Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат брава 1.8 16 v не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат брава 1.8 16 v не пали

    здравеите много ще съм благодарен ако ми помогнете. взех фиат брава само със син ключ.контактния ключ е малко разбит и не чете кода.не изгасва лампата code и не ми подава ток към помпата в резорвара.питанката е ако сменя контактния ключ трябва ли да сменям и компютар или нещо друго? а може ли да се измисли нещо за да не се сменч конт. ключ?фиат брава 1.8 16 v бензин 96 годблагодаря предварително.

    #2
    кола

    Може да се махне кода и после да се види какво ме на колата има някакъв проблем
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      а сложно ли е да се махне тоя код и как става? дали мога сам да го шитна?а ако купя друг автомобил да кажем с по малък мотор става ли да се смени контактния ключ? намерих тук една брава за малко стотинки но е 1.6 16 v мотор.трябва сам да се оправям в словения е зор за маистори.и пак да попитам трябва ли да се сменя и компа.

      Коментар


        #4
        кола

        Ако намериш ECU и ключ и иммо кутия става да ги смениш комплект ама да е от същия модел 1.8 16V.иначе това с мотора си е работа ако има кой да го смени
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          сега бях при един маистор явно в кавички защото тои ми казва че мога да взема конт. ключ и преди компа там някаква джаджа от тоя двигател на 1.6 тицата и ще стане.не искам да сменям мотор а само контактен ключ.лошото е че смених всичко по тая кола и не си струва да я зарежа за скраб.амортиьори,накладки,маншони,гарнитури,гуми,д жанти и куп други дреболии.

          Коментар


            #6
            кола

            Малко много трудно ще е да смениш от 1.6 на 1.8Та те и буксите са различни Това трябва да е твоето и да е в краката на пасажераhttp://www.bba-reman.com/content.asp..._Brava_MareaА това е което ти дават и е при двигателя http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=80654
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              благодаря приятел. трябва да тъ рся друга кола със същия двигател.

              Коментар


                #8
                кола

                Първо колата някога работила ли е при Теб или така си е купивиж антената около контактния ключ дали е свързана в иммо кутията зад бушонитевиж и релетата в жабката Да няма някоя аларма да прекъсва някоя верига Отвори кората около волана да види по добре.Виж какво няма на помпата + или/-/ и му подай за проба някой да ти помогне в първите 15 секндиНатисни бутона под седалката
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  колата си беше в движение. на помпата и подавам ток и си работи. при бушоните има някакъв ключ като ония за алармите едно време ги слагаха алармаджиите при мотора.от него излизат два кабела,двоини,червен и черен.писал си за бутон???къде е и за какво е?сега ще разгедам всички кабели по антени,джапки и така нататък

                  Коментар


                    #10
                    Първо не разбарах ключа ле и прецакан или самата "ключалка" .Ако е ключа има варинат да се направи дубликат за 20-30 лв и да си прехвърли транспондера, ако е в ключалката там играчкате повече.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Момчето е далече и няма как да прави подобни работи а в сервиза ТАМ сменят всичко което мислят че е за смяна
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        ключът е добре.разбита е малко ключалката но си дава на контакт,стартера си върти но не чете кода.и 10 ключа да направя е същото понеже аварията е някъде другаде.явно е в това ecu или в антената или иммо кутията. незнам.днес ще пробвам да я запаля с ток директнно на помпата и ще пиша какво е положението

                        Коментар


                          #13
                          дадох ток на помпата,качва бензин, разкачих маркуча за бензин до мотора изхвърля бензин, въртя и не пали пущината и не пали.бушони здрави,маса закачена на главата,закачам кабелите на помпата давам на контакт не работи,давам директно работи какво може да е лампа code нонстоп свети няма укасване,идва ред на ъглошлаифа маи.нямам нервички вече

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            А какво стана с тоя където продаваще части
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар

                            Working...
                            X