Това уплътнение, колега, явно много добре знаеш каква работа върши, но замисли се какво се получава като духнеш с уста към студено желязо. Замисли се зашо се изпотяват стъклата, и дали не се изпотяват и металниче детайли на ключалката. Тя не е затворена в херметична кутия. Случвало ми се е просто при много влажен въздух вечерта и минусови температури през ноща да ми замръзва ключалка. Ама това не от уплътнението което посочваш. То играе голяма роля, когато се стича вода по стъклото. Най-добре е да се гресира целия механизум на ключалката, но се сещаш как става.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем откл/закл Стило
Collapse
X
-
Колега Joro 87 не прави нищо водата ще се изпари от само себе си,а и всички врати имат утайници долу за да се изтича вода ако влезне вътре.Почти сигурен бях че си мил колата предния ден.Сега няма сняг ,няма дъжд остава автомивка.Когато я миеш зимата я оставяи на слънце. :D :D :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Правилно се ориентираш. Първата зима като купих мойта Мареа, взех че я измих по време на отрицателните температури ... едва не покъсах уплътненията на вратите докато я отворя. Но не се притеснявай, ще падне сняг, ще се поразтопи леко, и тогава започват мъките. Водата се просмуква навсякъде и започва да замръзва нощем, а на сутринта става интересно - отключваш и до там. Няма отваряне Напръскай си ключалките със спрей, изобщо няма да сгрешиш. По време на големите студове от време на време пак понапръсквай, че влагата не прощава. А уплътнението дето го е снимал колегата, може само да го изместиш плътно назад, да пази да не капе на ключалката, но го направи на всички вратиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар