Здравейте, колегитази сутрин си отключих колата нормално, но като стигнах до работа въобще не можах да я заключа. Заключва се ръчно (пъхане на ключа в ключалката, не с копче) и като пъхна ключа не иска да мръдне на никъде(влиза но не се върти) сякаш е замръзнала ключалката или не знам. Странното е, че прави тоя номер и от двете врати. Иначе като влезна вътре копчето на вратата за откл/закл работи.Моля ако някой има идея какво е да сподели.ПС: с ключалката на багажника няма проблем.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем откл/закл Стило
Collapse
X
-
В движение студа е много по голям.От там ти се е получило така наи вероятно.Във всички прогнози дават температури да речем -2обаче ако има вятър се усеща -5.-6.-8 и т.н.Зависи от силата на вятъра.В твоя случаи от скороста на колата. :D Провери си външните уплътнения на прозорците.От там наи често влиза вода в бравите вътре. :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:В движение студа е много по голям.От там ти се е получило така наи вероятно.Във всички прогнози дават температури да речем -2обаче ако има вятър се усеща -5.-6.-8 и т.н.Зависи от силата на вятъра.В твоя случаи от скороста на колата. :D Провери си външните уплътнения на прозорците.От там наи често влиза вода в бравите вътре. :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега изобщо незнам за какъв конденз ми говориш.Просто си дадох мнението като специалист отворил към 20 000 кори на врати за 10 год.(зима,лято,есен,пролет) на каквито и да е автомобили.(такава ми е част от работата)И освен дъждовна вода или вода от автомивки друго не съм виждал а и няма как да е конденз.Между кората и външната част на ламарината пространството където са брави ключалки ит.н е външно(а за се получи конденз знаеш какво е нужно предполагам) а и вратата си има вентилация и т.н.Не ми се влиза в подробности а и не ми се спори.Наи често замръзват ключалките при дъжд и след автомивка в комбинация с минусови температури.И между другото си прав за смазката,но за да смажеш всичко както трябва а не само за 3 дена трябва да се свали кората и да се намаже всички елементи вътре.Аз лично не го препоръчвам защото след смазване обираш всичкия прах от пътищата и пак става зле(особено за бравите на вратите).Ето за кои уплътнения говоря.От там наи често влиза вода(дъждовна от автомивка,слана разтопена от стъклото след отопляване на купето вътре и попаднала в механизма за заключване и последствие да речем замръзнала в движение ако температурата е под 0 и т.н). :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Хммм... което ме подсеща, че вчера колата мина на автомивка: )))))galinchooo трябва ли сега да се отварят вратите ако има вода в тях да се източи???И да се сещате за някакъв начин ако замръзне да се размрази... да се пръсне с нещо в ключалката или нз??Защото с горелка ще е ефективно... ама боятаа : ))Аа и между другото това оплътнение сега се сещам, че от както ми отваряха вратата да се опитват да ми правят стъклото(че играеше настрани сега не играе обаче пък шуми сякаш въжето...) се мести ако го побутна: )
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар