Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дистанционно на центр.заключване Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Днес ми се случи нещо подобно. Откачах акумулатора , щото ми пречеше да бърникам по ДВГ, и като го закачих, нема централно и алрма Наложи се да го откача отново, отключих всички врати ръчно, затворих ги всичките, и тогава закачих акумулатора. Така се оправи. Държа да отбележа, че това беше поредния опит да опрявя проблема. Опитвах само да откача акумулатора за 5 мин - тц нище и т’ва е.Пробвах и със заключени врати и к’во ли не. В някой от вариантите изобщо не ебаваше, в други само заключи без да пусне алармата, и при следващо натискане на бутона отключва и веднага заключва - направо ме разби. Та един съвет от мен - който има оригинално централно и аларма, да си включва акумулатора само при затворени , но отключени врати. Иначе явно отчита грешка в обратната информация от централното и отказва да работи.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Някой може ли да покаже каква точно е схемата на платката в плафона към централното заключване. Къде точно е релето,което от плафона управлява централното, че имам съмнения че е залепило или се е развалило .
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #18
        кола

        В плафона няма реле има реле за централното в жабката
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Аз знам ,че в плафона няма реле. Въпроса е релето /релетата за централното къде точно са ,някаква схема ?
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #20
            pi4_s_bravo написа:
            Аз знам ,че в плафона няма реле. Въпроса е релето /релетата за централното къде точно са ,някаква схема ?
            Изтегли тоя PDF : http://dox.bg/files/dw?a=c069407e8e На стр. 32 има описнае за централното на Мареа. Разположение на компонентите, ел веригите, куплунзи, бушони и к’вот се сетиш.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Не ви трябват кодовете, а някой който да програмира чипа в плафона и ключа с контролер. 1115 ги правеше успешно преди тези работи, но вече не му се занимава. Не знам кой може да ви свърши работа. Аз така и не можах да се оправя с оригиналната аларма на MAREA HLX - синия ключ активира централното, но не и алармата - тя само от кръглото ключе при предпазителите тръгва. Първоначално въобще нямаше син ключ :D , но 1115 програмира плафона + ключ от друга кола за 10минути и стана. Много алармаджии съм питал, но всички само монтират нови аларми и няма кой да я направи.Така че виж друг комплект ключ + плафон. Ако ги закачиш на твоята кола и работят местиш платката от новия ключ на твоя и готово.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #22
                аларма

                Да ама това колко пари ще струва ако идеш при някой да ти го направи поне 50 лв а и ако трябва ключ с аларма -централно аз не съм виждал някой да си го подарява а и трябва да е нарязан за същата кола и кво става пак нищо по добре ново централно с дистанционно за ключове или направо аларма с ключове и нарязване на ключ и преместване на старите чипове
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  Нищо сложно няма да се разберат липсващите кодове на алармите със зелен диод в плафона.Сваля се ROM-a , прочита се и се запоява обратно . Кодовете се декодират и могат да се ползват за последващи въвеждания на нови или разсинхронизирани ключове . Понякога за да заработи и алармата в синхрон с централното се налага преди въвеждането на ключ да се изключи захранването на алармения модул (кардинално а не само от ключето при предпазителите ) .Много подробна информация и необходимата програма за декодиране има в http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-key-code.html
                  Brava 1.6 16V 103 10/97
                  http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                  http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                  Коментар


                    #24
                    За да не отварям нова тема реших да питам за моя проблем тук, дано да не е проблем. Колата ми е с два сини ключа-единия работи без проблеми, другия обаче преди около 2 седмици започна да заключва и отключва когато си пожелае, и така до днес, когато бутончето въобще не поиска да се движи и трябва да се отключва ръчно. Въпросът ми е мога ли сам да го оправя и евентуално ключар или се е счупило непоправимо? благодаря

                    Коментар


                      #25
                      Ключ

                      Ако е само бутона има продават се и може да се смени Ако е до програмиране в Сопот има хора където се занимават с подобни работи ул "Раковски"ама дали ще се наемат да го правят трябва да питаш .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Отвори си спокойно ключа и виж какво пречи на бутона да се движи . Измери и батериите докато е отворен Най-лошия ти вариант е да се стигне до смяна на цялата платка в ключа с такава от друг ключ и програмирането и в приемника , но и това се решаваСамо не се заигравай с проби докато си извън обхвата на приемника , след 60-тина задействания ще се разсинхронизират и пак ще трябва програмиране
                        Brava 1.6 16V 103 10/97
                        http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                        http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                        Коментар


                          #27
                          Случайно да знаете колко струва да ми сменят бутона и ако се наложи да се препрограмира? Ще потърся адреса, който колегата го е написал, но ако знаете някъде в Пловдив къде може да го направят също не бих отказал.

                          Коментар


                            #28
                            кола

                            За бутона около 5 лв. може да се е разлепил или да се е изтрила пъпката за натискане . Ама за другото трябва да се намери някой който да може и да има време да програмира такива неща Ще проверя по твоя край някой занимаващ се с електроника по коли.В Пловдив има със сигурност .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #29
                              Nedra написа:
                              За да не отварям нова тема реших да питам за моя проблем тук, дано да не е проблем. Колата ми е с два сини ключа-единия работи без проблеми, другия обаче преди около 2 седмици започна да заключва и отключва когато си пожелае, и така до днес, когато бутончето въобще не поиска да се движи и трябва да се отключва ръчно. Въпросът ми е мога ли сам да го оправя и евентуално ключар или се е счупило непоправимо? благодаря
                              И при мен проблемът е същия с тази разлика, че смених микро-ключето и батериите, но след това - понякога отключва/заключва от раз, понякога са необходими около 20 премигвания на светодиода, понякога няколко последователни натискания със задържане и най-точно казано - нямам му вяра вече на този ключ.Продължавам да следя темата.
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар


                                #30
                                KGT написа:
                                Нищо сложно няма да се разберат липсващите кодове на алармите със зелен диод в плафона.Сваля се ROM-a , прочита се и се запоява обратно . Кодовете се декодират и могат да се ползват за последващи въвеждания на нови или разсинхронизирани ключове . Понякога за да заработи и алармата в синхрон с централното се налага преди въвеждането на ключ да се изключи захранването на алармения модул (кардинално а не само от ключето при предпазителите ) .Много подробна информация и необходимата програма за декодиране има в http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-key-code.html
                                Колегата е написал обаче това важи само за плафоните със зелен диод.... ето тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...b7f45d1c67994d 1115 го е написал на чист български. За колите с червен диод обаче, нещата в плафона са съвсем различни
                                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                                Коментар

                                Working...
                                X