Ще съм много благодарен ако някой може да ми прати ел. схема с частта за централното на вратите.Или ако може информация на кой кабел трябва да свържа управлението на централното, откъде да взема сигнал за отворена вратаи на какъв сигнал за заключване да настроя алармата- 0.5 или 5 секунди.Също и мигачите къде да вържа. Алармата е някаква ефтинджос Safe Guard.Колата е края на 2003 и има body еку - в Фес мога да заключвам вратите и да гледам дали има отворена.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аларма на пунто МК3
Collapse
X
-
Аларма на пунто МК3
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Благодаря за схемата, обаче от това описание обаче не мога да разбера къде да вържа управлението на централното към BSI.Някакви други схеми?Нещо са много кът схемите за това пунто мк3.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Да ама не е показано това дето се свързва там с положителна или отрицателна логика е, понеже са показани по една жица.И доколкото разбирам от схемата щом са 4 кабела явно това са изходите към машинките на централното.Някаква идея какво трябва да отива там при отключване/ заключване?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Благодаря на всички колеги алармаджии които вместо съвет ми предлагаха на лс и скайп да ми я монтират.Ще фалирате всичките, ега не ви дам 100 лв да вържете 5 кабела накръст.Оправих се и сам За отключване се подава импулс "маса" на синьо- виолетовия кабел, а за заключване на зелено белия кабел. Тези проводници са управляващи и при задействане тока е под 2 мА.Тези кабели са в конектора дето е най долу в ляво на ОБД буксата на бушонното табло. В сервизните ръководства конектора е отбелязан като LN.Сега някой само ако може да ми каже как да изключа тъпата функция на алармата да заключва колата след 30 секунди. Или откъде да хвана сигнал маса при отваряне на вратаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Най лесно можеш да хванеш маса при отворена врата от бутоните на вратите, но пунтот май няма - те са с умни ключалки. Виж ако можеш да разбереш по кой кабел тръгва маса при отворена врата. В най лошия случай - плафона ще ти свърши работа - аз така бях направил на моето пунто. Само дано забавеното гаснене да не ти прави проблем, ако имаш такова. Заключването след 30сек се оправя от самата аларма - виж инструкциите й. Някои са с джъмпери отстрани на самата кутия, други с програмиране от дистанционното.За мигачите виж дали няма нужда да сложиш диоди - някои аларми нямат фабрично сложени. Просто сигнала за мигачите отива на кабела на мигачите през диод. За да избегнеш окъсяването им. Иначе като пуснеш ляв мигач, мига и десния Ако алармата е с два извода за мигачите - значи си има диоди, но можеш да провериш с мултицета дали има връзкя между двата кабела. Ако е с един кабел - задължително диоди.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар