Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Автоаларма PAOLO G6 малко въпроси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Автоаларма PAOLO G6 малко въпроси

    Значи сложих си централно преди това с модул ( без аларма ) самия модул има 2 кабела за REMOTE като ги дадеш за момент на късо , заключва , при повторно късо отключва . До тук добре. Взех си въпросната аларма G6 PAOLO реплика на не знам си коя ама доста ги има ... Въпросната аларма има 2 релета за контрол на централното и дават няколко начина на свързване. Въпроса ми е към хора които са се занимавали . Релета постоянно ли минават в NC или NO или дават контакт за момент и се връща в NO (един вид само импулс за момент). Притесняваме факта че въпросните 2 кабела на модула на централното за контрол остават свързани или поне така си мисля и ми дават консумация ( не съм мерил предполагам ). Искам да избегна излишна консумация. Прилагам схеми на свързване. Въпроса е как да я свържа ако релетата не подават само импулс за да не ми точи акумулатора.
    Прикачени файлове
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Защо не провериш с един мултицет, и ще знаеш как точно действат ? Би било адски тъпо, да има постоянно включено реле, но все пак провери. По принцип подават само импулс. Едното заключва, другото отключва. Включи ги паралелно на изходите на модула, иначе ще береш ядове, ако включиш алармата, а централното откаже да заключи заради не добре затворена врата. На практика, модула и алармата няма да си пречат, но ще има синхрон между алармата и централното. в противен случай може да стигнеш до момента влючена аларама/отключена кола и изключена аларма/заключена кола :D Тези два кабела на модула на централното за дистанционно, се използват само когато не използваш аларма.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Dido_Lyubenov написа:
      Защо не провериш с един мултицет, и ще знаеш как точно действат ? Би било адски тъпо, да има постоянно включено реле, но все пак провери. По принцип подават само импулс. Едното заключва, другото отключва. Включи ги паралелно на изходите на модула, иначе ще береш ядове, ако включиш алармата, а централното откаже да заключи заради не добре затворена врата. На практика, модула и алармата няма да си пречат, но ще има синхрон между алармата и централното. в противен случай може да стигнеш до момента влючена аларама/отключена кола и изключена аларма/заключена кола :D Тези два кабела на модула на централното за дистанционно, се използват само когато не използваш аларма.
      Е да това го имам в момента като цъкна отключване , отключва , при повторно натискане отключване , централното заключва ... Същото и с пускане на алармата това не ми е голям проблем. Разбирам ти замисъла да прекарам главната машинка с 4 кабела през релетата на алармата ,и че онова Remote е за модул с дистационно само за централно ... Благодаря за информацията. Схванах замисъла. утре ще си поиграя А случайно да знаеш дали прекъсване на запалването линията кога се задейства ? При заключване или при аларма ? Ако е при аларма имам идея са свързване с обикновен GSM апарт реле и автоматично набиране на запаметен номер (лека гъзариика)
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        кола

        Слагаш на релето да има _ на изпълнителната верига за секунда две като натискаш отворено като натискаш затворено на другото реле на синия и белия кабел долу ниско до врата и това е ако има на алармата централно остави само него
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Fiat_Punto11 написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          Защо не провериш с един мултицет, и ще знаеш как точно действат ? Би било адски тъпо, да има постоянно включено реле, но все пак провери. По принцип подават само импулс. Едното заключва, другото отключва. Включи ги паралелно на изходите на модула, иначе ще береш ядове, ако включиш алармата, а централното откаже да заключи заради не добре затворена врата. На практика, модула и алармата няма да си пречат, но ще има синхрон между алармата и централното. в противен случай може да стигнеш до момента влючена аларама/отключена кола и изключена аларма/заключена кола :D Тези два кабела на модула на централното за дистанционно, се използват само когато не използваш аларма.
          Е да това го имам в момента като цъкна отключване , отключва , при повторно натискане отключване , централното заключва ... Същото и с пускане на алармата това не ми е голям проблем. Разбирам ти замисъла да прекарам главната машинка с 4 кабела през релетата на алармата ,и че онова Remote е за модул с дистационно само за централно ... Благодаря за информацията. Схванах замисъла. утре ще си поиграя А случайно да знаеш дали прекъсване на запалването линията кога се задейства ? При заключване или при аларма ? Ако е при аларма имам идея са свързване с обикновен GSM апарт реле и автоматично набиране на запаметен номер (лека гъзариика)
          Импбилайзер (прекъсване на линията за запалването) има при включена аларма, незвисимо от състоянието на заключването. Ако елиминираш модула на централното, както те съветва колегата kluchar, и оставиш само алармата да заключва и отключва, няма да имаш централно заключване а само управление на заключването от алармата. Тогава ако има една врата която не се е заключила при включване на алармата, тя ще си остане отключена и може да не разбереш за това, ако не провериш всяка врата по отделно. Както и ако заключиш с ключ без да включваш алармата, ще заключиш само една врата, другите няма кой да ги заключи. Модула на централното следи заключването на всички врати, а алармата не. GSM може да включиш към изхода за сирената, като използваш и сигнала за имобилайзера и дадеш закъснение за избиране на запаметен номер, за да избегнеш прозвъняване при всяко включване и изключване на алармата.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63570 <- същите чаркалъци само дистанционните са различни исках като неговите и уж само смениха мострата но като я отворих бяха от другите ама се ми е тая. Явно централното е с 5 кабела що съм запомнил че е с 4 не знам. М да чатнах за какво иде реч става дума за подаване на сигнал към синия и зеления кабел , обаче не ми се иска да изолирам модула , пък с диоди няма да стане май ? А иначе пък може да на прави късо ... Така ,че остава варианта с Remote пак просто си преместя кабелите на NO и COM на едното реле и съм готов и няма да ми харчи ток Предимно си заключвам колата от близко така че не ми е проблем. А да питам и друго на пунто Мк1 заводско има ли палчета на задните врати за тея с 5 говоря ?
            Прикачени файлове
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Те чаркалаците са същите на външен вид, но в тази весия от схемата, двете предни машинки при заключване и отключване управляват и задните, докато задните може да си ги отключваш и заключваш по отделно, без да управляват останалите. В другия вариант, която и врата да заключиш или отключиш, тя подава сигнал към всички останали и те също се отключват или заключват с нея. И като гледам, от тия двата кабела за дистанционно, единия трябва да е за заклюючване, другия за отключване. Съответно всеки по отделно се замасява за да избереш какво искаш да се случи. В тоя случай, трябва да използваш и двете релета на алармата, като замасиш нормално отворените им контакти - по първата схема, ама там където си отбелязал +12В трябва да пуснеш маса, на средните изводи двата кабела от централното - на едното реле за отключване, на другото за заключване, а третия контакт на релето, където си отбелязал маса, да остане свободен. Той е нормално затворен (спрямо средния) и в твоя случай няма да се използва.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Те чаркалаците са същите на външен вид, но в тази весия от схемата, двете предни машинки при заключване и отключване управляват и задните, докато задните може да си ги отключваш и заключваш по отделно, без да управляват останалите. В другия вариант, която и врата да заключиш или отключиш, тя подава сигнал към всички останали и те също се отключват или заключват с нея. И като гледам, от тия двата кабела за дистанционно, единия трябва да е за заклюючване, другия за отключване. Съответно всеки по отделно се замасява за да избереш какво искаш да се случи. В тоя случай, трябва да използваш и двете релета на алармата, като замасиш нормално отворените им контакти - по първата схема, ама там където си отбелязал +12В трябва да пуснеш маса, на средните изводи двата кабела от централното - на едното реле за отключване, на другото за заключване, а третия контакт на релето, където си отбелязал маса, да остане свободен. Той е нормално затворен (спрямо средния) и в твоя случай няма да се използва.
                Колега не се замасяват . Единия е плюс другия е минус и подават импулс към модула и той ги редува отключване , заключване . Понеже като ги дам на късо 2та , заключва , после отключва и ги редува. Ако бяха и 2та Плюс и имат нужда от маса нямаше да реагират изобщо. Или може би ги върти ? Не знам и аз се обърках. Утре ще стане ясно. Предполагам че в управляващата машинка в долния и горния край има папка за контакт междо белия и кафевия кабел и като отиде в горно положение я задеиства и като слезе в долно пак. И спрямо тях модула редува отключване заключване. Но ако е тъка не би трябвало да има проблем от постоянно окъсяване на белия и кафевия кабел. Не знам защо ходи маса черния кабел до машинката. Сега си обеснявам защо при ръчно натискане на пъпката на вратата на отключена кола не заключва. Понеже вече е окъсен белия и кафевия кабел в алармата и модула неможе да получи импулс при ръчно преместване на машинката. И общо взето не би трябвало да има консумация от от това което си мисля .Че релето държи на контакт постоянно белия и кафевия кабел ... Понеже и машинката ги държи така или иначе ... И по изпипания вариант е да откача модула както казваш и тогава алармата ще играе ролята и на модул ... Опа моя грешка да видях защо ходи МАСА до машинката и на схемата дават че 2та кабела се замасяват .... Благодаря за разясненията . Ясно ми стана всичко . Сега ще работи и ръчното отключване и заключване на модула ... Забелязах че имам спад в акумулатора лек понеже обикновенно си бича яко музиката и не се рестарира а колата я карам редовно на ден по 40-50 км и обикновенно нямам проблем и по надолнище я гася и на огасен мотор почна ми се ресетва цдто при як басс и се осетих че нещо не е наред.Обикновенно тоя ресет друг път ми го прави след 1 час яко думкане на място.Знам от какво е просто за момента съм го направил така и разбирам че е време да намаля музиката преди да ми замине акумулатора. БЛАГОДАРЯ отново за оказаната помощ и се извинявам за досаждането.
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Всичко е оправено ... и работи перфектно.
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Fiat_Punto11 написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Те чаркалаците са същите на външен вид, но в тази весия от схемата, двете предни машинки при заключване и отключване управляват и задните, докато задните може да си ги отключваш и заключваш по отделно, без да управляват останалите. В другия вариант, която и врата да заключиш или отключиш, тя подава сигнал към всички останали и те също се отключват или заключват с нея. И като гледам, от тия двата кабела за дистанционно, единия трябва да е за заклюючване, другия за отключване. Съответно всеки по отделно се замасява за да избереш какво искаш да се случи. В тоя случай, трябва да използваш и двете релета на алармата, като замасиш нормално отворените им контакти - по първата схема, ама там където си отбелязал +12В трябва да пуснеш маса, на средните изводи двата кабела от централното - на едното реле за отключване, на другото за заключване, а третия контакт на релето, където си отбелязал маса, да остане свободен. Той е нормално затворен (спрямо средния) и в твоя случай няма да се използва.
                    Колега не се замасяват . Единия е плюс другия е минус и подават импулс към модула и той ги редува отключване , заключване . Понеже като ги дам на късо 2та , заключва , после отключва и ги редува. Ако бяха и 2та Плюс и имат нужда от маса нямаше да реагират изобщо. Или може би ги върти ? Не знам и аз се обърках. Утре ще стане ясно. Предполагам че в управляващата машинка в долния и горния край има папка за контакт междо белия и кафевия кабел и като отиде в горно положение я задеиства и като слезе в долно пак. И спрямо тях модула редува отключване заключване. Но ако е тъка не би трябвало да има проблем от постоянно окъсяване на белия и кафевия кабел. Не знам защо ходи маса черния кабел до машинката. Сега си обеснявам защо при ръчно натискане на пъпката на вратата на отключена кола не заключва. Понеже вече е окъсен белия и кафевия кабел в алармата и модула неможе да получи импулс при ръчно преместване на машинката. И общо взето не би трябвало да има консумация от от това което си мисля .Че релето държи на контакт постоянно белия и кафевия кабел ... Понеже и машинката ги държи така или иначе ... И по изпипания вариант е да откача модула както казваш и тогава алармата ще играе ролята и на модул ... Опа моя грешка да видях защо ходи МАСА до машинката и на схемата дават че 2та кабела се замасяват .... Благодаря за разясненията . Ясно ми стана всичко . Сега ще работи и ръчното отключване и заключване на модула ... Забелязах че имам спад в акумулатора лек понеже обикновенно си бича яко музиката и не се рестарира а колата я карам редовно на ден по 40-50 км и обикновенно нямам проблем и по надолнище я гася и на огасен мотор почна ми се ресетва цдто при як басс и се осетих че нещо не е наред.Обикновенно тоя ресет друг път ми го прави след 1 час яко думкане на място.Знам от какво е просто за момента съм го направил така и разбирам че е време да намаля музиката преди да ми замине акумулатора. БЛАГОДАРЯ отново за оказаната помощ и се извинявам за досаждането.
                    Долу-горе си схванал нещата. На схемата която си постнал, ясно се вижда че има контакти от двата проводника към маса. Тоест, като дадеш единия към маса, трябва да отключва, а другия към маса трябва да заключва. Ако е заключенао, колкото и да цъкаш заключващия към маса, модула няма да реагира, щом е заключено. Плюса от модула отива към този проводник мойто активира следващото действие. Ако е заключено, трябва да имаш плюс на проводника който отключва. Като отключиш, на този проводник се променя поляритета - става "маса", а на другия се появява плюс. Те затова и реагират всеки път като ги укъсиш, защото си "разменят" поляритета. Зависи кое реле ще подаде маса, изпълнява една от двете функции. Така едното реле винаги ще подава импулс за заключване, а другото винаги за отключване. Само дето не са посочили кой проводник за коя функция е. За това трябва да ги пробваш за да разбереш.
                    Прикачени файлове
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар

                    Working...
                    X