Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пета врата Stilo MultiWagon не се отключва с централното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пета врата Stilo MultiWagon не се отключва с централното

    Здравейте колеги,Веднъж се случи и се оправи от самосебе си а сега отново се случи и не иска да се оправя от самосебе си Yellow_Flash_Colorz_PDT_32Значи на ключа имам 3 бутона - 1 отключване (ако го задържа сваля прозорците) 2 - заключване (ако го задържа вдига прозорците) и 3-ти - отключване на комбито. (ако натисна пак - пак отключва ....)Ми не знам кво става вече ако отключа колата - комби вратата не се отключва. Но ако натисна на ключа отключване на багажно - работи!! Отключва се..Предполагам, че аз не знам как да си използвам колата, дали имам ел проблем или просто не правя нещо както трябва??(Дано да съм уцелил раздела защото това може да ми е ел проблем)Благодарско!
    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

    #2
    Доколкото те разбрах отключваш багажника само от дистанционното! Има настройки (при мен са в блока с навигацията и цд-то) чрез които определяш, дали багажника да ти се отваря при отключване на колата.Или да се отваря само принудително от дистанционното.Другите екстри в това меню, бяха от сорта дали да се заключват вратите след като вдигнеш 20км ч.
    Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

    Коментар


      #3
      Ами нямам настройка за това дали да се отключва багажното или не. Когато отключвам - по рано отключваше всичко а сега багажника не го отключва. Но от дистанционното ако опитам да отключа багажното чрез бутона за отключване на багажно - няма проблем. След като го затворя - край ... пак трябва да използвам бутона за багажно ..На стилото ми няма механичен лост (както вратите имат дръжка) за отваряне на багажно - имам един гумиран бутон който задейства нещо си и отваря бравата на багажника. Мисълта ми е че той не работи а по-рано си работеше.Когато задействам таз ключалка от дистанционно - гумирания ми бутон сработва, но само докато отворя ... затворя ли преминава в режим заключено и гум. бутон не работи все едно си е заключена колата (а тя не е) Стана много оплетено май .. та така де, нямам настройка от менюто и нямам User Manual за колата си ..
      Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

      Коментар


        #4
        При теб е от бутоните mode1 ,mode2.Там са ти настройките за багажника и други такива.Моето ръководство е на Холандски,но някъде във форума имаше Македонско и Английско.
        Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

        Коментар


          #5
          кола

          Май в мануала имаше подробно кое как става ама не на Български Иначе с машинката става някой опци да се променят
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Натискаш бутона mode за по-малко от 2сек това е mode1.Натискаш за повече от 2сек mode 2.И със стрелките до бутона търсиш функцията ind boot там имаш off и on.Мисля,че трябва да дадеш off.Бутона mode ти е от ляво на волана над бутона за подсилената задна светлина.
            Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

            Коментар


              #7
              Brevetti написа:
              Натискаш бутона mode за по-малко от 2сек това е mode1.Натискаш за повече от 2сек mode 2.И със стрелките до бутона търсиш функцията ind boot там имаш off и on.Мисля,че трябва да дадеш off.Бутона mode ти е от ляво на волана над бутона за подсилената задна светлина.
              Аха! ind boot ..само тази опция не знаех за какво е .. сега като се сетя май човърках там! Благодаря!
              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

              Коментар


                #8
                Здравейте,ще вдигна малко остаряла тема, тъй като проблема се появи и при мен. Държа да подчертая, че не става дума за грешни настройки в менюто. Колата ми е комби със двойната врата отзад, може да се отваря само стъклото, а може и цялата врата. От раз, спря да се отваря цялата врата отзад, стъклото си се отваря без проблем. След като поразгледах в английският форум, стигнах до извода, че най вероятно ключа интегриран в дръжката е умрял. Имам някои идеи за ремонт, но всичко тръгва от сваляне на кората на задната врата. Не ми се иска да чупя щипки и ще съм благодарен ако някой от Вас сподели мнение, как се сваля тази кора.Иначе темите в колегите от Англия са следните:http://www.fiatforum.com/stilo/30270...оздрави.
                FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
                Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.

                Коментар


                  #9
                  а можеш ли да го отвориш с Ключа ако можеш отвараш врата и после трябва да е е лесно
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    todorshalev написа:
                    а можеш ли да го отвориш с Ключа ако можеш отвараш врата и после трябва да е е лесно
                    С ключа се отваря, натискам бутона за 3сек, и след като чуя шума на отключването вдигам. Ако изчакам повече време, трябва да натисна ключа за нови 3сек. Мен по скоро ме интересува, тая кора при отворена врата на някакви специални щипки ли е? На пръв поглед виждам 2 винта, но едва ли се държи само на тях.
                    FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
                    Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.

                    Коментар


                      #11
                      Врата

                      Има поне 3 щипки и някъде скрити винтове Ако не се справиш обади се да го оправим
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте, днес всички Жорковци се бяга скрили и реших да действам, така и така няма да се пие и яде агне. На кратко, кората се сваля доста лесно, след което трябва да се свали и дръжката. Бутона е супер зле измислен, ще видите на снимките. Много си обичам и 2те италиански коли, но понякога такива дизайнерски недомислици ме вбесяват. Не може 20 см пластмасов бутон, да се държи на две пружинки, и прекъсвача да е една пъпчица в средата. Сещате се сами, как тия пластмаси с времето се усукват и натискането на бутона няма да води след себе си натискане и на прекъсвача в средата. Малко трудно го написах, но на снимките по долу ще си проличи. Ще се опитам да опиша ремонта на кратко и се надявам да бъда полезен на колегите.1. Започва се със сваляне на една полу кора която е горе или в долният край на стъклото:за да я свалите, първо трябва да се отвият 2 рапидки, който се намират отстрани, на снимката е показан само дясната рапидка:2. Сега с подпъхване на отвертка се маха и самата кора:ето е и самата свалена кора:3. Тук има 2 скрити рапидки, които трябва да свалим, преди да започнем премахването на основната кора на вратата:4. Готови сме да свалим и останалите рапидки. В червено да отбелязани позициите им, а в зелено позициите на 2 шестограмни болта. Рапидките са покрити си едни пластмасови капачки. Приличат на щипки, но са си най-обикновени капачки. Отстраняват се с подпъхване на макетно ножче или нещо друго тънко.5. Накрая преди да свалим кората, остават 4 скрити щипки. Позициите са им отбелязани на снимката. Със внимателно напъване с отвертка излизат без да се счупят:6. Ето и изглед към вратата със свалена кора. В зелено е буксата за бутона, в червено за болтовете, които държат дръжката. Болтовете са 13мм, ще Ви трябва гедоре, тъй като са на неудобна позиция.7. След като сте свалили дръжката, пак с внимателно подпъхване на малка права отвертка откачвате и самият бутон:Той е със някакво гумено покритие, което уж има щипки, но е залепнало и трябва да се отстрани. Имайте предвид, че може да се получат леки разкъсвания, затова трябва да се внимава. 8. Така изглежда бутона със свалено гумено уплътнение:От едната страна има 4 щипки, от другата има 2. Аз го отворих със леко напъване на двете щипки. На снимката е грешно, там се вижда страната с четирите щипки.9. Ето го и отворен бутона. Сами виждате за каква недомислица става дума. При мен пластмасата е усукана, и пружинките се бяга изместили.10. Следва почистване на всички пластмаси, пружинки и гумички от натрупалият се боклук. Наместване на пружинките и сглобяване по обратният път. Тъй като гумата вече е наранена, в английският форум, прочетох че препоръчват намазване обилно със вазелин. Така и направих, макар че най вероятно има и по добър материал за целта. Не исках да заливам със силикон, тъй като целият бутон е толкова зле направен, и най вероятно ще се налага ремонт след време отново. Линк към целият албум:http://rusinnoff.snimka.bg/automobil...135916След почистване и сглобяване на всичко бутона започна да работи отново, с което поне временно проблема е отстранен.Поздрави.
                        FIAT Grande Punto 1.4, 06г.
                        Toyota Auris Touring Sport HSD 1.8, 16г.

                        Коментар


                          #13
                          И един съвет от мен. Понеже нямам доверие на този прекъсвач, а за съжаление от бутоните на ключа не работи нищо, то в един момент може да не мога да си отворя багажника. Затова, на ей този кафяв с бяло кабел (идващ от прекъсвача на дръжката) може да се подаде принудително маса (което и се случва при натискане), при което се задейства машинката на ключалката и багажникът се отваря. Разбира се, всичко това ще изнеса някъде отпред, чрез подходящ бутон. Кабелът може да се намери и в снопа в прага, същият цвят е. Внимание - има още един кафявобял в този сноп. Първо го "прозвънете".Тази идея ми дойде от Либрата. Друг вариант е да вържем нещо от типа на тел или здрава връв на черното ухо на машинката и да го скрием някъде под кората, но така, че да бъде достъпно. При отказ на електрическата част се вмъкваме през свалените задни седалки и просто издърпваме и отваряме. Машинката явно е универсална и се монтира и на коли с ключ, който задейства гореспоменатото ухо.
                          Lancia Thesis 2.4 20V LPG 2003 г.
                          Peugeot 3008 1.6 HDI 120 2018 г.

                          Коментар


                            #14
                            Понеже явно това ще се окаже някакъв недостатък в тези автомобили, замислям в най-скоро време да направя механично отваряне на багажната врата. Вече съм го правил на други автомобили и работи. Като го направя на моята, ще добавя снимков материал. Става дума, че намирам най-доброто местенце, прокарвам едно жило до механизма за отваряне на вратата и го изкарвам някъде, където не бие на очи и е лесно достъпно.

                            Коментар


                              #15
                              Nox написа:
                              Понеже явно това ще се окаже някакъв недостатък в тези автомобили, замислям в най-скоро време да направя механично отваряне на багажната врата. Вече съм го правил на други автомобили и работи. Като го направя на моята, ще добавя снимков материал. Става дума, че намирам най-доброто местенце, прокарвам едно жило до механизма за отваряне на вратата и го изкарвам някъде, където не бие на очи и е лесно достъпно.
                              Аз вече го направих, вярно, само за аварийно отваряне и малко грубо. Закачих една жица на ушенцето и я защипах на една от щипките на кората. Ако нещо се скапе, влизам през салона и я дърпам.За съжаление няма снимки, но мога да направя.
                              Lancia Thesis 2.4 20V LPG 2003 г.
                              Peugeot 3008 1.6 HDI 120 2018 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X