Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Централното отказа - Пунто 1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Централното отказа - Пунто 1

    Колата е Пунто 1, 1994, 1.2 elxАлармата е изключена и не я ползвам повече от 2 години. Заключвах само с дистанционното. Преди 1 година машинката на шофьорската врата отказа. Нещо се повреди. Тогава взех една машинка от 1 колега от форума, но чак преди 2 седмици сколасах да я сменя. Пак не работи. Тези дни ще сменя батерията на дистанционното. Сега заключвам само с ключа.Вероятно проблема е комплексен. Но все пак, от къде да почна търся причините? Поне един по един да отхвърля вариантите... Или бихте ли препоръчали сервиз където биха установили проблема за нула време Благодаря предварително :DГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: Централното отказа - Пунто 1

    blue.g написа:
    Колата е Пунто 1, 1994, 1.2 elxАлармата е изключена и не я ползвам повече от 2 години. Заключвах само с дистанционното. Преди 1 година машинката на шофьорската врата отказа. Нещо се повреди. Тогава взех една машинка от 1 колега от форума, но чак преди 2 седмици сколасах да я сменя. Пак не работи. Тези дни ще сменя батерията на дистанционното. Сега заключвам само с ключа.Вероятно проблема е комплексен. Но все пак, от къде да почна търся причините? Поне един по един да отхвърля вариантите... Или бихте ли препоръчали сервиз където биха установили проблема за нула време Благодаря предварително :D
    Ако заключва с ключа и щрака проблема е в радио предавателя , демек дистанционото или радио предиемателя в случая алармата , която подава сигнал кам модула на централното за заключване ... Смени си батерията най-напред , ако пак неиска проследи връзката от модула на алрмата до модула на централното СИН и БЯЛ кабел бяха ако не се лажа при давне на късо отключвт и при повторно даване на късо заключват. Пък и незнам какво сложно има в една авто аларма , та не си я оправиш. Ползва минуса от корпуса подаван от папките на вратите при отваряне. сички папки са наварзани в обща връзка , при отваряне на която и да било се подав минус кам плафона на лампата в купето да свети , същия тоя минис се подава и към модула на алармата и в режим под охрана почва да цирика. И имаш един вибрационен датчик който се реголира за чуствителност при шум ... Не са нищо особено.Сравнение с отделно зонира при СОТ система. Едно централно е 18 лева с машинките , ако искаш и има опция за контрол от аларма или модул с радио дистанционно. А централно с радио само е кам 30 .... Межо другото трябва да имаш едно кабелче навито такова висяшо на алармения модул , това антената на приемателя , колкото е по далга и по лесно приема от далече сигнал , колкото е по къса хваща по трудно и иска по силен сигнал на дистанционното. И ако е заобиколена хубаво от метал има и заглушаване ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Не е от батерията на дистанционното....работи си. Но не цъка. Или има проблем с антената на алармата....проблем с радиосредата или някъде другаде. Всъщност, тази антена къде седи? Модула на алармата ми седи при таблото с бушоните. Има и друго нещо, шоковият датчик е разкачен, защото взе много често да се включва. А и друго нещо установих, когато капне дъжд и е влажно алармата постоянно се включва...намерих му цаката като разкача едно от реленцетата които се намират в малкото табло до акомулатора. Сега свързах всичко, но централното не сработва. Проблема ми сега е с отварянето и затварянето на вратите....алармата после ще я правя. Може би у станало леко мазало и ще трябва пълна диагностика да се направи..Утре ще проверя съответните кабели за които казваш...Благодаря за съвета

      Коментар


        #4
        blue.g написа:
        Не е от батерията на дистанционното....работи си. Но не цъка. Или има проблем с антената на алармата....проблем с радиосредата или някъде другаде. Всъщност, тази антена къде седи? Модула на алармата ми седи при таблото с бушоните. Има и друго нещо, шоковият датчик е разкачен, защото взе много често да се включва. А и друго нещо установих, когато капне дъжд и е влажно алармата постоянно се включва...намерих му цаката като разкача едно от реленцетата които се намират в малкото табло до акомулатора. Сега свързах всичко, но централното не сработва. Проблема ми сега е с отварянето и затварянето на вратите....алармата после ще я правя. Може би у станало леко мазало и ще трябва пълна диагностика да се направи..Утре ще проверя съответните кабели за които казваш...Благодаря за съвета
        С ключа сработва ли ? Като заключваш централното ?
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          кола

          Виж какъв модел е централното рестартирай го виж кабелите как са Може да се провери дали приема /предава
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            кабелите са наред, нищо не е пипано....махнат е само шоковият датчик защото май се беше повредил и сега е без него.Само за пояснение, по принцип преди когато отключвах с ключа шофьорската врата се отваряха всички врати. С дистанционното също. Но сега се отваря само шофьорската врата. Другите врати ги отключвам отвътре. Пак казвам, ключалката на вратата я смених преди месец. Захранващата букса си е включена. Нищо не е променяно по кабелите. Как да тествам дали стига ток до машинката и въобще дали от тока е причината. На малкото табло с бушоните и другото табло в жабката имат ли отношение в случая?Направи ми впечетление тези дни, че когато влезна в колата и отключа ръчно предна дясна врата....се чува едно цъкане...около 3 пъти....от таблото в жабката.Ако не се оправя сам...ще търся човек от форума който ги разбира тези неща..много време си загубих

            Коментар


              #7
              кола

              Това оригиналното централно ли е или допълнително ако е допълнително изключи го да проба 1 час например и после като пробвай пак дали ще тръгне някой има бутон за рестартиранекъв модел е
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                централното си е оригиналнотонищо не е сменяно

                Коментар

                Working...
                X