Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Калници и преден капак от фибростъкло (не е с цел тунинг)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Калници и преден капак от фибростъкло (не е с цел тунинг)

    Здравейте, колеги. Още от сега казвам че темата не е с цел тунинг, за това я пускам тука, но ако Модераторите решат че мястото не и е тука нека я преместят! Вчера докато пихме кафе с един приятел, с който всеки път мислим някоя поредна щуротия, и си говорихме за колата, че ще се боядисва напролет, като преди това ще се сменят калниците и капака, за да не се налага дебели слоеве с кит, той на майтап каза защо не ги отлеем от фибростъкло. Та след като го обмислих, ми се стори много реално като вариант и доста по-лесно от това да се изчукват и изправят старите, и по-евтино от това да се купуват чисто нови, които след 2-3 месеца ще бъдат отново намачкани от хора които ползват предния капак като пейка. Та идеята за предния капак е да го китосам, да му взема формата, да го отлея, и след това просто да махна ламарината от основата му (решетката от гредички) и да прикрепя стъклопласта към тях, така хем ще се запази системата от пантите и ключалката, хем капак няма да може да се огъва, а при липсата на кит няма да има и възможност да се напука с времето. За калниците - измислих го как ще направя "израстъците" с които се закача към останалите части на купето, но не съм много сигурен дали е добра идеята от към стабилност и здравина, в случай на удар, но пък все пак има доста коли които са със пластмасови калници, та затова искам да чуя и вашето мнение. Ще съм благодарен на всеки на който си изкаже мнението за тази идея!
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    #2
    Според мен не си заслужава ’’гимнастиката’’, а иначе не е невъзможно. Има доста коли, които се разпродават на части. По-лесно е да потърсиш капак и калници същия цвят пред това да се занимаваш с отливки и боядисване.Имай предвид , че самите елементи трябва и да са еластични, какво ще стане ако трясне някой по-силно капака?
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Врътнята докато го направиш е голяма, материала е скъп ~35 лв. литър смола + втвърдител и отделно пари за стъклоплат. Трябва и да се боядиса.Трябва да го направиш доста дебел, за да се ползва за пейка При положение, че можеш да намериш капака и калника в същия цвят и само да ги монтираш за по-малко от 100 лв. не виждам защо (освен за хоби или хипер дупер тунинг) да се занимаваш
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Цвета на колата ще се сменя (най-вероятно с такъв от каталога на ламбо или ферари), защото сега е небесно син и не ми допада, а и като цяло боята е доста съсипана навсякъде, а варианта за смяна на колата е тотално изключен, защото на практика всичко освен съединител и амортисьори е сменено, от към двигател е на 140000 реални км и никога не е правен компромис с качеството на консумативите и частите, следователно има още доста живот в колата. Смолата, втвърдителя и нишката не са проблем като цена, в Пловдив ги взимам към 10лв/литър смола, а втвърдител и нишка имам толкова че може да се направят брони на половината форум :D Всъщност цялата работа ми е като хоби. Преди време си бях направил добавка на предната броня от 6 слоя нишка, и като я ударих в една дупка, спуках бронята навсякъде където имаше болтове за закрепване на добавката и се откъснаха ушите на болтовете с които се закрепя към калниците,а на самата добавка и нямаше нищо, та за това искам да ви чуя мнението, в случай на инцидент как ще се държат калниците премиерно ако намаля слоевете на 3 или 4 - дали няма да предадат силите директно към купето, или ще ги абсорбират като металните?
        Fiat Bravo 1.9 TD100

        Коментар


          #5
          Щом ти се занимава - дерзай Калниците не са носещ елемент, но металните са за предпочитане. Рено ги правят директно от пластмаса на доста техни модели.Изгледай този краш-тест и изобщо няма да ти пука дали изобщо имаш и какви са ти калниците :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=WRf08dCIYa4
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            За издържливостта на конструкцията на удар изобщо не може да се говори, точно поради това се притеснявам дали няма примерно, ако "реша" да подпра някой отзад или някой реши да ми се полюбува малко по-отблизо на някой паркинг, калниците и капака да не абсорбират удара, а да го предадат на конструкцията и леко почукване да се окаже лошо за носещата конструкция?
            Fiat Bravo 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              Тц, ще се счупят, нищо няма да изкривиш.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Мхм, ясно. Това исках да разбера.
                Fiat Bravo 1.9 TD100

                Коментар

                Working...
                X