Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идентичен двигател за Lancia Lybra 1.8 бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идентичен двигател за Lancia Lybra 1.8 бензин

    Здравейте, тъй като ме сполетя двигателна беда с новата ни Либра, питах в Ланча форума ама да питам и тук...Някой да знае дали има идентичен двигател с този на Lancia Lybra 1.8 бензин слаган на друг модел или марка италианки? За щастие главата е оцеляла, така че ако има и само идентичен блок пак ще ми е от много полза като информация да знам какво да търся за да я вдигна на колелета Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    ЕПЕР има за таз работа.Почти сигурно блока е еднакъв с браво 1.8пунто 1.8стило 1.8делта 1.8
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Браво 1,8-16v е без балансиращи валове.
      Маренго 1.9Jtd-110 2002

      Коментар


        #4
        Това не е проблем, дори е предимство.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          На фиат купе 1,8 не е ли и той същия , на пунтото няма балансиращи валове и до колкото успях да видя моя мотор отворен има маслени пръскалки за лагерите.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Само на ланчиа е с баланс валове. Ако не държиш на баланс валове и тоя които я прави знае какво прави ще стане всичко де що е италианско1.8 16V Какво му има на твоя блок че търсиш донор?
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              Реших да и се порадвам на новия прав участък Шумен-Белокопитово... По записите от DVR-a - 4 мин на 160 и буквално 3 сек на 180 и изведнъж загуби мощност, все едно и свърши горивото. И като намалих на около 80 - олелемалеле и тракалякане, като на концерт с камертони... Масло - ново на под 2500км е, Селения 20К както е по книжката, ремъци и ролки сменени, не харчеше много, не гори масло за да загатне проблем, термостат на 1000км, няма течове на антифризи. Какво и защо и се случи нямам идея Явно такъв ми е бил късмета и е дошла така със скрита бомба. Днеска са я отворили и майстора каза - дран колянов вал, заминали лагери, драни цилиндри... даже не загатна, че срещу някаква сума може да се прави, направо каза - свалям я от подемника, паркирам я отстрани и търси поне блок, главата е оцеляла и може да се ползва.Така де - сега се дири блока или ако излезе - направо целия мотор, пък ще си имам глава за зорзаман за чаркалаци Днеска след няколкочасово ровене намерих 1-2 варианта и утре ще ги прозвъня, дано има късмет

              Коментар


                #8
                Tи като я обслужва, дали случайно смени и ремъка и ролките на баланс валовите или мина само с агренажа ? Този въпрос не е свързан с аварията, просто питам от любопитство.Търси си блок без баланс валове, 200лв по-малко при обслужване.Търси си и майстор, дето като сложи такъв блок, знае как да зацепи агренажа после.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  сменени са и двата, през носа ми излезе... 2-та ремъка, ролки, водна помпа (нея я сменихме профилактично, а аз съм напарен вече) и труд излезе почити колкото целия ремонт на Ипсилона на мотора, с новата глава барабар...

                  Коментар


                    #10
                    Моя изтропа по подобен начин само, че от първа газ, втора газ, трета до някъде и като намалих и вече се беше разхлопал, налягане на маслото почти никакво, но така я карах леко леко близо 10км докато се прибера , надран вал, минах първи ремонт, смени се всичко барабар със съединител и отново на пътя, аз тогава я карах с масло 5W50, харчеше си масло и до колкото и тука коментирахме случката излезе, че ми е било виновно маслото .... незнам, но пък блока съм чувал, че точно на тоя мотор е много здрав, да не те е хлъзнал майсторчето за блока, ти видя ли го ??, незнам каква е причината с тоя мотор, да не би освен маслото да не държат и лагерите много много, иначе за причина и аз не мога да загатна, всеки казва, че и било дошло времето, сега след ремонта ще видя кога ще и дойде времето
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      Ако сменяш блока ти трябват документи за него/талон или фактура/,следва смяна на талона на колата /Технотест/,иначе остава вечно твоя.
                      Маренго 1.9Jtd-110 2002

                      Коментар


                        #12
                        Технотест се минава, ако слага по-голям или друг мотор.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          След около ден ще е ясна окончателната диагноза... След двудневно ровене и камара изговорени телефонни разговори се стигна до извода, че по-добре да се разглоби до болт и да се похарчат пари за правене, отколкото да търся мотор и после пак да ревна... Да видим, днеска са я почнали да я разпарчетосват...

                          Коментар


                            #14
                            bubachko написа:
                            След около ден ще е ясна окончателната диагноза... След двудневно ровене и камара изговорени телефонни разговори се стигна до извода, че по-добре да се разглоби до болт и да се похарчат пари за правене, отколкото да търся мотор и после пак да ревна... Да видим, днеска са я почнали да я разпарчетосват...
                            Я получил си прозрение
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              bubachko написа:
                              След около ден ще е ясна окончателната диагноза... След двудневно ровене и камара изговорени телефонни разговори се стигна до извода, че по-добре да се разглоби до болт и да се похарчат пари за правене, отколкото да търся мотор и после пак да ревна... Да видим, днеска са я почнали да я разпарчетосват...
                              И все пак е по добре да разкараш балансваловете... иначе за смяна на техните лагервтулки искат камара пари...
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X