Здравейте. Ако някой е по запознат с окабеляването за централното на Фиат Пунто МК2 1,2i 2001год. ще се радвам да се включи.Въпросите са ми следните:1. С един или с 2 кабела се управлява централното?2. Управляващия импулс с +12V ли е или с GND? Или може би ако са 2 кабелите (един за заключване един за отключване) единия да е с +12V, а другия по маса? 3. Къде е най-удобно да се достигне до снопа с кабели за централното и на кой цвят/цветове евентуално мога да го/ги намеря?Правя едно у-во, което е с тригерен вход (задейства се при подаване на импулс и остава включено до подаване на втори импулс) и искам да работи когато колата е заключена или отключена. Но за да конфигурирам правилно изводите ми трябва информация за това как е окабелено централното. Това мога и сам да установя, но ще ми трябва доста време и нерви докато премеря нещата, а така ако някой е минал по моя път ще ми е по лесно.Дано съм уцелил правилния раздел. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Много благодаря предварително на заелите участие в темата. Поздрави,Любо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса за централно заключване на Fiat Punto MK2
Collapse
X
-
Над тази за диагностика при таблото с бушоните. Виж задължително дали е 40 пинова! После с мултицета се закачаш към описаните в схемата като цветове кабели и заключваш и отключваш колата и гледаш дали са те. Може би ще е по-добре с един светодиод, че на знам колко кратък е импулса и дали мултицета ще го отчете на дисплея като напрежение спрямо +Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ами още не, но и буксата е друга.Ето снимкаhttps://www.dropbox.com/s/ig07v6yjmt...4.34.jpgЕто и на целия блокhttps://www.dropbox.com/s/tvn69b0js4...18.44.20.jpgВ интерес на истината все още ми трябва тази информация и сигурно ще разбера каквото ми трябва, но не ми остава време да търся. Затова и пуснах темата, някой ако знае да си спестя време.Поздрави,Любо.
Коментар
-
Lyubcho88 написа:Ами още не, но и буксата е друга.Ето снимкаhttps://www.dropbox.com/s/ig07v6yjmt...4.34.jpgЕто и на целия блокhttps://www.dropbox.com/s/tvn69b0js4...18.44.20.jpgВ интерес на истината все още ми трябва тази информация и сигурно ще разбера каквото ми трябва, но не ми остава време да търся. Затова и пуснах темата, някой ако знае да си спестя време.Поздрави,Любо.
Коментар
-
Re: re
gmg_service написа:Най-лесно е да се хванат от снопа на предна лява врата към купето.С пробна лампичка за минус.(минус отваря ,минус затваря).
Коментар
-
re
Не е така.Централното се управлява по два кабела.Когато се подаде за кратко минус на единия заключва.Когато се подаде за кратко минус на другия отключва.За това се казва минус отваря,минус затваря.А за пробната лампа(спрямо минус) имах предвид да разбереш кои са двата кабела.http://www.paoloauto.com/index.php?l...ge=Shop&id=896Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар