Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идентичен двигател за Lancia Lybra 1.8 бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Жалко,че така се е получило с иначе здравия мотор.И наистина разкарвайте балансваловете.Няма разлика със и без тях поне при мене де.
    FIAT BRAVO 1.6
    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

    Коментар


      #17
      Днеска са м ипратили частите, които трябва да се сменят: вал, лагери и 2 биели. за щастие всичко останало е здраво и ще се размине само с гарнитури, семеринги, вложки за клапани и прочее дреболии Лошото - съединителя е пътник, ще се сменя и той... и още едни пари за вадене...Но като цяло, като изключим крупната крайна цена която очаквам съм доволен :D

      Коментар


        #18
        Само за инфо След доста забавяне поради командировката, вчера най-накрая я взех Мотора е теоретично чисто нов, издава звуци като шевна машина, събудили са и малко заспали коне... Проверката на компютър показа единствено проблем с датчика за слънце на таблото. Остава само през газаджията да мина да я погледне като за след основен ремонт и това е Лошото - трябва да я разработвам като нова няколко хиляди километра, но мисля, че ще го преживея.

        Коментар


          #19
          Моя съвет е, да я караш поне 2к на бензин до 3-3.5к рпм.После вече мисли за газ и почни да си отпускаш крака.На тия 2к и смяна на масло направи.То има много методи за разработка на мотор де, не съм критерий
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Моя го разработвах по следната схема - 1,8 на пунто, като гледам твоя е същия.- с минерално масло 15W40 на лукойл, някъде около 35-37лв. беше за 4л. /ако намериш по ефтино взимай, по кауфланд от време на време има промоции и изпада масло по 25-30лв/5л/1. Сипваш първото и го хвърляш на 70-80км, второто минаваш 500км и го хвърляш и него, третото минаваш 2000км и го хвърляш, след това си наливаш пълната синтетика и газ 2. Първото както каза Емо до 3000-3500 оборота леко газ и моторна спирачка, газ-моторна спирачка, да може да улягат сегментите.3. Второто и третото пак същата работа, като може до тия 2000км. да вдигаш постепенно оборотите, но не до прекъсваш, примерно макс 4500-5000 и пак газ-моторна спирачка, газ-моторна спирачка.С каране по магистралата закотвен на 80-90км/ч не става, трябва си натоварване-връщане на газта и така постоянно, 2-3-4 скорост, в градски условия най добре се разработва или някой извънградски път с много завои, където се редят скорости и има ускорение-намаляване на скоростта, спирачка пипай в краен случай, намаляваш само с моторна При мен я минах тая процедура и всичко е ОК, няма пушеци, няма харч на масло
            punto HGT

            Коментар

            Working...
            X