Здравейте, колеги. Тия дни се сдобих със Бравото. Та като го купувах бившия собственик ми обясни, че е важно при даване на контакт да изчаквам жълтото ключе на таблото да угасне и тогава да паля. В противен случай съм щял здраво да загазя, като ми блокира автомобила и такива работи . Та въпроса ми е какъв точно е принципа на действие? Ако се тръгне на светещо ключе някакъв таймер ли има за активиране на имобилайзера и ако стане белята има ли спасение на място или е необходим компютър?Поразгледах постовете, но не открих отговор. Може да звучи малко глупаво, но и такива въпроси са полезни за по-неопитните, като мене притежатели на италиански машини.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Айде малко А и Б
Collapse
X
-
индикации
А имаш ли код карта от колата или незнаеш за нея .попринцип .Двете индикации са различни за CODE и за инжекциона .Хубаво е да се изчака макар че хората от сервиза на FIAT казват че няма смисъл . / те казват че и 4 те задни тампона не се сменят но се сменят ./така че все пак внимавайте с CODE поне си запишете кода на ключа и пина за отключване .Иначе става въпрос за много пари.
Коментар
-
за индикацйте
Нали това писах /От FIAT казаха че паленето не зависи от гасенето на CODE и подаването на гориво ./ Но според мен е хубаво да се изчака поне малко . Въртенето на ключа -паленето последователно няколко пъти мисля че тормози имобилайзера и понякога може да се случи /недай си боже /да се скапе и тогава трябва( Код карта )или повече пари .
Коментар
-
Re: индикации
kluchar написа:А имаш ли код карта от колата или незнаеш за нея .попринцип .Двете индикации са различни за CODE и за инжекциона .Хубаво е да се изчака макар че хората от сервиза на FIAT казват че няма смисъл . / те казват че и 4 те затни тампона не се сменят но се сменят ./така че все пак внимавайте с CODE поне си запишете кода на ключа и пина за отключване .Иначе става въпрос за много пари.
Коментар
-
Значи положението е следното: ако лампичката CODE свети, не би следвало да може да се запали колата. Ако все пак стартирането е възможно при светеща лампа на имобилайзера, това означава, че той е шунтиран от предишния собственник и (или компютъра е препорограмиран да не го следи). Може да се провери дали е така като си направите евтино копие на ключа и опитате да запалите колата. Ако успеете - значи всичко е чудесно и може да карате така със светеща жълта лампа на таблото.Колкото до това дали трябва да се изчака да угаснат всички лампи по таблото - по мое лични мнение ако ключа е на контакт около 5 сек е достъчно преди да се включи стартера!Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
-
Добре, ами аз имам 1 кафяв и 2 сина ключа. Независимо с кой паля колата нито код лампа ми светва, нито ключе Знам къде седи тази лампа, но тя не свети и ме интересува дали изобщо има имобилайзер колатаhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Хмм интересно, моето браво си го палех без да чакам нищо, Код лампата си спомням че бързо гаснеше, тези другите за еърбега и за инжекциона се бавеха, ама никога не съм ги чакал... и съм нямал никакви проблеми, само в началото като не знаех че не се кара с кафявия ключ ми присветваше от време на време кода...
Коментар
-
Dodo 155 написа:Добре, ами аз имам 1 кафяв и 2 сина ключа. Независимо с кой паля колата нито код лампа ми светва, нито ключе Знам къде седи тази лампа, но тя не свети и ме интересува дали изобщо има имобилайзер колата
Коментар
-
Alexius написа:Dodo 155 написа:Добре, ами аз имам 1 кафяв и 2 сина ключа. Независимо с кой паля колата нито код лампа ми светва, нито ключе Знам къде седи тази лампа, но тя не свети и ме интересува дали изобщо има имобилайзер колатаhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар