Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен поблем с акумулатор - но решен!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен поблем с акумулатор - но решен!

    Днес ми се получи много странно нещо.Изгасих колата и след 5 мин. запали малко трудно с повече въртене, после след 5 мин е изгасих да пробвам как ще запали и направо изчезнаха токовете лампите по таблото светеха много слабо и се чуваше да щрака нещо като реле ама постоянно и неможеше въобще да завърти стартера. Бутнах е запали после пак е изгасих, пробвам да запаля и пак няама никой , после карах малко повече и като е изгасих и пробвах да запаля лампите светнаха нормално и преди да пробвам да завъртя изщрака нещо (като защита или нещо такова) и пак същото тоците много слаби ,ходих при един еладжия и се оказа че акумолатора е заминал.Много странно така изведнъж без да ми прави проблеми досега, може ли колата да има нкаква защита и като е под някаква норма акумолатора въобще да не позволява да се стартира.и след това отидох купих си един нов акумолатор искра 75 аh 650ма пусков ток и сега съм готов за зимата (или поне така си мислия). Забравих да кажа че и единия път като е запалих на бутане и лампата на подгряващите свещи започна да мига но след като смених акумолатора не имало такъв проблем.
    Fiat Marea 1,9TD100

    #2
    Това, което си чул да щрака, най-вероятно е бендикса на стартера - той е електромагнит и така щрака като няма достатъчно ток.
    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

    Коментар


      #3
      И аз имах същият проблем преди време.Карах си колата ,спрях за 5 мин. и А да запали,ама нанайси.Светят лампи,обаче само чука като завъртя стартера и алармата се вкл.....пробвах ,пробвах. и не стаа.Забутах я -запали.Отивам директно при акумулаторджията,мери,гледа....вика,акумулатора ти е отишъл,има мъртва клетка.Взимам нов 50Ачаса-колата няма проблеми.

      Коментар


        #4
        И аз си купих Искра 75 ah, необслужваем преди месец и нещо. Миналата седмица оставям колата пред вкъщи, вечерта се качвам въртя ключа, загряват свещите завъртам ключа и тока спря. Въртя пак - няма никакъв ток. Дигнах капака, гледам клеймите не са хлабави. Бутнах малко кабелите им и врътнах ключа, загряха свещите и запали колата. ОК. Но след това като си свърших работа и пак се качвам и пак същото, загря свещите и избяга тока и обърна стрелките. На другия ден ситуацията се повтори и реши да сменям едната клейма, че е една(някой се е гаврил с нея с чук и секач), но се оказа, че точно плюсовата клейма е закоена и си каза, че ще я почистя и ще видим какво ще правя. Почистих я и оттогава да чукна на дърво нямам проблеми.

        Коментар

        Working...
        X