Днес по едно време фиата не разпозна ключа и светеше кода. Разкостих го и извадих това. Проблема е в него.Някой има ли схема или да обясни как работи и кой чип за какво е?Не искам да барам паметта на екуто на колата. Предпочитам да модна имото че да подава сигнал към компа дори без ключ.Някой знае ли дали сигнала който се изпраща по серийната връзка към еку-то е един и същ при всяко палене? Или е с плаващ код?Комуникацията с основното еку двупосочна ли е?И поради каква причина имото почва да не разпознава всеки път ключа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как точно работи имо-то
Collapse
X
-
Как точно работи имо-то
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Re: Как точно работи имо-то
infineon написа:Днес по едно време фиата не разпозна ключа и светеше кода. Разкостих го и извадих това. Проблема е в него.Някой има ли схема или да обясни как работи и кой чип за какво е?Не искам да барам паметта на екуто на колата. Предпочитам да модна имото че да подава сигнал към компа дори без ключ.Някой знае ли дали сигнала който се изпраща по серийната връзка към еку-то е един и същ при всяко палене? Или е с плаващ код?Комуникацията с основното еку двупосочна ли е?И поради каква причина имото почва да не разпознава всеки път ключа?
Коментар
-
Re: Как точно работи имо-то
Locksmith написа:infineon написа:Днес по едно време фиата не разпозна ключа и светеше кода. Разкостих го и извадих това. Проблема е в него.Някой има ли схема или да обясни как работи и кой чип за какво е?Не искам да барам паметта на екуто на колата. Предпочитам да модна имото че да подава сигнал към компа дори без ключ.Някой знае ли дали сигнала който се изпраща по серийната връзка към еку-то е един и същ при всяко палене? Или е с плаващ код?Комуникацията с основното еку двупосочна ли е?И поради каква причина имото почва да не разпознава всеки път ключа?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Именно че ти трябва емулатор , който за да сработи , ЕЦУ-то трябва да е бутнато. Защо трябва да се повтарям?На твоя чип няма какво да му стане при изпускане , защото не е ампула и се чупи по трудно.Слаб сигнал имат ампулите. Слаб сигнал идва от не добра връзка или някой по заминал елемен в някой от контролерите.Разбира се с Осцилоскоп.
Коментар
-
Locksmith написа:Именно че ти трябва емулатор , който за да сработи , ЕЦУ-то трябва да е бутнато. Защо трябва да се повтарям?На твоя чип няма какво да му стане при изпускане , защото не е ампула и се чупи по трудно.Слаб сигнал имат ампулите. Слаб сигнал идва от не добра връзка или някой по заминал елемен в някой от контролерите.Разбира се с Осцилоскоп.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
кола
КАКВА Е КОЛАТА дизел бензин Нищо не може да направиш ново с Ключове и BSI Това е Хибриден модел ECU -не е трябвало да го отварашПрави се ама трудно ;или прекодиране на ново или емулаторДори и диагностика не може да направишДа не се се е изгубила масата на двигателя Да не си пипал нещо по колата преди това .
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:КАКВА Е КОЛАТА дизел бензин Нищо не може да направиш ново с Ключове и BSI Това е Хибриден модел ECU -не е трябвало да го отварашПрави се ама трудно ;или прекодиране на ново или емулаторДори и диагностика не може да направишДа не се се е изгубила масата на двигателя Да не си пипал нещо по колата преди това .http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Имам подобен проблем на моето пунто (от подписа) Свети ключето понякога и ми гаси колата след като запаля, като изчакам около 30на секунди ключето премигва и ако завъртя да запаля по-бързо , може и да не ми изгаси колата. Как мога да махна "кода" датчик ли има нещо, реле ли :S Ако някой помогне с информация, ще съм много благодарен П.с: Не винаги ми го прави този проблем, някой път дори като свети "кода" запалвам и не ми я гаси... :SPunto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Ето го метода, но това е за 1.4 http://www.youtube.com/watch?v=4G7K9Lk4EU0Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Na 1.7 D е лесно, трябва да поразглобиш клапана на помпата обаче.А при мен установих следното.Проблема го прави най често ( винаги) ако колата е била угасена и съм я оставил с пуснато радио и след 5-10 мин опитам да запаля.Което е странно понеже тогава акумулатора е възбуден и няма как да от липса на ток.Сутрин доста рядко го прави.А антенките на имо на всички фиати еднакви ли са?Пробвах с една от дизелова мареа от 96 та дето е била с ключ с стъклена ампула.С нея изобщо не разпознава ключа.На мареата обаче тази антена си работи.Колко ома трябва да е съпротивлението на бобинката?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар