Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чип от ключ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чип от ключ

    Здравейте колеги въпроса ми е следния:Може ли да се извади чипа от този ключ дето е показан на картинката и да се сложи в друг ???Понеже знам че на тея дето имат вградено дистанционно за аларма в тях има опция да го извадиш ... но този е като одлят и не виждам опция да го отворя...!!!
    Прикачени файлове
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Може. Вади се.

    Коментар


      #3
      ключ

      Да вади се като се унищожи пластмасата на ключа Що не си направиш клонинг и този да ти остане като резерва
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: ключ

        kluchar написа:
        Да вади се като се унищожи пластмасата на ключа Що не си направиш клонинг и този да ти остане като резерва
        а имаш ли идея колко струва да се направи клонинг защото аз съм с 1 ключ и мисля да си правя резерва

        Коментар


          #5
          кола

          Чипа е 40 ключа е 30 или около 70 лв да пали Това са примерни цени
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            колеги имам 2 такива ключа като на картинката с чипове ... идеята е че намерих от един колега от форума клемореда с 2 ключа (от голямите с аларма) и идеята е да не се набутвам излишно да взимам и имобилаизера ... той да си извади чиповете ... а аз да изкормя моите стари 2 ключа и да сложа чиповете в новите ... така че като сменя клемореда имобилайзера да не го барам !!!!!Благодаря за отзивчивостта!
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Така , а идеята да си с два различни ключа явно ти допада при това положение.А защо се сменя клемореда ?И защо с клемореда се сменя и патрона ?Ако има проблем с клемореда може само той да се смени а да си остане със стария патрон.А и да вземеш неговия имобилайзер той директно няма да тръгне на твойта кола.Иначе без проблем се унищожават твойте и им се вадят чиповете (стига да внимаваш де)

              Коментар


                #8
                Направо си извади чипа и го залепи на антената и си ползвай какъвто ключ си искаш...Аз така смятам да направя на моята, вече станали 20 годишни бараки не им трябва имобилайзер Смятам съвсем скоро да изтръгна оригиналният чип и да го лепна на антената, и да изгубя тъпият ключ ще си въртя с отверка.....
                Форум на българските неспециалисти.

                Коментар


                  #9
                  С много внимания и без злоба и малко сръчност се вади но после се налага да се залепи малка част от среза на тялото. Сцепва се с макетно ножче от металната част някъде до средата на тялото от двете страни. После внимателно се повдига с малка отвертка докато се отлепи от вътрешната пластмасова част която е отляна на металната част. В единия горен край има тапа от същата пластмаса. като я извадиш о после чукнеш по силно върху масата с ключа чипа излиза. И после по обратния ред с другия чип. Гумата съм я лепил каноколит и не е мръднала все още.така си направих още 2 допълнителни ключа. И си възтанових единия от моите на който гумата се беше разпаднала. Но моя съвет е да си намериш от колеги стари и непотребни ключове и да им ползваш чиповете и да си ги запаметиш. А този да ти остане като резервен. Лесно е има тема как се прави това.
                  Прикачени файлове
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Лесно е ама не винаги ако има и друг мастерключ по става иначе е по дълга процедурата
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Е надяваме се че не е поредния който си е взел колата без мастера. Тогава ще се наложи ти или някой от колегите ти да свършат работа.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        #12
                        Първо се Извинявам,че пиша тука но случаят ми е спешен!Трябва ми един от двата ключа на последната снимка вдясно който са,но не съм сигурен кой точно,колата ми е от скоро и загубих ключ.Някой може ли да помогне?

                        Коментар


                          #13
                          Я да попитам и аз за чипа, Каква е разликата м/у кафевия и синия ключ, нали се твърди, че с кафевия не бива да се кара?
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            NikMar написа:
                            Я да попитам и аз за чипа, Каква е разликата м/у кафевия и синия ключ, нали се твърди, че с кафевия не бива да се кара?
                            От тази тема: "В комплекта на автомобила има 3 ключа: - един MASTER (най-главен, еталонен) ключ в червенокафяв цвят ; - два MAIN (основни, работни) ключа в син цвят. Всеки от тях съдържа Транспондер със секретен код, като в червенокафявия ключ се съдържа главния секретен код. MASTER ключа трябва се използва само и единствено за програмиране на работни (сини) ключове. Главния секретен код (MASTER code) е запаметен както в ECU на автомобила, така и във FC ECU."
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              #15
                              sok1 написа:
                              NikMar написа:
                              Я да попитам и аз за чипа, Каква е разликата м/у кафевия и синия ключ, нали се твърди, че с кафевия не бива да се кара?
                              От тази тема: "В комплекта на автомобила има 3 ключа: - един MASTER (най-главен, еталонен) ключ в червенокафяв цвят ; - два MAIN (основни, работни) ключа в син цвят. Всеки от тях съдържа Транспондер със секретен код, като в червенокафявия ключ се съдържа главния секретен код. MASTER ключа трябва се използва само и единствено за програмиране на работни (сини) ключове. Главния секретен код (MASTER code) е запаметен както в ECU на автомобила, така и във FC ECU."
                              Фиат кода ми работи,но и аз от незнание си взех кола само с един син ключ. Какво трябва да направя,за да си направя още един син ключ за резерва и колко ще ми излезе като цена при сегашните възможности на лаптопите? С уважение!
                              Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                              "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                              Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                              Коментар

                              Working...
                              X