Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неизвестен проблем с педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неизвестен проблем с педала на съединителя

    Колеги, тая кола вече ще ме побърка!Смених ВСИЧКО и пак не е както трябва! (стана като в онзи виц за форума на ФОРД) Обяснявам по ред:-Една сутрин ми потъна педала на съединителя при потегляне.-След бърз оглед, реших че е долната помпа на съединителя (видя ми се омазнено около нея). (долна - тая дето е на скоростната кутия; горна - тая, дето е на педала).-Закарах я в сервиз и я оставих. След около час ми звъни човека и ми казва, че не била долната, а била горната помпа проблемна. ОК, сменяме я.-Взимам колата - педалът като го натисна, после не се връща до горе. Връща се, но остава 1-2 см до горното положение. След всяко натискане го вдигам с крак до горе.-Тръгвам да се прибирам от Козлодуй за Ямбол през Плевен. Малко преди Плевен педалът ми пак потъва до долу. Карам без съединител до Ямбол (250 км). (Вече съм спец по смяна на скорости без съединител )-Там с приятел все пак сменяме и долната помпа (с втора употреба, уж здрава). Обезвъздушаваме добре!. Педалът работи, но пак не се качва до горе след натискане. Започваме да се съмняваме в пружините на притискателния диск и аксиалния лагер (който между другото се обаждаше доста отдавна).-След 2-3 дни съединителя почва не да свири, а да вие при натискане на педала. Жертвам крупна сума пари и сменям в сервиз съединител комплект. На стария съединител притискателния диск беше с изядени пружини. Аксиалния лагер излезе на няколко парчета. Майстора ми казва, че тая помпа дето сме я сложили (втората употреба), тече.-Прибирам се в Козлодуй, карам 2-3 дни и педалът пак потъва до долу.-Сменям отново долната помпа вече с чисто нова в сервиз. Взимам я от сервиза и още с взимането - педалът отново не се връща до горе след натискане. Онзи се кълне, че всичко било наред и обезвъздушил системата и не знаел защо е така.Искам една пушка и всички монтьори наредени до една стена. Това първо!После - моля, дайте някаква идея от къде може да е проблема, защото вече ще се побъркам!!!Тръбата между двете помпи е продухана с компресор, когато сменяхме с приятеля долната помпа. Не е запушена. Няма и видими течове от нея.

    #2
    Как обезвъздуши? Слушал съм басни за помпене на педала докато протечало от пробката... Прави се точно обратно през пробката на долната помпа при отворена капачка на съда със спирачната течност - развиваш леко пробката, напъхваш около пробката подходящ маркуч със спринцовка от другата му страна и вкарваш спирачна течност. При мен след около 50-100мл избълбука яко в разширителния съд на спирачната течност и всичко заспа.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Басни, ама човека в сервиза си помпи педала. Аз нали за това исках пушка!Дадоха ми и още една идея - за подпушен или прегънат маркуч от съда до горната помпа.Утре ще действам, да видим.

      Коментар


        #4
        Обикновено при проблем с горната помпа в един момент педала пропада и при издърпване докрай с ръка/крак пак работи нормално докато не му скимне друго. Аз в случая веднага бих сменил горна помпа с нещо ново НО качествено (че ако е нещо безименно и евтино няма да има особен смисъл).
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Immortal написа:
          Дадоха ми и още една идея - за подпушен или прегънат маркуч от съда до горната помпа.Утре ще действам, да видим.
          Точно.Провери добре ли се захранва помпата от казанчето със течност.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            това че е нова горната помпа нищо не значи,особено ако е itn от евро 07.така,че се ориентирай към нея

            Коментар


              #7
              ти видя ли ги изядените пружини и счупения аксиален лагер или се довери на монтьора?явно някоя от смените е била излишна и с лошо качество.

              Коментар


                #8
                u_bo написа:
                ти видя ли ги изядените пружини и счупения аксиален лагер или се довери на монтьора?явно някоя от смените е била излишна и с лошо качество.
                Да, видях ги и си ги прибрах.Днес ходих в друг сервиз, гледаха, оглежаха - стигнаха до извода, че пружината на горната помпа е много мека. Каза човека, че не е проблем така, засега да си карам, а ако почне пак да пропада - да ида.То не че имам друг вариант де. Тук нямам никакви условия и мераци да се цапам сам.Иначе съединителя си работи нормално.

                Коментар


                  #9
                  Immortal написа:
                  Тук нямам никакви условия и мераци да се цапам сам.
                  Имаш да свалиш стойката на акумулатора и да обезвъздушиш. Спокойно става на паркинга за половин час. Друго си е да обикаляш 2 месеца по сервизите, нали не се цапаш
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    На италианка съединителя съм го обезвъздушавал без помпене и заработи с първото натискане. Сменях долна помпа на съединителя и отвих пробката , в момента в който видях да тръгва на самотек надух с уста през казанчето и след малко завих пробката, качих се и съединителя си беше лек като перце и няма проблеми. Ако не стане с обезвъздушаване провери отново горната помпа, и виж и да не би педала да заяжда нещо и затова да не се връща до край сам.

                    Коментар

                    Working...
                    X