Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на мк1

    Колеги помагайте .....От около 2 месеца имам проблем с паленето , когато завъртя ключа и се чува само едно цъкане като на часовник и не иска да запали, но щом се бутне (3-5 метра) и пали веднага ! Казаха ми ,че могло да е от свещите, смених ги със BOSCH Super plus 5 star (60 лева) и пак не иска да запали! Този проблем стана изведнъж , предният ден си палеше без проблем и на другият слизам , въртя ключа и не иска да запали Моля помагайте
    Fiat punto 1.4 16v 1994 KН 7792 A*?

    http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1438


    #2
    кола

    Виж първо тънкия кабел на стартера и кабелите на акумулатора същоНе слушай повече тези /Маистори/Ако бяха свещи и на бутане нямаше да запали
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Проверка на АБ, след това на масите, после е клемореда, и огиваш на сваляне на стартер, многе евероятно да е отлепил магнитите или да си е заминал шалтера. А има ли някаква разлика при паленето на студен и топъл двигател.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        Проверка на АБ, след това на масите, после е клемореда, и огиваш на сваляне на стартер, многе евероятно да е отлепил магнитите или да си е заминал шалтера. А има ли някаква разлика при паленето на студен и топъл двигател.
        не няма разлика, но става само с бутане паленето
        Fiat punto 1.4 16v 1994 KН 7792 A*?

        http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1438

        Коментар


          #5
          кола

          Виж тънкия кабел на стартера и акумулатора клеймите като начало
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            да не е прекъснат ли тънкия кабел или какво трябва да гледам да не е в ред колега
            Fiat punto 1.4 16v 1994 KН 7792 A*?

            http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1438

            Коментар


              #7
              кола

              Обикновено буксата с тънкия кабел на стартера нагаря и прави проблем Другото е извади клеймите на акумулатора и ги почисти Виж -замери колко волта е акумулатора като палиш в краен случай ако като стартираш само прави едни ЦЪК и не става нищо чукни стартера рязко с нещо изолирано дървонапримерИначе друг стартер.Може и втора употреба поне са 40 лв
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                Обикновено буксата с тънкия кабел на стартера нагаря и прави проблем Другото е извади клеймите на акумулатора и ги почисти Виж -замери колко волта е акумулатора като палиш в краен случай ако като стартираш само прави едни ЦЪК и не става нищо чукни стартера рязко с нещо изолирано дървонапримерИначе друг стартер.Може и втора употреба поне са 40 лв
                можеш ли да помогнеш ,като ми кажеш къде се намира самият стартер ,че не съм много по механиката
                Fiat punto 1.4 16v 1994 KН 7792 A*?

                http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1438

                Коментар


                  #9
                  Е, ама така само с висене пред компа и писане няма да стане.Отвори и вдигни капака на това Пунто.Локализирай акумулатора.Минусовата клема е вързана с кабел за купето - това е маса.Плюсовата клема е вързана с дебел, обикновенно в червен цвят кабел за стартера.Та, на въпросният стартер има закачено с клема и тънко кабелче. За него става дума. Зачисти го и го пристегни.И, ако има пак само "ЦЪК" и нищо - ремонт на стартера или нов (втора употреба).
                  Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                  Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                  Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                  Коментар


                    #10
                    lhristov написа:
                    Е, ама така само с висене пред компа и писане няма да стане.Отвори и вдигни капака на това Пунто.Локализирай акумулатора.Минусовата клема е вързана с кабел за купето - това е маса.Плюсовата клема е вързана с дебел, обикновенно в червен цвят кабел за стартера.Та, на въпросният стартер има закачено с клема и тънко кабелче. За него става дума. Зачисти го и го пристегни.И, ако има пак само "ЦЪК" и нищо - ремонт на стартера или нов (втора употреба).
                    ок , мерси много ! Като се прибера след малко от работа, ще видя да го потърся ,защото и двата ми кабела на + и - са ми в черно :Д
                    Fiat punto 1.4 16v 1994 KН 7792 A*?

                    http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1438

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      + е по на вътре към спирачкитена вън е- отива на купето с 30см кабел
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря много на всички които ми помогнаха и дадоха съвет ! Вече ,мога да кажа че колата отново е напълно изправна ! Просто се беше откачило тункото маркуче което влиза към стартера П.С. Може да я локвате темата , благодаря Ви още един път колеги
                        Fiat punto 1.4 16v 1994 KН 7792 A*?

                        http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1438

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Кабелче там маркучи няма :D Малко трябва да се поизцапаш и става
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            Кабелче там маркучи няма :D Малко трябва да се поизцапаш и става
                            да де , кабелче :D просто бях много превазбуден от това ,че си я оправих
                            Fiat punto 1.4 16v 1994 KН 7792 A*?

                            http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1438

                            Коментар


                              #15
                              Е можеше да е репатрираш с камион 30 _ 40 лв да е закараш до сервиз и някой /майстор /и той да бутне кабелчето и да ти вземе още 50 лв та сега ги спести с малко писане. Lиж от сайта на EPER програмата от нетакъде какво има на това Пунто или от тук като може и да си го преведеш в нетаhttp://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X