Това е най-удачното решение с телта през уплътнението иначе ще се наложи да трошиш и естествено после да възстановяваш. Аз съм го правил на пунто 1, което не питайте как заключих с работещ двигател, пуснати фарове, парното на макс и пълен резервоар, на два км. от населено място, дрехи, телефони, ключове, пари и тн. всичко вътре в колата ))) Голям купон, сигурно 3-4 часа трака колата докато я отворим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си отворя колата - заключена е с ключовете вътре
Collapse
X
-
gumzata написа:Това е най-удачното решение с телта през уплътнението иначе ще се наложи да трошиш и естествено после да възстановяваш. Аз съм го правил на пунто 1, което не питайте как заключих с работещ двигател, пуснати фарове, парното на макс и пълен резервоар, на два км. от населено място, дрехи, телефони, ключове, пари и тн. всичко вътре в колата ))) Голям купон, сигурно 3-4 часа трака колата докато я отворим.
Коментар
-
gumzata написа:Това е най-удачното решение с телта през уплътнението иначе ще се наложи да трошиш и естествено после да възстановяваш. Аз съм го правил на пунто 1, което не питайте как заключих с работещ двигател, пуснати фарове, парното на макс и пълен резервоар, на два км. от населено място, дрехи, телефони, ключове, пари и тн. всичко вътре в колата ))) Голям купон, сигурно 3-4 часа трака колата докато я отворим.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Имам проблем колеги (((
ele написа:gumzata написа:Това е най-удачното решение с телта през уплътнението иначе ще се наложи да трошиш и естествено после да възстановяваш. Аз съм го правил на пунто 1, което не питайте как заключих с работещ двигател, пуснати фарове, парното на макс и пълен резервоар, на два км. от населено място, дрехи, телефони, ключове, пари и тн. всичко вътре в колата ))) Голям купон, сигурно 3-4 часа трака колата докато я отворим.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
@Румен_Хинчев: Верно и аз питам как успяват да се заключат колите сами? Моята - да си скъсам задника тая гимнастика не мога да я направя..., а хем е FIAT...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: Имам проблем колеги (((
Румен_Хинчев написа:Ами простосмъртните сме така . Не ни стига акъла и се заключвамеВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
jenshen73 написа:@Румен_Хинчев: Верно и аз питам как успяват да се заключат колите сами? Моята - да си скъсам задника тая гимнастика не мога да я направя..., а хем е FIAT...
Коментар
-
Има някои по-мъчни аларми, които заключват сами колите при определени условия. Но сам да си заключиш колата и ключовете да останат вътре, ми се вижда трудно упражнение. Някой да даде пример как се прави? Централното заключване на колите, които аз съм имал, не сработва при отворена врата. Т.е. можеш да заключиш колата само, ако всички врати са затворени. Това може да стане само, ако си вътре в колата с натискане на копчето на шофьорската врата или отвън по нормалния начин - с ключа или с дистанционното на алармата. Е как тогава ще я заключите тази кола и ключовете ви ще останат вътре? Освен и вие да сте вътре, забравили сте да излезете . И тогава решението е много просто: излизате от колата с ключовете в ръка .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Аз мога да Ви разясня - на много коли централното работи по различен начин! Аз например, една зима, слизам да чистя колата - отключвам, запалвам но докато извадя снегочистачката натискам бутона за заключване на вратите (при отворена врата)! Излязот от колата, затворих вратата за да не влиза сняг вътре, изчистих прилежно колата и в момента в който понечих да вляза във вече загрялата кола и да си стопля ръцете на парното иииии греда! Това беше най скоростното ми качване по стълбите! Добре, че знам къде седи резервния ключ!Ако я бяха откраднали щеше да е доста комично - запалена, загряла, изчстена кола! Само кафенце дето не им бях направил!Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP
Коментар
-
Никак не е трудно да се заключат ключовете вътре в кола с ценрално, стига да е с 4 врати.Аз съм го правил много пъти на Дедрата - ключовете са си на таблото, аз си мисля, че са ми в джоба...слизам от шофьорската врата, затварям я, отварям задната за да си взема чантата с лаптопа и вместо да бъркам в джоба за ключ - натискам на предната врата копчето и затварям задната... така ключовете си остават вътре, а аз - отвън... добре че имам резервни за Дедрата.На Бравото няма как да стане тая работа, защото е с фабрична аларма, която НЕ заключва вратите сама никога. Там лошото е, ако загубя ключа, че нямам друг, и все се каня да направя, ама пусти 60-70 лв...и то без да управлява фабричната аларма... за нея ми трябва и код-картата, за която от АутоИталия ще поискат още толкова... хм.Само-заключват се само коли с монтирана допълнително аларма, като тая опция може да се изключи. Според мен е доста непрактична, ама всеки си знае де...
Коментар
-
Аз съм имал два опела и два фиата с централно заключване. На нито една от тези коли не става по този начин. Както казах, централното се задействаше само, ако всички врати са затворени. И това ми се вижда съвсем логично. И с алармата да се опитам да я заключа при отворена врата, издава някакъв гаден сигнал, ключалките падат за секунда надолу и сами се вдигат. Но явно всяко централно си има собствено мнение по въпроса.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
u_bo
как да си заключим Браво-то сами :- сваля се шофьорския прозорец-колата се запалва- слизате и отвън през прозореца заключвате вратата - централното ще заключи и другата- натискате бутона за вдигане на стъклото - ако модела ви е с автоматичното вдигане -> стъклото ще се вдигне догоре и ГОТОВОработеща, заключена кола без никой в нея
Коментар
-
Ако няма как да бръкнеш с тел (силно вероятно) другия вариант е да вземеш дървено трупче и по някакъв начин който не драска много боята от горната страна да напънеш ръба на вратата и да направиш пролука - в нея мушкаш трупчето за да остане отворена и да работиш с телта. Ръба на вратата е здрав и ако не направиш много голяма пролука ще се върне обратно след отваряне.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар