Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с отключване на колата - Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Централно

    едвали да си свъздух това не е немска кола може и някъде да прави проблем релето на централното махни го за проба
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Re: Централно

      kluchar написа:
      едвали да си свъздух това не е немска кола може и някъде да прави проблем релето на централното махни го за проба
      Утре на светло ще пробвам... но все пак мисля че може и колата да е с въздух защото при заключване се чува едно свистене от към ключалките... но пък като ги разглабях ключалките никъде нямаше маркучи...
      99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp

      Коментар


        #18
        врата

        ако е оригинално тръбичките трябва да са жълти и да има на 4 те врати иначе и на мен ми се е случвало да става така веднъж аларма правеше проблем имаше и случай готаго самото лостче не дозатваря бравата
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Разглобих жабката и съм качил снимки на това което се намира зад жабката.... Повечето от релетата и бушоните не ги знам за какво са. Затова и снимах ако може бихте ли ми казали за какво са дадените неща...Но да ви кажа вадих всички релета и пробвах със заключване и се отключи сама!На последната снимка (04092010088.jpg) са бушоните от лявата страна на кормилото. Там реших 2та реда бушони да ги разкачам бушон по бушон и останових че 25 A бушон на мястото оградено в червено, след като го откача централното не работи не заключва вратите, не спуска прозорците (но като цъкам копчетата за прозорците се чува реле, но не се спускат). Та сега за какво са тези бушони 2та реда вертикално и този дето го разкачих не беше изгорял, никой не беше изгорял. След като го откачих вече заключвам всяка врата поотделно и отделно цъкам алармата да я включа. По този начин поне ще мога да си заключвам колата, поне временно докато не остановя проблема и да задействам отново централното пълноценно!!!Благодаря предварително... Ако може наистина дайте малко инфо да разбера какви са тези бушони...EDIT: След като прегледах из EPER останових че на едната от снимките това което съм го оградил е модула, който управлява май мойте проблеми! Прикрепям снимките. Интересува ме на последната снимка това блокче, което е показано го водят за ценралното също, но немога да се ориентирам по снимката. Отпред в капака ли е? Или е в таблото опред и евентуално ако го познаете по снимката да кажете какво представлява!
          Прикачени файлове
          99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp

          Коментар


            #20
            реле

            освен някой който има такава кола да ти даде това реле и да пробваш дали всичко ще се оправи или от Италянеца да си вземеш -за проба
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Re: реле

              kluchar написа:
              освен някой който има такава кола да ти даде това реле и да пробваш дали всичко ще се оправи или от Италянеца да си вземеш -за проба
              Имаш предвид релето, което е на последната снимка от ЕПЕР-а ли? Аз днес ще имам време да отворя колата да ги потърся тези неща за централното дето ги показва в ЕПЕР-а...
              99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp

              Коментар


                #22
                Днес разрових отпред за релето което е показано в ЕПЕР-а и не можах да го открия...Та след като сложих на място бушона (последната снимка от колата ми, където съм го оградил) и нещата като че ли се оправиха, заключи се и не се отключи... Но уви след няколко опита (които преминаха успешно) и затравяне на капаци и тръгване като я заключих и се отключи сама. Та си мисля че компютърчето дето е показно в ЕПЕР дет е зад жабката, като съм изключил бушона и се е изключил и компа. И след като я запалих колата и след това опитах да я заключа и се е прецакало пак нещо в компа и я отключва. Или пък като я заключих от алармата и да се е прецакало заради алармата...Утре продължават опитите, че днес се мръкна!
                99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp

                Коментар

                Working...
                X