Днес ми се случи нещо подобно. Откачах акумулатора , щото ми пречеше да бърникам по ДВГ, и като го закачих, нема централно и алрма Наложи се да го откача отново, отключих всички врати ръчно, затворих ги всичките, и тогава закачих акумулатора. Така се оправи. Държа да отбележа, че това беше поредния опит да опрявя проблема. Опитвах само да откача акумулатора за 5 мин - тц нище и т’ва е.Пробвах и със заключени врати и к’во ли не. В някой от вариантите изобщо не ебаваше, в други само заключи без да пусне алармата, и при следващо натискане на бутона отключва и веднага заключва - направо ме разби. Та един съвет от мен - който има оригинално централно и аларма, да си включва акумулатора само при затворени , но отключени врати. Иначе явно отчита грешка в обратната информация от централното и отказва да работи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дистанционно на центр.заключване Мареа
Collapse
X
-
pi4_s_bravo написа:Аз знам ,че в плафона няма реле. Въпроса е релето /релетата за централното къде точно са ,някаква схема ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не ви трябват кодовете, а някой който да програмира чипа в плафона и ключа с контролер. 1115 ги правеше успешно преди тези работи, но вече не му се занимава. Не знам кой може да ви свърши работа. Аз така и не можах да се оправя с оригиналната аларма на MAREA HLX - синия ключ активира централното, но не и алармата - тя само от кръглото ключе при предпазителите тръгва. Първоначално въобще нямаше син ключ :D , но 1115 програмира плафона + ключ от друга кола за 10минути и стана. Много алармаджии съм питал, но всички само монтират нови аларми и няма кой да я направи.Така че виж друг комплект ключ + плафон. Ако ги закачиш на твоята кола и работят местиш платката от новия ключ на твоя и готово.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
аларма
Да ама това колко пари ще струва ако идеш при някой да ти го направи поне 50 лв а и ако трябва ключ с аларма -централно аз не съм виждал някой да си го подарява а и трябва да е нарязан за същата кола и кво става пак нищо по добре ново централно с дистанционно за ключове или направо аларма с ключове и нарязване на ключ и преместване на старите чипове
Коментар
-
Нищо сложно няма да се разберат липсващите кодове на алармите със зелен диод в плафона.Сваля се ROM-a , прочита се и се запоява обратно . Кодовете се декодират и могат да се ползват за последващи въвеждания на нови или разсинхронизирани ключове . Понякога за да заработи и алармата в синхрон с централното се налага преди въвеждането на ключ да се изключи захранването на алармения модул (кардинално а не само от ключето при предпазителите ) .Много подробна информация и необходимата програма за декодиране има в http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-key-code.html
Коментар
-
За да не отварям нова тема реших да питам за моя проблем тук, дано да не е проблем. Колата ми е с два сини ключа-единия работи без проблеми, другия обаче преди около 2 седмици започна да заключва и отключва когато си пожелае, и така до днес, когато бутончето въобще не поиска да се движи и трябва да се отключва ръчно. Въпросът ми е мога ли сам да го оправя и евентуално ключар или се е счупило непоправимо? благодаря
Коментар
-
Отвори си спокойно ключа и виж какво пречи на бутона да се движи . Измери и батериите докато е отворен Най-лошия ти вариант е да се стигне до смяна на цялата платка в ключа с такава от друг ключ и програмирането и в приемника , но и това се решаваСамо не се заигравай с проби докато си извън обхвата на приемника , след 60-тина задействания ще се разсинхронизират и пак ще трябва програмиране
Коментар
-
Nedra написа:За да не отварям нова тема реших да питам за моя проблем тук, дано да не е проблем. Колата ми е с два сини ключа-единия работи без проблеми, другия обаче преди около 2 седмици започна да заключва и отключва когато си пожелае, и така до днес, когато бутончето въобще не поиска да се движи и трябва да се отключва ръчно. Въпросът ми е мога ли сам да го оправя и евентуално ключар или се е счупило непоправимо? благодаряFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
KGT написа:Нищо сложно няма да се разберат липсващите кодове на алармите със зелен диод в плафона.Сваля се ROM-a , прочита се и се запоява обратно . Кодовете се декодират и могат да се ползват за последващи въвеждания на нови или разсинхронизирани ключове . Понякога за да заработи и алармата в синхрон с централното се налага преди въвеждането на ключ да се изключи захранването на алармения модул (кардинално а не само от ключето при предпазителите ) .Много подробна информация и необходимата програма за декодиране има в http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-key-code.htmlFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар