Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с механизма на задната врата на Мареа комби

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с механизма на задната врата на Мареа комби

    Здравейте, колеги. Проблема ми е следния. Ръкохватката, която отваря въпросната врата се движи, но не задейства механизма за отварянето. Сега багажника е затворен и не мога да го отворя. Някой има ли идея как да го отворя. Четох в една тема малко по-надолу на колега със Стило с подобен проблем, само че той имал някъкво лостче вътре в купето и успял да я отвори. Аз не видях при мен. Та въпроса ми е какъв е механизма на отваряне, и как се разглобява при затворена врата. Благодаря предварително.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    В купето нямаш лост за отваряне, влизаш през задните седалки и развиваш трите винта в долната част на кората/две са зад светлоотражателите и един в средата, от горна страна кората е само на щипки сваляш и вече имаш достъп до лостовата система/.опс пробва ли да удариш първо над ключалката и после да отключиш/заключиш но с ключа.
    Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
    Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

    Коментар


      #3
      Пробвах с ключа, само че въобще не можа да се завърти. Явно доста е клеясала.
      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

      Коментар


        #4
        кола

        Ти са централното ли отваряш само Иначе някой от вътре с една крива отверка да бутнеш палчето да отвориш на комби са 2 в старани .От тук може да се ориентираш повечеhttp://eper.fiatforum.com/eper/navi?...RW_NUM=2Ако е отключен патрона трябва да натиснеш и пластмасовата дръжка на вътре но там може да се е счупилоот едната страна .Иначе ако махнеш задната кора е по лесно но като е затворена е трудно.Смажи патрона вътре където слагаш ключа и го размърдаи може да се оправи .
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с механизма на задната врата на Мареа комби

          moko написа:
          Здравейте, колеги. Проблема ми е следния. Ръкохватката, която отваря въпросната врата се движи, но не задейства механизма за отварянето. Сега багажника е затворен и не мога да го отворя. Някой има ли идея как да го отворя. Четох в една тема малко по-надолу на колега със Стило с подобен проблем, само че той имал някъкво лостче вътре в купето и успял да я отвори. Аз не видях при мен. Та въпроса ми е какъв е механизма на отваряне, и как се разглобява при затворена врата. Благодаря предварително.
          Ръкохватката връща ли се докрай надолу? Ако не - закачи я с нещо и я издърпай хубаво надолу, иначе няма да можеш да отключиш и да отвориш отвън.

          Коментар


            #6
            Положението за сега е следното. Свалих кората от вътре и отворих с лостчетата. Но проблема си остава. Палеца, който е отвън се движи трудно и не се връщаше. Разпробих го и за сега навих една видийка, която я дърпам и го връщам в първоначално положение. Също така установих, че този същия палец за отварянето като го натискам не задейства механизма за отварянето.
            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

            Коментар


              #7
              moko написа:
              Положението за сега е следното. Свалих кората от вътре и отворих с лостчетата. Но проблема си остава. Палеца, който е отвън се движи трудно и не се връщаше. Разпробих го и за сега навих една видийка, която я дърпам и го връщам в първоначално положение. Също така установих, че този същия палец за отварянето като го натискам не задейства механизма за отварянето.
              Разглабяй и почисти хубаво с нещо, което разкисва ръжда и мръсотия. Да не е WD-40, тъй като не чисти добре - не ме питай защо. Аз тази процедура я правя преди и след всяка зима - сваляне, промиване ама много хубаво с контактен спрей, защото отмива много добре, после пръскам със силиконова смазка и проблеми няма. Най-вероятно при теб нещо се е разместил и механизма за заключване и отключване, който излиза зад патрона, така че разглоби и огледай какво е положението.За да свалиш панела отзад трябва да демонтираш рамото на задната чистачка. След това демонтираш и машинката за задната чистачка - държи се на 4 болта. Така получаваш достъп до едно като врътка, за което са закачени двата тела за двете брави в ляво и дясно. Завърти го първо на ръка да видиш дали се движи. С една отвертка симулирай затваряне на багажника и после опитай с врътката да отвориш и да видиш дали проблема не е от към механизмите.После може да откачиш врътката от механизма нагоре към дръжката на бравата - държи се на един болт. Откачаш и машинката за централното от лостчето за отключване. След това целия панел се държи на 4 гайки, които се навиват на шпилки, излизащи от панела. След отвиването им, целия панел излиза навън. Трябва да откачиш и буксите на лампите за осветяване на задния номер. Там вече с малко разглобяване ще стигнеш и до пантичките на дръжката, които ще са ти много корозирали - промиване докато дръжката не започне да се връща сама от напора на пружината, смазване и в обратен ред.

              Коментар


                #8
                кола

                Там е проблема /Също така установих, че този същия палец за отварянето като го натискам не задейства механизма за отварянето./може да е не отключена врата като е отключена бута едно друго което отваря вратата /2та лоста за 2 те брави
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  При мене проблема е същият. Като отключа колата с ключа ( има централно) ...и багажника се отключва .....отварям го ...затварям го и на 2-рият път неиска да се отвори. Трябва пак да заключа колата от някой предна врата и после да я отключа ,че пак след това да си отворя багажника . .... Големи схеми ако трябва 5 пъти да си отвориш багажника за 3 минути
                  Алфа без кожа е като жена без цици !
                  Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Като трябва да се отваря 5 та врата по добре е с ключ .Дали ще търсиш дистанционно кое копче е или ще сложиш ключа е все тая .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Като трябва да се отваря 5 та врата по добре е с ключ .Дали ще търсиш дистанционно кое копче е или ще сложиш ключа е все тая .
                      Лошото е че ключа не слиза в ключаклата. Явно нещо е снесла
                      Алфа без кожа е като жена без цици !
                      Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Разглобяваш патрона и почистваш като начало и трябва да се отключва/заключва
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Ами да споделя и аз :D Преди седмица за пореден път свалях тази брава да я чистя, но този път омазх механизма яко с грес - уж да не клеяса. Е, сега и на мен ми врътка тези номера. Пак ще ровя там, ама малко да намалеят дъждовните прогнози. Не знам дали нещо не съм центровал добре или греста пречи на палеца да се връща в изходна позиция ... Ще си покаже.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            По принцип не се смазват квито и да е ключалки може малко технически вазелин- смаска.Има една пружина сигурно е ръждясала .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Имаше една чудесна тема по този въпрос със снимков материал - ако я намеря ще пусна линк, защото е много полезна.(някой мод ако има начин може да помогне) :D А ето я! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43686
                              Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97

                              Коментар

                              Working...
                              X