Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

имобилайзер на fiat brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    имобилайзер на fiat brava

    след смяна на акумулатор имобилайзера не разпознава синия ключ. за съжаление нямам червен. какво може да се направи.

    #2
    Да се потърси с търсачката на форума! Проблема се обсъжда всяка седмица едва ли не.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      потърсих но проблема опира до червения ключ който го нямам или до четирицифрени суми

      Коментар


        #4
        Най добре прати и лични съобщения на колегите Alexius и kluchar - те са в занаята или ги изчакай да ти отговорят в тази тема. Но така или иначе Златоград е далечко от София...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          Чеки че и на мен ми стана интересно, какво трябва да правим при смяна на батерията , и колко време му трябва на имобилайзъра да се в ресетне при махнат акумулатор? Що не я боднете тая тема в ЧЗВ-то!
          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            код

            прати № на ECU и ще видим някаде 200лв може и да стане коя година е модел и др.Махане на CODE Пробвай да извадиш клеимата на акумолатора една нощ
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Преди да правиш каквото и да е ,закарай колата в някой грамотен сервиз да проверят всички връзки на моторния компютър и на иммо кутииката.Ако имаш повече въпроси можеш да звъннеш.Миро
              Alfa Romeo ,146, 1.9JTD, '99

              Коментар


                #8
                е то явно до там ще опре цялата работа! Въпроса ми е не може ли да се свържи новия акумулатор паралелно къ стария да се махне стария и да се сложи новия без да се откача! Супер лаишки си го представям ама жичкаджийските ми умения до тук стигат въпреки че съм изкарал с 6 ТЕТ2!
                Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  rustson написа:
                  е то явно до там ще опре цялата работа! Въпроса ми е не може ли да се свържи новия акумулатор паралелно къ стария да се махне стария и да се сложи новия без да се откача! Супер лаишки си го представям ама жичкаджийските ми умения до тук стигат въпреки че съм изкарал с 6 ТЕТ2!
                  За да се ресетне по попринцип му трябва един час.Иначе при смяна на акумулатор в рамкита на половин час не е проблем да се откачи акумулатора, не се губи запаметеното и дори и часовника в купето не се ресетва. Няма смисъл от друг акумулатор, колега.П.С. Не съм жичкаджия, но съм се интересувал и съм питал по тия въпроси по-запознати.

                  Коментар


                    #10
                    CODE

                    Това не става в повечето случаи, като се извади акумолатора. Та той от това се е скапал и CODE в повечето случаи трябва да се махне имобилайзера.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X