо, дано е достатъчно да се убедиш колко е скапан вече Кастрола................Слави, болтовете се подменят, защото на болшинството двигатели затягането е оразмерено така, че болта застава почти на границата между еластичната и пластична деформация.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    На тази кола колко често сменяш маслото и какво масло ползваш? Доста кофти отлагания има

                    Коментар


                      #25
                      Аи стига бре, колко често сменям, питаите Валентина Монети от Милано колко го е сменяла, що питате мене, явно не го е сменяла никога а и кои знае с ква боза е карала, некоя селения. От както колата е в мен 3г, се кара с магнетик 10/40, и се сменя на 5000 км понеже тя върти малко и го сменям на 1,5 год. - две. И да ви кажа когато сефте я отворих на има няма 6 месеца беше моя, да сменя гарнитура на капака вътре положението беше още по страшно, кастрола доста добре се е справил с отмиването на мръсотията. Иначе колко често сменям... ми на 10 000 км и ето как изглежда двигател които аз съм взел читав карал съм 5 години и му знам историята. Ето да направите разлика, сигурно и на тая не съм сменял маслото https://www.dropbox.com/s/dx6ufnvqmacxp6n/DSCN3294.JPG
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #26
                        Палиш се излишно и вече ми се изясни ситуацията - същата като при моето Пунто що се отнася до налепите. Без лоши чувства.

                        Коментар


                          #27
                          Всичко супер, ама не ти ли се караха вкъщи като тропна главата на масата с бялата покривка.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Слави, не се ядосвай, ама мотор на Хонда трудно ще видиш мръсен. Много добре уплътнени мотори са. Същото важи и за двигателите на Хюндай. Просто е различно. Успешен ремонт.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              Не се оаля бре момци, ама за втора ръка кола да ме питате с кво масло я карам и едва ли не точно аз да съм и го причинил Инак банков, карат ми се ма тя жената е малко и тя с моята кръв по колите и затова не ме би, а само помърмори малко и се включи в чистенето на вала и другите дреболии Сега вала свети като нов, ама да си призная як мотор е тва, Данчо оня акорд дето ми разправяше с К серия мотор, ако на него му се случи тва нещо няма да му остане една гърбица от вала. Там не става дума за нагар за да опазиш вала и кобилиците, там става дума за редовни смени и скъпи масла и само синтетики за да опазиш мотора, ако това се беше случило на такъв мотор, жална му маика. А на тоя му мерих гърбиците не са мръднали всичките са еднакво големи с разлики от има няма 5 стотни.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #30
                                Аи ся да ви замоля за малко помощ, при мен имам ръководството, но в него за стягане на главата е дадено като цифри следното нещо, 3 + 90 градуса + 90 градуса, за градусите е ясно но цифрата 3 какво е, ясно е че е нютонметри но едвали само 3 нютона ебати тва е адски малко като за първа стъпка от стягането. да не е 3 килограма демек 30 нютона ???? По Ауто дата пише 30 нютона първи етап и после още два етапа по 90 градуса така ли е правилно ?
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X