Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имобилайзер - проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имобилайзер - проблем

    Купих Пунто 1.2 75 кс, 1995 г., което се оказа "правено" от много български "майстори". Дадох го на ремонт на един приятел, който разбира от двигатели и окачване. При профилактиката, която направи се оказа че е възстановил над 20 кабелчета, които са били удължавани, правени са мосчета, давани са на късо - с една дума ужас. Според него сега всичко е въстановено откъм кабели, купих ново ECU от кола без имобилайзер. Проблема в момента е че колата не иска да пали, мига CODE. Какво според вас трябва да се направи, защото го гледам, че се мъчи вече 3-та седмица, а аз ходя пеша в тез студове?[/u]

    #2
    кола

    Да се махне кода и готово или ако твоята ИС не са пипани да ги смениш от товето ECU на новото и така ще си палиш с твоя ключ-чипама не трябва да мига а да свети постоянно
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      махаш пластмасата около волана и до патрона има нещо като датчик с две жици режеш ги и ги връзваш и забравяш за кода
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        кола

        Та това е все едно да укъсиш антената на иммото
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Откъде да се махне кода?Новото ECU е от кола която няма имобилайзер и би трябвало да не иска код. Имам вече 3 ECU-та и нито с едно не става.CODE мига, не свети постояно.Имам вече 2 комплекта - син ключ-антена в контактния модул(пръстена с кабелчето)-FC ECU(черната кутийка) и с двата пробвахме нищо не става - мига CODE.

          Коментар


            #6
            Аз веднъж съм видял да мига кодето и беше щото компа е за без имобилаизер(махнат) и колата си палеше! Тогава извадих буксите на имобилаизера и всичко заспа. Проблема ви е другаде.
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              кола

              Да ако е ECU от 94началото на 95г може да не търси CODE тогава не се слага ИММО кутията иначе може да се заключи .Доже и някъде кабелите да не са добре и да не прави връзка ако трябва да има CODE /ECU да е комплект / Тоест да не прави връзка ECU- имокутията- антената .Дано сте слагали само комплекти да не сте ги объркали кой с кое е било.Иначе на едно ECU ако се махне кода не трябва да го търси -да има проблем с неговече.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Изключихме антената на имото и пак не пали, само че като я включихме пак взе да свети постояно CODE. Сега свети CODE постояно независимо какво правим.Трябва да купя цял комплект ключ - антена на имо - имо - компютър ли? Еба ти колата за тая простотия съм дал вече 250 лева.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Ми питай преди това кода се маха софтуерноне с вадене или друго на антената
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар

                  Working...
                  X