Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за централно заключване на Fiat Punto MK2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса за централно заключване на Fiat Punto MK2

    Здравейте. Ако някой е по запознат с окабеляването за централното на Фиат Пунто МК2 1,2i 2001год. ще се радвам да се включи.Въпросите са ми следните:1. С един или с 2 кабела се управлява централното?2. Управляващия импулс с +12V ли е или с GND? Или може би ако са 2 кабелите (един за заключване един за отключване) единия да е с +12V, а другия по маса? 3. Къде е най-удобно да се достигне до снопа с кабели за централното и на кой цвят/цветове евентуално мога да го/ги намеря?Правя едно у-во, което е с тригерен вход (задейства се при подаване на импулс и остава включено до подаване на втори импулс) и искам да работи когато колата е заключена или отключена. Но за да конфигурирам правилно изводите ми трябва информация за това как е окабелено централното. Това мога и сам да установя, но ще ми трябва доста време и нерви докато премеря нещата, а така ако някой е минал по моя път ще ми е по лесно.Дано съм уцелил правилния раздел. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Много благодаря предварително на заелите участие в темата. Поздрави,Любо

    ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

    ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

    #2
    Централното е с минус, два кабела.На черната букса горе в ляво, 40 пинова. Трябва да са пин 35 /заключване/ бяло с черно и черно със светло синьо отключване. Провери ги първо!
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      Много благодаря за бързия отговор.А коя е черната букса горе в ляво? Някъде до тази за диагностика при бушона или като махна корите под тях около волана?

      ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

      ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

      Коментар


        #4
        Над тази за диагностика при таблото с бушоните. Виж задължително дали е 40 пинова! После с мултицета се закачаш към описаните в схемата като цветове кабели и заключваш и отключваш колата и гледаш дали са те. Може би ще е по-добре с един светодиод, че на знам колко кратък е импулса и дали мултицета ще го отчете на дисплея като напрежение спрямо +
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          Мисля, че имам пробна лампа в колата, ще проверя довечера и ще пиша. Благодаря още веднъж.

          ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

          ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

          Коментар


            #6
            Lyubcho88 написа:
            Мисля, че имам пробна лампа в колата, ще проверя довечера и ще пиша. Благодаря още веднъж.
            Малко късно се включвам и аз .В крайна сметка намери ли къде са тия кабели защото и на мен ми предстои да си слагам модул към централното?

            Коментар


              #7
              Ами още не, но и буксата е друга.Ето снимкаhttps://www.dropbox.com/s/ig07v6yjmt...4.34.jpgЕто и на целия блокhttps://www.dropbox.com/s/tvn69b0js4...18.44.20.jpgВ интерес на истината все още ми трябва тази информация и сигурно ще разбера каквото ми трябва, но не ми остава време да търся. Затова и пуснах темата, някой ако знае да си спестя време.Поздрави,Любо.

              ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

              ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

              Коментар


                #8
                Lyubcho88 написа:
                Ами още не, но и буксата е друга.Ето снимкаhttps://www.dropbox.com/s/ig07v6yjmt...4.34.jpgЕто и на целия блокhttps://www.dropbox.com/s/tvn69b0js4...18.44.20.jpgВ интерес на истината все още ми трябва тази информация и сигурно ще разбера каквото ми трябва, но не ми остава време да търся. Затова и пуснах темата, някой ако знае да си спестя време.Поздрави,Любо.
                Какво стана колега сложи ли централното че и аз не ми остана време?

                Коментар


                  #9
                  re

                  Най-лесно е да се хванат от снопа на предна лява врата към купето.С пробна лампичка за минус.(минус отваря ,минус затваря).
                  Fiat Bravo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Re: re

                    gmg_service написа:
                    Най-лесно е да се хванат от снопа на предна лява врата към купето.С пробна лампичка за минус.(минус отваря ,минус затваря).
                    В какъв смисъл минуса е фактор.При поява на минус оключва и при отпадане заключва ли?Ако е така мога да го направя с едно друго модулче с реле http://shop.sotbg.eu/products/HELP4D...F.htmlнещо такова

                    Коментар


                      #11
                      re

                      Не е така.Централното се управлява по два кабела.Когато се подаде за кратко минус на единия заключва.Когато се подаде за кратко минус на другия отключва.За това се казва минус отваря,минус затваря.А за пробната лампа(спрямо минус) имах предвид да разбереш кои са двата кабела.http://www.paoloauto.com/index.php?l...ge=Shop&id=896
                      Fiat Bravo 1.9 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X