Колеги, тая кола вече ще ме побърка!Смених ВСИЧКО и пак не е както трябва! (стана като в онзи виц за форума на ФОРД) Обяснявам по ред:-Една сутрин ми потъна педала на съединителя при потегляне.-След бърз оглед, реших че е долната помпа на съединителя (видя ми се омазнено около нея). (долна - тая дето е на скоростната кутия; горна - тая, дето е на педала).-Закарах я в сервиз и я оставих. След около час ми звъни човека и ми казва, че не била долната, а била горната помпа проблемна. ОК, сменяме я.-Взимам колата - педалът като го натисна, после не се връща до горе. Връща се, но остава 1-2 см до горното положение. След всяко натискане го вдигам с крак до горе.-Тръгвам да се прибирам от Козлодуй за Ямбол през Плевен. Малко преди Плевен педалът ми пак потъва до долу. Карам без съединител до Ямбол (250 км). (Вече съм спец по смяна на скорости без съединител )-Там с приятел все пак сменяме и долната помпа (с втора употреба, уж здрава). Обезвъздушаваме добре!. Педалът работи, но пак не се качва до горе след натискане. Започваме да се съмняваме в пружините на притискателния диск и аксиалния лагер (който между другото се обаждаше доста отдавна).-След 2-3 дни съединителя почва не да свири, а да вие при натискане на педала. Жертвам крупна сума пари и сменям в сервиз съединител комплект. На стария съединител притискателния диск беше с изядени пружини. Аксиалния лагер излезе на няколко парчета. Майстора ми казва, че тая помпа дето сме я сложили (втората употреба), тече.-Прибирам се в Козлодуй, карам 2-3 дни и педалът пак потъва до долу.-Сменям отново долната помпа вече с чисто нова в сервиз. Взимам я от сервиза и още с взимането - педалът отново не се връща до горе след натискане. Онзи се кълне, че всичко било наред и обезвъздушил системата и не знаел защо е така.Искам една пушка и всички монтьори наредени до една стена. Това първо!После - моля, дайте някаква идея от къде може да е проблема, защото вече ще се побъркам!!!Тръбата между двете помпи е продухана с компресор, когато сменяхме с приятеля долната помпа. Не е запушена. Няма и видими течове от нея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неизвестен проблем с педала на съединителя
Collapse
X
-
Как обезвъздуши? Слушал съм басни за помпене на педала докато протечало от пробката... Прави се точно обратно през пробката на долната помпа при отворена капачка на съда със спирачната течност - развиваш леко пробката, напъхваш около пробката подходящ маркуч със спринцовка от другата му страна и вкарваш спирачна течност. При мен след около 50-100мл избълбука яко в разширителния съд на спирачната течност и всичко заспа.
-
Обикновено при проблем с горната помпа в един момент педала пропада и при издърпване докрай с ръка/крак пак работи нормално докато не му скимне друго. Аз в случая веднага бих сменил горна помпа с нещо ново НО качествено (че ако е нещо безименно и евтино няма да има особен смисъл).Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Immortal написа:Дадоха ми и още една идея - за подпушен или прегънат маркуч от съда до горната помпа.Утре ще действам, да видим.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
ти видя ли ги изядените пружини и счупения аксиален лагер или се довери на монтьора?явно някоя от смените е била излишна и с лошо качество.
Коментар
-
u_bo написа:ти видя ли ги изядените пружини и счупения аксиален лагер или се довери на монтьора?явно някоя от смените е била излишна и с лошо качество.
Коментар
-
На италианка съединителя съм го обезвъздушавал без помпене и заработи с първото натискане. Сменях долна помпа на съединителя и отвих пробката , в момента в който видях да тръгва на самотек надух с уста през казанчето и след малко завих пробката, качих се и съединителя си беше лек като перце и няма проблеми. Ако не стане с обезвъздушаване провери отново горната помпа, и виж и да не би педала да заяжда нещо и затова да не се връща до край сам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар