Колеги помагайте .....От около 2 месеца имам проблем с паленето , когато завъртя ключа и се чува само едно цъкане като на часовник и не иска да запали, но щом се бутне (3-5 метра) и пали веднага ! Казаха ми ,че могло да е от свещите, смених ги със BOSCH Super plus 5 star (60 лева) и пак не иска да запали! Този проблем стана изведнъж , предният ден си палеше без проблем и на другият слизам , въртя ключа и не иска да запали Моля помагайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на мк1
Collapse
X
-
Проверка на АБ, след това на масите, после е клемореда, и огиваш на сваляне на стартер, многе евероятно да е отлепил магнитите или да си е заминал шалтера. А има ли някаква разлика при паленето на студен и топъл двигател.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
кола
Обикновено буксата с тънкия кабел на стартера нагаря и прави проблем Другото е извади клеймите на акумулатора и ги почисти Виж -замери колко волта е акумулатора като палиш в краен случай ако като стартираш само прави едни ЦЪК и не става нищо чукни стартера рязко с нещо изолирано дървонапримерИначе друг стартер.Може и втора употреба поне са 40 лв
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Обикновено буксата с тънкия кабел на стартера нагаря и прави проблем Другото е извади клеймите на акумулатора и ги почисти Виж -замери колко волта е акумулатора като палиш в краен случай ако като стартираш само прави едни ЦЪК и не става нищо чукни стартера рязко с нещо изолирано дървонапримерИначе друг стартер.Може и втора употреба поне са 40 лв
Коментар
-
Е, ама така само с висене пред компа и писане няма да стане.Отвори и вдигни капака на това Пунто.Локализирай акумулатора.Минусовата клема е вързана с кабел за купето - това е маса.Плюсовата клема е вързана с дебел, обикновенно в червен цвят кабел за стартера.Та, на въпросният стартер има закачено с клема и тънко кабелче. За него става дума. Зачисти го и го пристегни.И, ако има пак само "ЦЪК" и нищо - ремонт на стартера или нов (втора употреба).Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
lhristov написа:Е, ама така само с висене пред компа и писане няма да стане.Отвори и вдигни капака на това Пунто.Локализирай акумулатора.Минусовата клема е вързана с кабел за купето - това е маса.Плюсовата клема е вързана с дебел, обикновенно в червен цвят кабел за стартера.Та, на въпросният стартер има закачено с клема и тънко кабелче. За него става дума. Зачисти го и го пристегни.И, ако има пак само "ЦЪК" и нищо - ремонт на стартера или нов (втора употреба).
Коментар
-
Е можеше да е репатрираш с камион 30 _ 40 лв да е закараш до сервиз и някой /майстор /и той да бутне кабелчето и да ти вземе още 50 лв та сега ги спести с малко писане. Lиж от сайта на EPER програмата от нетакъде какво има на това Пунто или от тук като може и да си го преведеш в нетаhttp://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар