Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Червеният (мастер ключ) не върти (ФИАТ Браво) :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Червеният (мастер ключ) не върти (ФИАТ Браво) :(

    Здравейте...Тъй като ми се беше разцентровала честотата на предавателите в сините ключове и исках да ги пренастроя, а това става, като първо се вкара червеният ключ, даде се на контакт и после последователно се слагат сините, накрая пак червеният, реших да пробвам, НО когато вкарам червения и не ще да завърти...влиза перфектно, но не мърда от стоп-позицията ( Нз защо така - в книжката пише, че трябва да може да се даде на контакт -> досега не съм ползвал червения ключ, но номера на него и този на ключалката на колата съвпадат. Някой имал ли е подобен проблем и знае ли решението му? Благодаря предварително

    FIAT Bravo 1.6 16V

    #2
    Пробвай като въртиш ключа едновременно да въртиш и волана (както е заключен) наляво-надясно.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      Виж дали е твоето браво Извинявам се ама не можах да се сдържа
      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        ескперименти

        Не си правете такива експерименти щото може да се заключите Вече има няколко случая на заключване на волана .На FIAT е сложно заключването на волана с много части.А кодирането на ключовете става и по този начин но не пробвайте ако не знаете какво може да се случи после най добре е да се прекодират на машина са тази цел .а ключовете като са оритинално направени ако изгубят кода трябва да се проверят по стандартния начин.рядко се скапва ключа, повече то е проблема в имобилайзера трудно се оправя /става но с повече пари /и най-добре е да се анулира.а това че не ти върти ключа може да е от много причини Да си заключил волана и трябва да се отключи.да се е износил - изкривил ключа .да се е развалил самия патрон.или да не влиза целия ключ.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Дали е възможно да се износват патроните???Аз на мойта кола имам два ключа и като изкъпах единия в морето (барабар с дистанционното на алармата) и се наложи няколко дни да ползвам другия докато му намеря батерийка. Та оказа се, че втория, дето си е новичък, щото имаше много видима разлика в изглаждането на пластмасовите части на двата ключа, не може да отваря вратите. Но затова пък си пали перфектно. Не е ли странно?
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #6
            Re: експерименти

            kluchar написа:
            Вече има няколко случая на заключване на волана.
            Какво искаш да кажеш, бе човек!?!?!? Че нали воланът се заключва всеки път като извадиш ключа!И какви експерименти да не правим...
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              vesko написа:
              Дали е възможно да се износват патроните????
              На мен на типото по едно време започна много трудно да се подава контакт с ключа дори по някога по 10 мин. и повече неможех да тръгна ,оказа се че се е износил контактния ключ направиха ми нов и всичко си дойде на мястото.

              Коментар


                #8
                ключове

                има случай когато като заключиш волана ,неможе после да се отключи, /въртиш го без да си завъртял ключа/Тук ставаше въпрос за кодирането на ключове от червения ключ за това да не се прави когато не знае някой какво точно тръбва да прави.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар

                Working...
                X