Купих Пунто 1.2 75 кс, 1995 г., което се оказа "правено" от много български "майстори". Дадох го на ремонт на един приятел, който разбира от двигатели и окачване. При профилактиката, която направи се оказа че е възстановил над 20 кабелчета, които са били удължавани, правени са мосчета, давани са на късо - с една дума ужас. Според него сега всичко е въстановено откъм кабели, купих ново ECU от кола без имобилайзер. Проблема в момента е че колата не иска да пали, мига CODE. Какво според вас трябва да се направи, защото го гледам, че се мъчи вече 3-та седмица, а аз ходя пеша в тез студове?[/u]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имобилайзер - проблем
Collapse
X
-
Откъде да се махне кода?Новото ECU е от кола която няма имобилайзер и би трябвало да не иска код. Имам вече 3 ECU-та и нито с едно не става.CODE мига, не свети постояно.Имам вече 2 комплекта - син ключ-антена в контактния модул(пръстена с кабелчето)-FC ECU(черната кутийка) и с двата пробвахме нищо не става - мига CODE.
Коментар
-
кола
Да ако е ECU от 94началото на 95г може да не търси CODE тогава не се слага ИММО кутията иначе може да се заключи .Доже и някъде кабелите да не са добре и да не прави връзка ако трябва да има CODE /ECU да е комплект / Тоест да не прави връзка ECU- имокутията- антената .Дано сте слагали само комплекти да не сте ги объркали кой с кое е било.Иначе на едно ECU ако се махне кода не трябва да го търси -да има проблем с неговече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар