Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аларма Фиат Мултипла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аларма Фиат Мултипла

    Здравейте, купихме си Фиат Мултипла, който има фабрична аларма, която е изключена, а нямаме ключе.Какво може да се направи?

    #2
    Виж каква е алармата кво е ключето и отвори кутията може да трябва само да се укъси 2 жички а дистанционно има ли щото ако няма нова аларма е по лесно ,,снимай е ако може
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Дистанционно ако е заедно с централното заключване има на ключа, ако не са заедно..значи няма.

      Коментар


        #4
        На оригиналните аларми ( моделите които са окомплектовани фабрично с аларма ) има един модул за дистанционното, който управлява централното заключване и алармата. Имаш ли дистанционно на ключа, и то командва ли централното ?
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Да, на ключа има копче, което управлява централното.

          Коментар


            #6
            На ключето трябва да има 3 кабела. Когато е изключена алармата от него, между два от кабелите има връзка, за да я включиш, еединия от тези кабели се включва към свободния. Лошото е че кабелите са обозначени с еди нцвят и няма описание кой кабел на кой пин на ключето отива.Трябва да измериш с мултицет, на тези кабели, дето са на късо в момента, какво напрежение има спрямо маса, и на свободния какво напрежение има спрямо маса и да ми кажеш. после ще ти кажа какво а направиш. По-лесно ми се струва, да си купиш ново такова ключе, има ги по магазините за електроники и да го смениш. Не са скъпи. Това в колата трябва да има 4 крачета, новото трябва да е същото. Иначе нещо може да се омота. И си бележи кабелите, кой от кое краче откачаш на сарото люче, да ги закачиш по същия начин на новото.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Благодаря за отговора. Явно не съм се изразила правилно.При бушоните има копче за алармата в момента е на позиция off и за да мине в позиция on трябва някакъв ключ, който обаче не ни е даден.

              Коментар


                #8
                ravi написа:
                Благодаря за отговора. Явно не съм се изразила правилно.При бушоните има копче за алармата в момента е на позиция off и за да мине в позиция on трябва някакъв ключ, който обаче не ни е даден.
                Е да де, за него ти говоря, на Мареа -та ми има същото копче на същото място. Това е електрически превключвател, но за да не го щрака всеки, е направена със секретен ключ. Сваляш го - има гайка отзад, записваш кой кабел къде е запоен и отиваш на махгазина и си купуваш същтот такова "копче" но то ще с друг секретен ключ. Слагаш новото, като подреждаш кабелите по същия начин ( има си номерца до крачетата) и си решаваш всички проблеми. Лесно и практично. Понякога, наистина се налага да заключиш а да не работи алармата - врътваш "копчето" и си ти. И не е зле да се увериш, че алармата е там, да не си играеш да оправяш нещо дето го няма
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Много благодаря.В какъв магизин се продава това "копче"?Как да разберем дали със сигурност е там алармата. В купето има обемни датчици. На кутията пише магнет марели.

                  Коментар


                    #10
                    ravi написа:
                    Много благодаря.В какъв магизин се продава това "копче"?Как да разберем дали със сигурност е там алармата. В купето има обемни датчици. На кутията пише магнет марели.
                    Не знам къде са я скрили на Мултипла, но на Мареа/Брава/Браво е под левия калник, и е голям зор стигането до модула. Наличието на обемни датчици означава че фабрично тая кола се продава с аларма, въпроса е като сия купил, дали все още е била там. А такива "кочета" съм купувал от магазините дето продават резервни части за телевизори и други там електроники. Правих аларми преди години - евтинджос, както се казва, и им слагах такива ключета в купето за изключване, затова знам че са евтини и ги има по магазините. Много си ми далече, иначе щях да се хвана да ти я оправя за 15 минути, но така по интернет може да не се разберем правилно и да стане поразия, вместо да свършим работа.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Пак благодаря. Ще опитаме с ключето, ако не стане, значи някой е махнал алармата.Мисля, че я има, защото колата идва от Германия, а там аларми не ползват и предполагам просто е изключена и ключето е кой знае къде....

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        О мини на 5те Кьошета да го махнем
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X