Машинката и бравата са едно цяло От вън има 3 винта и тя пада но трябва да свалиш кората и едни пластмаси и водача за стъклото и да откопчиш и лостовете за бравата Въобще пипкава работа Тук може малко да ти помогне макар че е за дръжки но начина до някъде е същия http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&...i7MuIw&cad=rja
колеги днес смених машинката за централното и сега работи обаче като заключвам от шофиорската врата ако заключа от пасажерската заключва за 1 секунда и отключва само данеби да трябва да се синхронизира нещо или просто шофиоската врата е водеща
затваря си нормално даже като заключвам от пасажерската врата освен че веднага отключва автоматично шофиорската въобще не реагира има връзка между двете само когато заключвам от шофиорската
Зависи от коя година е модела. Ако донора е след 99-та има разлика в ключалката.Другото което ми хрумва е че има откачен кабел който дава някъде на маса.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
1 към 1 бяха машинките продължавам да се чудя дали шофиорската врата не е водеща и да може само от нея да се заключва с ключа а двете да се заключват с копчето на ключа . за някакви предпазители релета не се ли сеща някои да не е от тях
Коментар