Здравейте, колеги! Най-после реших, поради зачестилото НЕИЗГАСВАНЕ на FIAT CODE да открия и почистя буксите от и към т.нар. антена на гадния имобилайзер. Та разглобих корите на волана и планката с крепежите на бушони, релета и я открих. Всъщност нямаше какво толкова да се чисти - черна здраво затворена кутиика с две буксички, чиито крачета и обувки си бяха добре пасващи, без налепи и видими окиси, нямаше хлабави или протрити жици, а в кутииката - платка съвсем свежа, без петна, нямаше дори прах. Кабелчето с ринга до контактния ключ няма наранени зони и какво да се чисти. Както и да е, ръснах профилактично спрей, сглобих внимателно и си викам, айде да огледам КЛЮЧА. Исках да видя на живо прословутата ампула и да проверя за някакви боклуци или размествания. И що да видя, АМПУЛА НЯМАШЕ, а някакво парче пластмаса с микроскопични букви. Същия като на снимката, но само това с буквите(снимката е от друг форум). Съответно питам, някой има ли такъв заместител на ампулата? Това може да е чип, и ако да, той може ли да се поврежда, да се замести с нещо просто и достъпно или какъвто и да е вариант да се излъже имото, така че да не блокира паленето. Възможно ли е чипа да не "излъчва" добре сигнала си и да трябва да се "рефреш"-ва някак или да се смущава от някакви ел.магнитни или други случайно присъстващи вълни в ефира ?[/img] Надписа на моя е TK5530HM300, ако е от значение, но препраща към сайтове за електроника, където не мога да се самообучавам и по-интересното към украински форум за ФИАТ фенове.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен ли е ключа
Collapse
X
-
ключ
Незнам кво си търсил да режеш ключа освен сега да трябва да си направиш нов ключ с място за ЧИП което има няма е около 30 лв ако остане кода иначе е около 7 лв После репоръчвам ти да го махнеш CODE малко повече играчка е на JTD ама кво да се пави Може да имаш проблем с комуникацията с ECU и имото Така че това е решението Можеше да пишеш преди това ама минало вечеа сега дочетох поста ти много се вдаваш в нещата това не е РС това е кола
-
и н брата в ключа е такъв чипа а че е анпула чувам от теб за първи път.алфата ми прави дертове понякога ако огася и запаля веднага без да вадя ключа:пали но не изчезва надписа от таблото,ако пали те съветвам да не пипаш повече да не стане по-лошоalfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
fiat bravo TD100-печката на брата
Коментар
-
ре
Споко, колеги, това не е моя ключ, просто изкопирах снимката за да се види чипа, понеже няма с какво да снимам.При мен ключа е жив и здрав, а този на фотото май е на някой от Украйна евентуално. Все пак горе-долу от седмица насам този CODE ми блокира почти всеки ден без да намеря зависимост - може през 5-6 паления, може през 2-3, може топла, студена, както си иска, може да е пропуснал някой ден, а на другия не мирясва. Оправя се след 2,3, или повече вадения на ключа, но ми омръзна да ме разиграва и да си съсипвам патронник, свещи подгрев и т.н. и т.н. Преди такива случки имаше на месец по 1 или 2 пъти (пак нямаше зависимост) и го понасях, но сегашното е прекалено и искам да го ИЗКЛЮЧА. Добре, че акумулатора е як и читав, та поне знам, че не е слаб тока, но може да са калпави някъде непроверени връзки. Лошо е, че нямам свободни кинти, колата е в Плевен, и аз там за неопределено време, с неизвестни доходи , но може да се обмисли, а ако са професионални "тайни" :D и цени на ЛС разбира се :D !Мареа 2.4 жтд 99г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар