Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Айде малко А и Б

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Айде малко А и Б

    Здравейте, колеги. Тия дни се сдобих със Бравото. Та като го купувах бившия собственик ми обясни, че е важно при даване на контакт да изчаквам жълтото ключе на таблото да угасне и тогава да паля. В противен случай съм щял здраво да загазя, като ми блокира автомобила и такива работи . Та въпроса ми е какъв точно е принципа на действие? Ако се тръгне на светещо ключе някакъв таймер ли има за активиране на имобилайзера и ако стане белята има ли спасение на място или е необходим компютър?Поразгледах постовете, но не открих отговор. Може да звучи малко глупаво, но и такива въпроси са полезни за по-неопитните, като мене притежатели на италиански машини.Благодаря предварително!

    #2
    Мойто Bravo(2.0 20v)върти но не пали(ако не изчакам да изгасне индикацията за имобилайзера).Целта му(на имобилайзера)е ясна.

    Коментар


      #3
      Моята си светеше и работеше Но днес си загубих единствения ключ дали това значи че може да запалиш и с ключ който няма ’ампула’?

      Коментар


        #4
        само ще добавя, че трябва да се изчаква "чек" лампата да изгасне.. прилича на пръскалка /или на празнещ се мармот :D /
        "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

        Коментар


          #5
          индикации

          А имаш ли код карта от колата или незнаеш за нея .попринцип .Двете индикации са различни за CODE и за инжекциона .Хубаво е да се изчака макар че хората от сервиза на FIAT казват че няма смисъл . / те казват че и 4 те задни тампона не се сменят но се сменят ./така че все пак внимавайте с CODE поне си запишете кода на ключа и пина за отключване .Иначе става въпрос за много пари.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            ...и все пак не му отговорихте на човека (а и на мен ми е интересно) трябва ли да чакаме да изгасне лампата за CODE или не е нужно?
            FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

            Коментар


              #7
              за индикацйте

              Нали това писах /От FIAT казаха че паленето не зависи от гасенето на CODE и подаването на гориво ./ Но според мен е хубаво да се изчака поне малко . Въртенето на ключа -паленето последователно няколко пъти мисля че тормози имобилайзера и понякога може да се случи /недай си боже /да се скапе и тогава трябва( Код карта )или повече пари .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                какво имаш предвид с "палене няколко пъти последователно"?
                FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                Коментар


                  #9
                  Палене

                  ами нали като дадеш на контакт да палиш светва CODE и това да го правиш няколко пъти без да изчакаш да изгасне CODE или индикацията за инжекциона.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: индикации

                    kluchar написа:
                    А имаш ли код карта от колата или незнаеш за нея .попринцип .Двете индикации са различни за CODE и за инжекциона .Хубаво е да се изчака макар че хората от сервиза на FIAT казват че няма смисъл . / те казват че и 4 те затни тампона не се сменят но се сменят ./така че все пак внимавайте с CODE поне си запишете кода на ключа и пина за отключване .Иначе става въпрос за много пари.
                    Цифричките върху ключа ли са кода?

                    Коментар


                      #11
                      Значи положението е следното: ако лампичката CODE свети, не би следвало да може да се запали колата. Ако все пак стартирането е възможно при светеща лампа на имобилайзера, това означава, че той е шунтиран от предишния собственник и (или компютъра е препорограмиран да не го следи). Може да се провери дали е така като си направите евтино копие на ключа и опитате да запалите колата. Ако успеете - значи всичко е чудесно и може да карате така със светеща жълта лампа на таблото.Колкото до това дали трябва да се изчака да угаснат всички лампи по таблото - по мое лични мнение ако ключа е на контакт около 5 сек е достъчно преди да се включи стартера!
                      Брава 1.6 16V ELX
                      Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

                      Коментар


                        #12
                        Добре, ами аз имам 1 кафяв и 2 сина ключа. Независимо с кой паля колата нито код лампа ми светва, нито ключе Знам къде седи тази лампа, но тя не свети и ме интересува дали изобщо има имобилайзер колата
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          Хмм интересно, моето браво си го палех без да чакам нищо, Код лампата си спомням че бързо гаснеше, тези другите за еърбега и за инжекциона се бавеха, ама никога не съм ги чакал... и съм нямал никакви проблеми, само в началото като не знаех че не се кара с кафявия ключ ми присветваше от време на време кода...

                          Коментар


                            #14
                            Dodo 155 написа:
                            Добре, ами аз имам 1 кафяв и 2 сина ключа. Независимо с кой паля колата нито код лампа ми светва, нито ключе Знам къде седи тази лампа, но тя не свети и ме интересува дали изобщо има имобилайзер колата
                            Попринцип трябва да палиш с някои от сините, кафявия/червения/ ключ е сервизния. Казваш че не светва никаква лампа за CODE, възможно е да е изолиран имобилайзера, ако е дал някога проблем и не са могли да го преборят. Най-лесния начин е да си направиш едно копие на ключа, обикновен без чип-а/5-6лв./ и да пробваш, ако запалиш само с него значи имобилайзера е изолиран.

                            Коментар


                              #15
                              Alexius написа:
                              Dodo 155 написа:
                              Добре, ами аз имам 1 кафяв и 2 сина ключа. Независимо с кой паля колата нито код лампа ми светва, нито ключе Знам къде седи тази лампа, но тя не свети и ме интересува дали изобщо има имобилайзер колата
                              Попринцип трябва да палиш с някои от сините, кафявия/червения/ ключ е сервизния. Казваш че не светва никаква лампа за CODE, възможно е да е изолиран имобилайзера, ако е дал някога проблем и не са могли да го преборят. Най-лесния начин е да си направиш едно копие на ключа, обикновен без чип-а/5-6лв./ и да пробваш, ако запалиш само с него значи имобилайзера е изолиран.
                              Мерси за отговора Първо ще видя дали не е изгоряла крушката и после ще правя ключ
                              http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                              Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                              FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                              FIAT Punto 99' 1.7 TD

                              Коментар

                              Working...
                              X