Здравейте колеги.Малко зациклихме с ремонта на Мареата (1.8 16в 182а2 мотора 97г.), в момента на запалването. Историята е следната : сменихме изпарителя и маркучите около него (около термостата, на 20см от термостата се намира изпарителя), запалихме и почнахме да отрегулираме изпарителя. Колата е с обикновена ГУ. Няколко пъти запалихме без проблеми и след това се започнаха. Лампата "Fiat Code" свети постоянно на контакт (както преди) => колата пали и работи часовник, обаче в един момент, лапмата угасна и тока към бобините изчезна. Няколко пъти пробахме, няколко пъти се появи, и тотално отказа. В закономерност - свети Фиат Код -> има ток, не свети -> няма ток. И тук се почна резонна проверка, бобини - наред, рестарт - помогна само 1 път, бушони под волана, в жабката, в двигателния отсек, всички са здрави. Прегледахме всички кабели около мястото на което сме работили, няма видими поражения, не са заливани кабелите с вода от маркучите, що годе внимателно пипахме. И тук ни свършиха идеите. Бяхме на диагностика, "диагностицика" каза че не може да разчете нищо (или няма подходящ инвентар, според мен). Та пак сме на изходно положение. Не знам към какво да се насоча, към имобилайзера ли, към прекъснат кабел някаде от нашата работа, лоша връзка ли, идея си нямам вече. Помагайте моля, пък другата седмица на панаира ще черпим П.п : Палим с кафявия ключ, ако е някаква насока
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалване.
Collapse
X
-
Re: Проблем със запалване.
nightlord написа:Здравейте колеги.Малко зациклихме с ремонта на Мареата (1.8 16в 182а2 мотора 97г.), в момента на запалването. Историята е следната : сменихме изпарителя и маркучите около него (около термостата, на 20см от термостата се намира изпарителя), запалихме и почнахме да отрегулираме изпарителя. Колата е с обикновена ГУ. Няколко пъти запалихме без проблеми и след това се започнаха. Лампата "Fiat Code" свети постоянно на контакт (както преди) => колата пали и работи часовник, обаче в един момент, лапмата угасна и тока към бобините изчезна. Няколко пъти пробахме, няколко пъти се появи, и тотално отказа. В закономерност - свети Фиат Код -> има ток, не свети -> няма ток. И тук се почна резонна проверка, бобини - наред, рестарт - помогна само 1 път, бушони под волана, в жабката, в двигателния отсек, всички са здрави. Прегледахме всички кабели около мястото на което сме работили, няма видими поражения, не са заливани кабелите с вода от маркучите, що годе внимателно пипахме. И тук ни свършиха идеите. Бяхме на диагностика, "диагностицика" каза че не може да разчете нищо (или няма подходящ инвентар, според мен). Та пак сме на изходно положение. Не знам към какво да се насоча, към имобилайзера ли, към прекъснат кабел някаде от нашата работа, лоша връзка ли, идея си нямам вече. Помагайте моля, пък другата седмица на панаира ще черпим П.п : Палим с кафявия ключ, ако е някаква насока
-
Проблема наистина беше офф на компа. Както в общия случай грешката беше човешка. След доста опити от моя страна със скромните ми познания по автоелектроника, дойде времето да се допитам да висш разум, т.е майстор. Минах на диагностика, както споменах, там не ми казаха нищо, държаха ми колата 2 дена и на края "ем аз не мога да го закача, не знам защо". Вчера сутринта задърпах Мария до електричара (човека няма диагностика), час по късно колата ми е готова. Отивам с бирите при него от радост, платих си, мерси, какво и беше, "скъсан кабел към захранването на еку-то (уж просто ми го обясни), и съседен до него нагорял, + още един там протрит" подменил ги е, колата часовник работи втори ден.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар