Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със ключа в положение СТАРТЕР.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със ключа в положение СТАРТЕР.

    Проблемът е завъртам на контакт изчаквам чека но ключът не завърта на стартер, връщам назад въртя и си пали. Значи на 10 паления го прави поне на 2, иначе си връща на габарити със бутона, заключва-отключва волана при изваждане си щрака, проблема ме нерви много и го прави кога най не трябва.
    Човекът е човек когато е на път.

    #2
    клеморед
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Благодаря ти ще направя обстойна проверка за това какво му пречи да се врътне, тоя ключ.
      Човекът е човек когато е на път.

      Коментар


        #4
        кола

        Свали внимателно клеморед да не изпадат нещата като свалиш 2 те букси има 2 палчета натискаш и клеморед излиза или като свалиш кората първо виж дали нещо не мърдат буксите
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ами нека и аз се изкажа ,залагам дори (пари)че ще се окаже или под клемореда палчето което не позволява след като веднъж си стартирал да стигнеш втори път на стартер ( една бяла пласмаска заклинва метално палче с пружинка под него)или едното от 2 те лостчета по навътре към заключващото на волана ( от което следва да не стигнеш стартер въобще след пълното разбрицване след време)

          Коментар


            #6
            кола

            НЕ ВРЪЩАЙТЕ КЛЮЧА на габарити / особено на постара кола /Като се износи и прави проблем .Иначе може да се намери от някоя втора употреба комплект и готово. Като се слага без да го разглобяваш изцяло а патрона да си остане същия
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Колега, сподели какво излезе че ми е интересно бях ли 100% сигурен в твърдението си.

              Коментар


                #8
                Ами виж сега разпилях го до където стигнах заключване волан извадих клемореда над него пружина плочка, абе остана само патрона. Видимо нищо сглобих намазах обилно, и поне минимум 50 пъти вадя слагам въртя и пак и пак, работи ок слагам го но оня ден го направи пак. Мисля си за кламореда там има едни пластмасови колчета при завъртане ми се вижда че някак лягат настрани преди да потънат и да завърти, това е само предположение.Ако ме ядоса нещо се навивам за СТАРТ БУТОН така направих със имобилайзера навих си на ината махнах и плочката и лампата на таблото дадох плюс на клапана от клемореда и забравих за проблема. Брава тд 100 97г.
                Човекът е човек когато е на път.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Клеймореда нов около 12лв 15 лв и не се пипа докато го сложиш гледаш да е с големите клейми че новите са с по малки те иначе за Фиат Алфа до към 2000 година са все еднакви Не се връща при изключено на габарити /да си нямаш главоболия/
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар

                  Working...
                  X