Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мига лампичката с кода

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мига лампичката с кода

    Както си карах, изведнъж колата угасна. Никаква лампичка не светеше. Спирам, правя опит да паля - стартера върти, но няма никой и мига лампата за фиат кода. Какво значи това? Случи се с делтата от подписа.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    кола

    а по таблото другите работи светят ли като начало провери кабелите към акумулатора и главните бушонирелетата в жабката също и бутона около седалката
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Стартера се опитва да върти - без успех в паленето. По таблото работят само датчика за колана, ръчна, фаровете, мигачите и май е това. Чека също работи. Бушоните ги проверих - няма изгорял. Бутона под седалката - ъъ там къде има бутон? Ако е под мокета - не съм го гледал. Над мокета имам само букса за колана. В жабката не съм забелязал да имам релета. като я свалях видях само една букса да виси зад нея, която май е за еърбега.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        кола

        Може да се махне кода или да се възстановиняма връзка с ECU и иммото
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          т.е. какво да правя, да ровя ли за липсваща връзка между двата модула, или.. какво друго? Ново иммо ли ми трябва?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            кола

            Тук ли е колата може да е погледнем
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Еми в къщи е. Ако тук е София - в околностите на София е (Банкя). Ама ако можеш да ми дадеш съвет сам да си я оправя, ще съм много благодарен.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Проблемът е оправен. Оказа се изгорял бушон. Иммото с релетата ибушоните се намира под волана, като се махне голямата кора.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Re: мига лампичката с кода

                  Synthy написа:
                  Както си карах, изведнъж колата угасна. Никаква лампичка не светеше. Спирам, правя опит да паля - стартера върти, но няма никой и мига лампата за фиат кода. Какво значи това? Случи се с делтата от подписа.
                  Здравейте,при мен от известно време се появява следния проблем:След като запаля двигателя, CODE не изгасва, но двигателя работи. Като изгася двигателя и отново запаля лампата вече гасне и колата си работи нормално, но забелязах, че се нулират часовника и данните от TRIP компютъра. Вече 3-4 пъти се случва. Какво може да е това - акумулатор или...? Някой имал ли е подобен проблем?Колата е Пунто, МК2 - 1,9 JTD 1999

                  Коментар


                    #10
                    Лошошо провери акумулатора и буксите към него и двигателя масите също иначе трудно се оправя -не се маха/ шунтира и трябват пари ако не пали да няма някоя аларма допълнително да прекъсва нещо
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      kluchar написа:
                      Лошошо провери акумулатора и буксите към него и двигателя масите също иначе трудно се оправя -не се маха/ шунтира и трябват пари ако не пали да няма някоя аларма допълнително да прекъсва нещо
                      Досега не се е случвало да не запали. Аларма има допълнителна, но не прекъсва нищо - нарочно я оставихме така, нали имам имобилайзер

                      Коментар


                        #12
                        kluchar написа:
                        Лошошо провери акумулатора и буксите към него и двигателя масите също иначе трудно се оправя -не се маха/ шунтира и трябват пари ако не пали да няма някоя аларма допълнително да прекъсва нещо
                        между другото, колата я купих лятото от автокъща. Акумулаторът, докато я оглеждах, беше тотален мъртвец. Като се спазарихме, се договорихме да го заредят и ако не държи да го сменят с някакъв от друга кола. Оказа се, че държи и досега, вече 4 месеца не е правил проблеми. Пали без помощ и при последните студове, и след като колата не е карана (лятото) 14-15 дена.

                        Коментар


                          #13
                          yovkoff написа:
                          kluchar написа:
                          Лошошо провери акумулатора и буксите към него и двигателя масите също иначе трудно се оправя -не се маха/ шунтира и трябват пари ако не пали да няма някоя аларма допълнително да прекъсва нещо
                          между другото, колата я купих лятото от автокъща. Акумулаторът, докато я оглеждах, беше тотален мъртвец. Като се спазарихме, се договорихме да го заредят и ако не държи да го сменят с някакъв от друга кола. Оказа се, че държи и досега, вече 4 месеца не е правил проблеми. Пали без помощ и при последните студове, и след като колата не е карана (лятото) 14-15 дена.
                          Готово,смених акумулатора и вече цяла седмица няма никакви проблеми

                          Коментар


                            #14
                            Свети Жълтото ключе на таблото

                            Здравейте, Карам Фиат Пунто 95г. 1100сс на който от около половин година му свети периодично въпросната лампичка с надпис "коуд" карам предимно с резервният ключ понеже синият заяжда . до вчера на 7-8 завартвания на ключа лампата угасваше и палих но днес вече не угасва ... 2 часа сам и се молил ... Моля ви за мнения.. да се опитам сам да я оправя че някакав палачорин ми иска 100 лв да дойдел да я оправи ..
                            ////

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Ми толкова и аз да дойда и аз толкова ще търса махаш кода или въстановяваш кода и готово Виж кабели и букси дали са наред бушоните също
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X