Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за патрон за палене Дукато 96-та

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за патрон за палене Дукато 96-та

    Колеги как се сваля патрона на дукатото .Този който е за запалването, че го разбиха миналата седмица, сега го запалих само с врътката, в която отиват кабелите.И още един въпрос.Може ли да ми изчезне парното и чистачките, след като не паля с ключа а само с врътката?

    #2
    кола

    Ако си го сложил правилно трябва всичко да работи нали има 2 мини винтчета тук се вижда дупките а иначе ако развиеш големите болтове без глави с права отверка ще падне цялата конзола и после ще си го оправиш това е малко по друго от на лека кола
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      да, но при мен няма винтове а някакви като нитове.Може ли да се пренаредят пластинките вътре или трябва нов да купувам.Те са 2 букси, струва ми се, че ги слагам правилно.Ще пробвам да ги разменя след малко да видя дали ще тръгне парното.

      Коментар


        #4
        кола

        НЕ може да си размениш ще развалиш всичко Тези 2 та големите може да ги развиеш с права отверка и чук.А най отпред на патрона нали се виждат 2 дупки това са винтчета или щифт и с вади самия патрон само като се разглоби може да се отремонтира ако не е много счупено.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          мхм разбрах вече, благодаря колега ще пробвам като се пооправи времето.

          Коментар


            #6
            Колеги развали ми се запалването на стартера от ключалката, от кои кабели от буксите мога да изведа бутон стартер. По филмите колко лесно става

            Коментар


              #7
              кола

              Пак ли за Дукато 96-таТа по добре смени клеймореда и готово няма да преправяш няма да Побългаряваш .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Погледни на самият стартер на шалтера какъв цвят е тънкият кабел.Той е и на клемореда.Трябва да провериш къде излиза + при контакт от клемореда и да го подадеш към входа на бутона.На изхода на бутона връзваш кабела към стартера.Трябва да си намериш бутон,който да може да ти издържа.Аз съм използвал бутон от 3фазен прекъсвач,който издърйа до 40А,и не съм имал проблеми
                TIPO 1.4,DEDRA 1.8

                Коментар


                  #9
                  Не Пунто е, попитах някой дали незнае точно кои кабели от буксите да изкарам да си спестя замерването и опитите :D подредени са като на снимката по горе,както на Дукатото, две букси, едната с 3, другата с 4 клемище карам на налучкване..

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Нали ако е след началото на 95 ти трябва ключ с чипа ако не е махнат кода де и пак трябва малко да завъртиш иначе блокирваш волана и чак тогава да стартираш да остане включено захранването към колата а стартера да се изключи ..Това са побългарявания които освен да развалиш нещо друго няма да стане .Ако целта ти е да имитираш тези където се палят с бутон трябва малко да си преработиш инсталацията което неми се вижда много логично при положение че може да си е като е направено въртиш палиш и това е.,,По важно е колата да върви добре и да не харчи много.ето схемаhttp://forum.fiat-bg.org/files/el1_178.jpg
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      Мерси, чипа ми е изолиран още в началото защото постоянно правеше проблеми, а ключалката дава контакт, но не върти стартера. Контакт с ключа ще си давам а само ще паля със бутона. Мерси за схемата..

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Извади буксата и окъси червено кафявия и оранжевия трябва да е стартер .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          Извади буксата и окъси червено кафявия и оранжевия трябва да е стартер .
                          При мен се оказа червения и червено кафявия, вече всичко е наред, сложих си бутон от асансьор и работи безотказно. Благодаря на колегите за съветите..

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте колеги, за да не пиша нова тема ще питам тук. Колата е Пунто мк1. Блокира ми ключа в положение на контакт. Нито се върти да излезе нито се върти за стартер. Съвсем малко мърда към изкл. положение, но като че ли запецва някъде. Не можах да сваля патрона, има някакви болтове с конусовидни глави, от другата страна нещо като кръгла гайка заварена за конзолата. Т.е няма как да ги развия. Напълних ключалката с течна грес, след 1 час успях някак да извадя ключа, но после като го вкарам завърта и пак заяжда. Кажете как се сваля това чудо италианско? Тук из форума четох, че можел да се свали патрона с ключа без да се разглобява всичкоВ цялата кола единствено стоповете се свалят лесно - с ключа за джантите

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Палиш колата и е докарваш .Болтовете се развиват с права Отвертка и чук а патрона се вади като се завърти ключа на около 15 градуса и се натисне палчето вътре под кората http://forum.fiat-bg.org/files/2_552.jpgИзвади това нещо и пробвай с ръка дали работи ама да него изпадат другите работи вътре че няма да го зглобишИзносено е и трудно се ремонтира вътре в патрона един гърбичен механизъм.
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X