След като акумулатора ми отказа съвсем (благодарности за Killar, Митко и брат му, че помогнаха да си прибера колата), открих, че при даване на контакт контролната лампа за зареждане не свети. Не свети и по време на движение.Засега съм се ориетирал към смяна на четките и регулатора.Ако някой е имал подобен проблем и мисли, че не съм на прав път да пише.Предварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за алтернатор
Collapse
X
-
Здраейте !При мен проблема с алтернатора беше следния: по време на движение от време на време светваше в бледо червено лампата на акумулатора. След 150-200 км. лампата започна да пресветва все по-често ...Свалих алтернатора - четките бяха по 5 мм - смених ги с нови - 4 лв. Но се оказа, че е изгорял и единият от диодите в диодната матрица. Вътре в нея има 6 диода - осигуряващи заряда на акумулатора, и още 3 диода в общ корпус, управляващи светлинната индикация на таблото. Смених и диодата матрица - още 35 лв ...От тогава всичко е ОК)П.С. Не се опивай да измерваш диодите без да разпоиш кабелите ...И още: ако се окаже диодната матрица - свали старата и с нея отиди в магазина - има ралични размери ...Поздрави
Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Успях да сменя регулаторната плочка с четките без да свалям целия алтернатор. Започна да зарежда, но все още недостатъчно. Напрежението сега е 13,4 - 13,6 V. Контролната лампа продължава да не свети при даване на контакт. Проверих я като при даден контакт измъкнах тънката жица, която влиза в алтернатора и я допрях на маса. Тогава светна, значи лампата и ел. веригата са читави.Остава да са диоди или се губи масата.Ще свалям алтернатора следващата седмица. Ако някой е свалял алтернатор на 835С1 моля да каже дали има някакви особености.
Коментар
-
mariobg
-
Май алтернатора ми се оправи
Втори ден вече работи задоволително добре. Или при първото пускане акумулатора ми е бил много разреден, или е трябвало да поработи за да се сработят новите четки. Без товар дава 13,9 до 14,2 V. При пуснати всички възможни ел. консуматори на празен ход е 13,4 V. За да следя напрежението във всички режими и по време на движение в менюто на "бордовия компютър" сложих и измерване на напрежението на акумулатора. За първи път този "бордови компютър" който разработвам от няколко месеца да ми свърши полезна работа)Скоро ще публикуваме схемата в сайта на форума, който иска ще може да си го изработи.
Коментар
-
Интересно наблюдение
Пак за моя алтернатор. Работи когато си иска. Усещам го по лампата на ABS-a. Когато не ми работи алтернатора лампата на ABS-a свети. Сигурно при по-ниско напрежение не може да вдигне необходимото налягане. Какво е интересното - при изфорсиране до около 4000 об/мин се оправя - започва да зарежда и нататък си работи прекрасно.
Коментар
-
алтернатора
здравей колега и аз имам същия проблем като теб, я кажи какво стана с твоето динамо, че и на мен днес ми светна лампата на abs-а, и след това колата ни вопъл ни стон, всичкия ток свърши, и колата си угасна, добре че се добрах до паркинг, сега ми се зарежда батерийката, ама утре май ша я свалям че да я оправя до срещатана копринкаПиши какво излезе, че нямам време до петък трябва да я стегна
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар