Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си отворя колата - заключена е с ключовете вътре

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това е най-удачното решение с телта през уплътнението иначе ще се наложи да трошиш и естествено после да възстановяваш. Аз съм го правил на пунто 1, което не питайте как заключих с работещ двигател, пуснати фарове, парното на макс и пълен резервоар, на два км. от населено място, дрехи, телефони, ключове, пари и тн. всичко вътре в колата ))) Голям купон, сигурно 3-4 часа трака колата докато я отворим.

    Коментар


      #17
      gumzata написа:
      Това е най-удачното решение с телта през уплътнението иначе ще се наложи да трошиш и естествено после да възстановяваш. Аз съм го правил на пунто 1, което не питайте как заключих с работещ двигател, пуснати фарове, парното на макс и пълен резервоар, на два км. от населено място, дрехи, телефони, ключове, пари и тн. всичко вътре в колата ))) Голям купон, сигурно 3-4 часа трака колата докато я отворим.
      А що не й запуши ауспуха?!? Щеше да угасне и поне да не ти хаби горивото... Ама пък щеше да иде акумулатора заради фаровете и парното

      Коментар


        #18
        Имам проблем колеги (((

        Направо настръхвам ! И аз съм с един ключ и ще взема да отида да ми направят поне един без чип за отключване .
        FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
        FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

        Коментар


          #19
          gumzata написа:
          Това е най-удачното решение с телта през уплътнението иначе ще се наложи да трошиш и естествено после да възстановяваш. Аз съм го правил на пунто 1, което не питайте как заключих с работещ двигател, пуснати фарове, парното на макс и пълен резервоар, на два км. от населено място, дрехи, телефони, ключове, пари и тн. всичко вътре в колата ))) Голям купон, сигурно 3-4 часа трака колата докато я отворим.
          Да беше счупил прозореца, нямаше да чакаш 4 часа....Я ми обяснете как успявате да се заключите. На мен ми се е случвало веднъж на БМВ-то, и то щото му падна акумулатора и нямаше как да се отвори с ключ, а на фиата изобщо не мога да вдяна как ги заключвате тия коли с ключовете вътре и работещи двигатели....
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #20
            Имам проблем колеги (((

            ele написа:
            gumzata написа:
            Това е най-удачното решение с телта през уплътнението иначе ще се наложи да трошиш и естествено после да възстановяваш. Аз съм го правил на пунто 1, което не питайте как заключих с работещ двигател, пуснати фарове, парното на макс и пълен резервоар, на два км. от населено място, дрехи, телефони, ключове, пари и тн. всичко вътре в колата ))) Голям купон, сигурно 3-4 часа трака колата докато я отворим.
            Да беше счупил прозореца, нямаше да чакаш 4 часа....Я ми обяснете как успявате да се заключите. На мен ми се е случвало веднъж на БМВ-то, и то щото му падна акумулатора и нямаше как да се отвори с ключ, а на фиата изобщо не мога да вдяна как ги заключвате тия коли с ключовете вътре и работещи двигатели....
            Ами простосмъртните сме така . Не ни стига акъла и се заключваме
            FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
            FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

            Коментар


              #21
              @Румен_Хинчев: Верно и аз питам как успяват да се заключат колите сами? Моята - да си скъсам задника тая гимнастика не мога да я направя..., а хем е FIAT...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                Re: Имам проблем колеги (((

                Румен_Хинчев написа:
                Ами простосмъртните сме така . Не ни стига акъла и се заключваме
                на мен ми намирисва, че хич не сте простосмъртни - сигурно с някоя магия заключвате колата от разстояние. Фиата седи с ключа вътре вече 3 години и още не се е ’заключил’ - я споделете де, че няма да мога да спя от мислене.
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #23
                  jenshen73 написа:
                  @Румен_Хинчев: Верно и аз питам как успяват да се заключат колите сами? Моята - да си скъсам задника тая гимнастика не мога да я направя..., а хем е FIAT...
                  Не знам за другите,но моята се заключва сама ,когато не съм завъртял контактния ключ.Тоест ,отключвам,отварям вратата,пъхам контактния ключ и се сещам ,че съм забравил нещо.Излизам от колата,затварям вратата и след 40-50 секунди ,хоп ,магия,колата е заключена ,а ключовете вътре. :D

                  Коментар


                    #24
                    Има някои по-мъчни аларми, които заключват сами колите при определени условия. Но сам да си заключиш колата и ключовете да останат вътре, ми се вижда трудно упражнение. Някой да даде пример как се прави? Централното заключване на колите, които аз съм имал, не сработва при отворена врата. Т.е. можеш да заключиш колата само, ако всички врати са затворени. Това може да стане само, ако си вътре в колата с натискане на копчето на шофьорската врата или отвън по нормалния начин - с ключа или с дистанционното на алармата. Е как тогава ще я заключите тази кола и ключовете ви ще останат вътре? Освен и вие да сте вътре, забравили сте да излезете . И тогава решението е много просто: излизате от колата с ключовете в ръка .
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #25
                      Аз мога да Ви разясня - на много коли централното работи по различен начин! Аз например, една зима, слизам да чистя колата - отключвам, запалвам но докато извадя снегочистачката натискам бутона за заключване на вратите (при отворена врата)! Излязот от колата, затворих вратата за да не влиза сняг вътре, изчистих прилежно колата и в момента в който понечих да вляза във вече загрялата кола и да си стопля ръцете на парното иииии греда! Това беше най скоростното ми качване по стълбите! Добре, че знам къде седи резервния ключ!Ако я бяха откраднали щеше да е доста комично - запалена, загряла, изчстена кола! Само кафенце дето не им бях направил!
                      Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                      Коментар


                        #26
                        Никак не е трудно да се заключат ключовете вътре в кола с ценрално, стига да е с 4 врати.Аз съм го правил много пъти на Дедрата - ключовете са си на таблото, аз си мисля, че са ми в джоба...слизам от шофьорската врата, затварям я, отварям задната за да си взема чантата с лаптопа и вместо да бъркам в джоба за ключ - натискам на предната врата копчето и затварям задната... така ключовете си остават вътре, а аз - отвън... добре че имам резервни за Дедрата.На Бравото няма как да стане тая работа, защото е с фабрична аларма, която НЕ заключва вратите сама никога. Там лошото е, ако загубя ключа, че нямам друг, и все се каня да направя, ама пусти 60-70 лв...и то без да управлява фабричната аларма... за нея ми трябва и код-картата, за която от АутоИталия ще поискат още толкова... хм.Само-заключват се само коли с монтирана допълнително аларма, като тая опция може да се изключи. Според мен е доста непрактична, ама всеки си знае де...

                        Коментар


                          #27
                          Аз съм имал два опела и два фиата с централно заключване. На нито една от тези коли не става по този начин. Както казах, централното се задействаше само, ако всички врати са затворени. И това ми се вижда съвсем логично. И с алармата да се опитам да я заключа при отворена врата, издава някакъв гаден сигнал, ключалките падат за секунда надолу и сами се вдигат. Но явно всяко централно си има собствено мнение по въпроса.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #28
                            как да си заключим Браво-то сами :- сваля се шофьорския прозорец-колата се запалва- слизате и отвън през прозореца заключвате вратата - централното ще заключи и другата- натискате бутона за вдигане на стъклото - ако модела ви е с автоматичното вдигане -> стъклото ще се вдигне догоре и ГОТОВОработеща, заключена кола без никой в нея

                            Коментар


                              #29
                              Ако няма как да бръкнеш с тел (силно вероятно) другия вариант е да вземеш дървено трупче и по някакъв начин който не драска много боята от горната страна да напънеш ръба на вратата и да направиш пролука - в нея мушкаш трупчето за да остане отворена и да работиш с телта. Ръба на вратата е здрав и ако не направиш много голяма пролука ще се върне обратно след отваряне.
                              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                              Коментар


                                #30
                                кола

                                За да нямате проблеми с вратата направете си поне един ключ за резерва.Хубаво че не караме БМВ или някой от новите модели коли .
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X