Здравейте, преди около 5 месеца ми се наложи да сменя рейката. Преди два дена погледнах и видях че течности в казанчето е около минимума и съответно когато съм на място и върта волана се чува виене. Въпроса ми е дали трябва да сменя цялата течност, и ако е така как и от къде да го направя или само да долея. Ако доливам има ли значение каква, защото мисля да долея от маслата на лукойл, но незнам дали няма да се пресекат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Виене на хидравлика на мареа 1.8
Collapse
X
-
Re: Виене на хидравлика на мареа 1.8
simeon_89 написа:Здравейте, преди около 5 месеца ми се наложи да сменя рейката. Преди два дена погледнах и видях че течности в казанчето е около минимума и съответно когато съм на място и върта волана се чува виене. Въпроса ми е дали трябва да сменя цялата течност, и ако е така как и от къде да го направя или само да долея. Ако доливам има ли значение каква, защото мисля да долея от маслата на лукойл, но незнам дали няма да се пресекат.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
-
Първо намери теча от къде е/ предполагам от снадката на тръбата за високо налягане само предполагам/после можеш да долееш хидравлична течност АТФІІ малинено червена на цвят.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Виене на хидравлика на мареа 1.8
simeon_89 написа:Здравейте, преди около 5 месеца ми се наложи да сменя рейката. Преди два дена погледнах и видях че течности в казанчето е около минимума и съответно когато съм на място и върта волана се чува виене. Въпроса ми е дали трябва да сменя цялата течност, и ако е така как и от къде да го направя или само да долея. Ако доливам има ли значение каква, защото мисля да долея от маслата на лукойл, но незнам дали няма да се пресекат.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Re: Виене на хидравлика на мареа 1.8
Kay_ написа:simeon_89 написа:Здравейте, преди около 5 месеца ми се наложи да сменя рейката. Преди два дена погледнах и видях че течности в казанчето е около минимума и съответно когато съм на място и върта волана се чува виене. Въпроса ми е дали трябва да сменя цялата течност, и ако е така как и от къде да го направя или само да долея. Ако доливам има ли значение каква, защото мисля да долея от маслата на лукойл, но незнам дали няма да се пресекат.
Коментар
-
simeon_89 написа:Досипах масло но още се чува леко виене и когато стигнат гумите до крайно положение било то ляво или дясно се чува много силно виене. Забравих да кажа че джантите са 15 а не 14 както трябва.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Не е проблемът в джантите. След като си долял, е било необходимо да обезвъздушиш системата, защото не е изключено в помпата и в самата рейка да се е посъбрал въздух и да свири заради него. А обезвъздушаването става, като завъртиш волана в крайно положение (дясно или ляво) и оставиш да поработи така. Следиш нивото на течността в казанчето. Ако почне да спада - доливаш. После въртиш волана в другото крайно положение и оставяш да поработи така. Ако спадне на нивото - доливаш. Пак връщаш в предишното крайно положение и така няколко пъти, докато спре да пада нивото в казанчето. При обезвъздушена система ако продължава да свири, значи помпата е за ремонт.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:Не е проблемът в джантите. След като си долял, е било необходимо да обезвъздушиш системата, защото не е изключено в помпата и в самата рейка да се е посъбрал въздух и да свири заради него. А обезвъздушаването става, като завъртиш волана в крайно положение (дясно или ляво) и оставиш да поработи така. Следиш нивото на течността в казанчето. Ако почне да спада - доливаш. После въртиш волана в другото крайно положение и оставяш да поработи така. Ако спадне на нивото - доливаш. Пак връщаш в предишното крайно положение и така няколко пъти, докато спре да пада нивото в казанчето. При обезвъздушена система ако продължава да свири, значи помпата е за ремонт.
Коментар
-
Смених хидравличната помпа с втора ръка от алуминиевите, но шума се усули тройно, даже започна да вибрира волана при завиване.Свалих "новата" и ги разглобих и двете без да избивам оста. Размених турбината и нейната основа с тази на старата помпа. По корпуса на основата на турбината имаше язвички. Сглобих я и я монтирах отново. Сега вибриране на волана няма, но виенето пак го има, но е малко по тихо.Някой знаели как се избива оста на алуминиевите помпи за да се смени лагерът. Някой знаели колко струва рециклирането или ако не си струва от къде да си купя от железните помпи защото доколкото съм запознат техните оси се вадяти може да се сменят лагерите.ИЛИ ако не е от лагерите ако някой знае от какво е да каже.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар