Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загубих ключа за колата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загубих ключа за колата?

    Изпаднал ми е ключа за колата. Нямам резерва. Какво е положението сега? Как мога да я отворя, освен да разбия някое стъкло? Колата е на първа и не е обърната към пътя. Как може сега да я изтегля от там?Също така от къде мога да си купя след това новата джаджа за запалването на колата с нови ключове.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Надявам се поне да не е със смъкнати стъкла Шегувам сеВземи парче тел и огъни долния край примерно 1см на 90гр. и го натикай между оплътнението и стъклото и после се опитай да закачиш лоста на палеца, тая операция я правиш точно на палеца за отключване. С надигане на горе палеца ще освободи и колата ще се отключи. ВНИМАВАЙ ДА НЕ НАДЕРЕШ СТЪКЛОТО, ползвай тел с изолация. После нов ключ и махане на имобилайзера. Ма я по добре си потърси ключа и се сети къде си митлосвал. Да не стане като в оня виц за попа дето му откраднали колелото
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Колата съм я избутал до безопасно място. С ключ съвсем друга кола успяхме да отворим вратите и да подадеме контакт. Не може да пали, само върти. Явно заради чипа. За 45 лева съм намерил нов комплект контактен, и за вратите и багажника най-вероятно. Под имобилайзер имаш предвид това с кода и чипа на ключа? Сложна ли е процедурата по махане на тая екстра, че да мога да сложа новият патрон и да си пали колата?
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        кола

        Не е сложна ама трбавт пари Правиш си по № ключ и чип към твоя ECU/имото и готово или махаш кода и само обикновен ключ
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Най-вероятно ще махна кода. Трудно ли се сменят патроните на вратите и багажника? Дали ще мога сам да се справя? Също така корите са на пионки дето се завират в дупки или са на някакви щипки? Съвет как да ги махна, за да не им строша държачите? Или само дърпаш навън и к’вот стане?
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #6
            кола

            В този случай и парторите трябва да сменяш и кода ако ключа е изгубен далече от колата само направи нов ключ с чип и готовоако е там където си е оставяш тогава може и да сменяш всичко и да махнеш кода но си е играчка На корите има щипки , болтове и винтове Трябва да работиш внимателно да не счупиш някоя щипка иначе после ще хлопа № 2 ... 11Може да си помогнеш с права голяма отверткаВадиж дръжкатаhttp://autogroom.ru/fiat/parts/BRO/1L/701/31/0/2/0Вадиш болтовете / винответе http://autogroom.ru/fiat/parts/BRO/1.../0Кората се вади малко трудно да не се извади горната лайсна където придържа стъклото трябва да остане на кората № 1
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              В малък град е загубен. Може някой да си пробва късмета със загубеният ключ на моята кола, затова искам да сменя и патроните на вратите и контакният. Имобилайзера не знам как се маха, жичка ли е какво е, за да не ти го изисква и да палиш свободно. Иначе имах предложението да ми направят същият ключ с чип ама ... слабо. Тия щипки на корите какво представляват? Пластмаси издути от 2-те страни, които се завират в дупка? Демек с дърпане излизат от там? Така ли?
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар

              Working...
              X