Здравейте, преди 2 часа след като свърших работа отключвам колата , качвам се, вкарвам ключа и ........... той се счупи и остана вътре по голямата част.Веднага отидох в близкият сервиз но от там ми казаха че нищо не могат да направят.Пратиха ме при единственият ключар в Пещера но уви той беше затворил.Също така ми казаха че не са сигурни дали и той ще свърши работа защото само правел ключове.1 час се опитвах да извадя остатъка от ключа но уви, пробвах с какво ли не но не става и не става.Мислех да запаля чрез жиците но волана е заключен и този вариант отпада.Баща ми ми донесе резервният ключ, заключих колата и я оставих пред работата си но проблема е че не съм от Пещера и сега колата е там, утре ако и ключарят каже че нищо не може да направи не знам какво ще правя.Дайте съвет как да изкарам проклетият ключ от там , влязъл е навътре и не се вижда част от него да го извадя с клещи.Който може да помогне ще съм много благодарен защото проблема е сериозен.Колата е Фиат Пунто 1.1 96г.1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват. МОДЕРАТОРСКИ ЕКИП НА FIAT-BG.ORG
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем - счупи се ключът в стартера .
Collapse
X
-
Щом се е счупил дотикан вътре опитай с останалата част като освободиш волана в средно положение щом е заключен да завъртиш патронника.Ако не става с парчето ключ опитай с отвертка.Не помня коя кола така си я карах доста време парчето беше вътре а аз въртях с остатъка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Кви клещи, бе Ванка? Трябва да бръкнеш с нещо много тънко и здраво, нямам идея с какво, може би с тънко шило или с две жички, и да издърпаш остатъка от ключа. Аз съм вадил така на два пъти счупен ключ. Вярно е, не го вадих от контактния ключ, а от ключалката. Но мисля, че няма разлика.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Пробвах да запаля така с парчето което е вътре но не става, не се върти стартера , само леко се завърта в двете посоки но съвсем леко.Също така волана без да искам го заключих и сега е със заключен волан.Доста опити направих с остатъка от ключа да завъртя и да отключа волана но безуспешно.Сега прочетох че можело с парченце тел да стане но трябва да е доста корава тази тел.Също така ми се струва че останалата част трябва да влезе още малко в ключалката но тя не потъва повече.----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
snake написа:Кви клещи, бе Ванка? Трябва да бръкнеш с нещо много тънко и здраво, нямам идея с какво, може би с тънко шило или с две жички, и да издърпаш остатъка от ключа. Аз съм вадил така на два пъти счупен ключ. Вярно е, не го вадих от контактния ключ, а от ключалката. Но мисля, че няма разлика.----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
кола
Свали корите около волана свали и буксите на клеимореда и Иммо гривната не вади самия клеиморед че трудно се наглася има 2 болта разви ги с права отверка и чук слагаш една пластина 0.10-0.15 като от лувтомер и чукаш с широкото на чук там където слагаш ключ под въздеиствието на чука парчето само ще излезе навеждаш го с отвора на долу http://forum.fiat-bg.org/files/remov...ch_150.jpgПо BIN № може да се направи ключили се обади 0888642747 като си на колата
Коментар
-
И така, днес с един приятел който има Браво и е свалял на неговата кола патрона свалихме всичко, разглобихме целият страртер, сега самият патрон е отделно и но поне волана се отключи и паля като доближа ключа към датчика за разпознаване и завъртя една джаджа която се намира в края на стартера след патрона.Поне мога да ползвам автомобила си но .... ключът е все още в патрона.Ходих на ключар но се оказа че човека прави само ключове и не можа да помогне.Също така ми се струва че самият ключ малко е завъртял и затова не иска да излезе.Има ли начин да върна патрона в нулево положение и да се опитам от зад на патрона да го избутам.Гледах но е капсоловано май всичко.Това с чука не знам дали ще стане защото днес ключара се опита да чука патрона в едно желязо наведен надоло но ключът не помръдва.Можеби защото не е на нулева позиция? Ще пробвам това с чука но ако не е в нулева позиция дали самите щифтчета на патронника няма да пречат на ключа да излезе?----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
Защо не си вземеш друг патрон от някоя кола на части. Вярно че ще имаш два ключа - новия за патрона и стария за вратите, багажника и резервоара обаче това е най-лесното решение. Освен ако не си смениш и останалите патрони така че да се отключват с новия ключ. Тоя вариант става ако ти е изключен Fiat Code - лампичката с ключето на таблото. Ако не е изключен - препрограмиране или изключване на Fiat Code. Ако не ти се занимава с препрограмиране - парчето от стария ключ го скрий някъде в таблото или си го носи в джоба за да чете стария Fiat Code.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар