Имам Фиат Мареа, който има 2 сини ключа с бутон които би трябвало да командват само централното заключване защото аларма няма, но уви само единият светка ама нищо повече! В Autodata-та намерих, че има решение на проблема, да си обучиш ключа към централното заключване ( и алармата за тези които имат заводска аларма), посредством бутон и светодиод които се намират на плоафона над огледалото за обратно виждане.Там пише, че трябва да вземеш 4 цифрен код от оригинално дистанционно, някой знае ли къде се намират тези 4 цифри (имам предвид има ли ги написани на ключа или на платката на ключа или можеби на Fiat Code Card)?Някой ако знае нещо по въпроса или е успял да си подкара ключа по някакъв начин може да сподели без да се притеснява!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с командването на централното заключване
Collapse
X
-
Вече разбрах, че няма от къде да се намерят този код ако го нямаш!Някой може ли да обясни по-подробно процедурата по синфронизиране на ключа с централното заключване, че никъде немога да намеря информация, единственото което намирам е, че трябва да влезеш в колата да затвориш вратите и да натиснеш бутона който се намира на плоафона който е над огледалото за обратно виждане и докато мига да натиснеш бутона на ключа! Но какво се случва след това никъде не е уписано, а примен става по следният начин:1. Натискам бутона на плоафона и започва светодиода на плоафона да мига2. Натискам бутона на ключа но когато той започне да мига, светодиодът на плоафона спира да свети3. И после нищо не ставаБъркам ли някъде?Fiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
-
Нямаш ли 4 цифрения код не става.... а по информацията която съм "попил" от доста теми, мисля че цифрите от Code картата са за други операции. Също така до колкото знам може да се "намерят" кодовете за ключа като отидеш при някой ключар и той ти "изкара" кода от самия ключ срещу около 50лв. по думите на колега от форума, който е навътре в нещата. Обаче, ти този код можеш да го въведеш само, ако паметта на плафона е отключена. И е такива още 94368986948968 милиона глупости които вече 1 година ме карат да отварям с ключа и да нямам аларма, ама аз инат: искам си фабричната!Е колегата горе е написал най-лесния начин докато аз пиша фермани :DFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Мхм, ето още се уча... а колега kluchar има ли от тези евтините аларми някоя, която да могат да и се вържат и обемните датчици(фабричните) и да се побере платката от дистанционното и- във синия ключ на Бравото. Аз за това не искам афтърмаркет алармаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
А на някой ясна ли му е причината поради която дистанционното на ключа си губи връзката с централното (заводска аларма ако има такава)?Знам, че най-лесният начин е да си купя една аларма с монтажа за 50лв, 60лв, но ако мога да си ползвам ключа по ме устройва.Ако не стане здраве да е, ще си сложим една аларма и готово!Fiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:кода от ключа е друго- за палене 32цифри + още няколко реда трябва му кода за влизане -за програмиране и той се вади с машинка или от ECU което си е работаFiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
Колега, не е задължително да имаш код. Пробвай следното:Натисни бутнона на плафона и задръж. Натисни бутона на ключа. Ако почне да ти мига, значи иска код и няма да стане. В противен случай всичко е ок. ТУК продавам плафон с код ако искаш. Виж дали е като твоя. Моя няма обемни датчици.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
кола
Едниния модел Български аларми имат си всичко и няма да трябва да се слагат обемни датчици има следи по ток-като се отворят вратите по движение -като се мръдне дори и малко колататака че обемни датчици едвали да трябват # ВЪЗМОЖНОСТИ# - дистанционно радио управление с два бутона# - два режима на охрана# * пасивно активиране# * заключване при пасивно активиране# * защитно преактивиране# * заключване на вратите при подаване на контакт# * аварийно изключване на системата# * имобилайзер# * токов датчик# - тих тон при включване/изключване# - двузонов шок датчик с електронна настройка# - възможност за обучаване на четири дистанционни# управления# - вход бутони с отрицателно задействане# - вход бутони с положително задействане# - интелигентен токочувствителен и шок датчик# - прекъсване на запалването в режим охрана# - светодиод с "памет"# - самодиагностика# - светлинна сигнализация с мигачите# - режим на конфигуриране на системата# - бутон ПАНИКА# - докладване на броя на обучените дистанционниА да се прегажда централното е доста пипкава работа при някой модели става зависи централните
Коментар
-
vgeorgiev написа:Колега, не е задължително да имаш код. Пробвай следното:Натисни бутнона на плафона и задръж. Натисни бутона на ключа. Ако почне да ти мига, значи иска код и няма да стане. В противен случай всичко е ок. ТУК продавам плафон с код ако искаш. Виж дали е като твоя. Моя няма обемни датчици.Fiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Има разлика дали ще се прави да работи алармата или да пали колата това са 2 различни нещаFiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
vgeorgiev написа:Колега, не е задължително да имаш код. Пробвай следното:Натисни бутнона на плафона и задръж. Натисни бутона на ключа. Ако почне да ти мига, значи иска код и няма да стане. В противен случай всичко е ок.
Коментар
-
аларма
За да има решение на проблема,/ да си обучиш ключа към централното заключване/ТРЯБВА ДА ИМАТЕ КОДА ЗА Дистанционото иначе нищо не правите .а той се вади трудно не си заслужава труда и в повечето случай е заключена паметта по добре и по лесно е нова аларма от 50 -55 лв и готово слагат се 6 жици и това е .в упътвянето има как кое става
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар