Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем ли е този вид каране?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем ли е този вид каране?

    Накратко попадам в опашка и има доста първа-втора. Накрая започнах да карам от време на време да карам на съединител. Накратко, тръгвам на първа и държа полусъединител и пускам крака от газта и колата си върви, или така правя и на 2-ра. Мога ли да прееба нещо така? Какво може да се случи с тоя вид каране?
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Скоро ще си за смяна на съеденител като най лек ремонт тръгвай си 1ва 2-ра и после свободна ако ще трябва пак да спираш ,а ако трябва да караш много бавно тръгни на първа ,пусни си съеденителя целия и си карай без газ не го дръж постоянно на светофарите
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      ако си на 1 ва или 2 ра и си пуснал съединителя тя колата си върви сама,но на плусаединител тотална грешка!!
      Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

      Коментар


        #4
        Ммм...каква тема само Не я дръж на полусъединител, а си го отпусни...тя сами ще си върви
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          #5
          То аз едва съм натиснал съединитела, понеже си мисля, че ще угасне колата, ако го пусна. Става въпрос за бензинова, но ще пробвам и без него как е. По този начин затормозяваш ли нещо? Предполагам пак си има разход на гориво, дори без да натискаш газта... Като запалена кола на място ли е или малко повече дърпа горивце?
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #6
            Мареата ми е със същият мотор, който не само на 1-ва и 2-ра, а и на 3-та върви без газ. Тъй че, това че държи съединителя натиснат, ще повлияе след време на джоба ти. Така износваш целия комплект съединител. Просто карай без газ, или засили колата и я пусни на свободна по инерция.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #7
              Мен цаката ми е да си цъкам в километровата колона без газ на първа или втора
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар


                #8
                qnkov написа:
                Мен цаката ми е да си цъкам в километровата колона без газ на първа или втора
                Давай смело тогава, няма смисъл да държиш съединителя полу натиснат. За това ти казвам ако 1-ва и 2-ра е бавно без газ, колата върви и на 3-та без газ.
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #9
                  Съединителя или изцяло пуснат, или изцяло натиснат. Иначе износваш феродовия диск скоростно.Аз всяка сутрин и всеки следобед бях в подобна колона цели 5 км. После започнах да минавам по друг маршрут, 12 км, но си караш като човек. И горивото същото, и нервите не си хабиш.

                  Коментар


                    #10
                    аз пък винаги съм на съединител по светофарите и задръстванията ако са бързи.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      аз пък винаги съм на съединител по светофарите и задръстванията ако са бързи.
                      Е то някой път няма как...трябва ти малко да се мръднеш напред. Искаш не искаш...държиш съединителя. Или си на баирче за ляв завой, наспрели коли и нямаш мн видимост. И трябва да се татрузиш някакси на-горе. Предполагам момчето от скоро има колата и за това пита.
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #12
                        Ако предната кола в колоната е на един х.. място, няма начин да караш на 1-ва и 2-ра без газ. Особено ако движението е тръгни - спри. Сменяй маршрута, това е най-правилното решение. Иначе, по принцип самата ситуация ти подсказва как да боравиш с педалите и скоростите. Полусъединителят е оправдан само ако маневрираш някъде за да се паркираш, в тесни пространства, в това число и в едва пъплеща и спираща постоянно колона.
                        Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                        Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          аз пък винаги съм на съединител по светофарите и задръстванията ако са бързи.
                          после съединителите били фалшиви(изкарват по 10000-20000км) :D
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            nsn написа:
                            S_BANKOV написа:
                            аз пък винаги съм на съединител по светофарите и задръстванията ако са бързи.
                            после съединителите били фалшиви(изкарват по 10000-20000км) :D
                            У тез шъ са от яките,
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              nsn написа:
                              S_BANKOV написа:
                              аз пък винаги съм на съединител по светофарите и задръстванията ако са бързи.
                              после съединителите били фалшиви(изкарват по 10000-20000км) :D
                              У тез шъ са от яките,
                              На всяка смяна на въждушен филтър ....и съединител
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар

                              Working...
                              X